|
Przesunięty przez: trzeci 28 Sie 2011, 09:20 |
[MK3] Strzela, dławi się jak się rozgrzeje |
Autor |
Wiadomość |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 11:01
|
|
|
matrix-1990, to było później czytając posty po kolei
Pawełos666, świeca uszkozona nie oznacza, że w ogóle nie pali.
Pawełos666 napisał/a: | żadne swiece typowo seryjne i ich odpowiedniki do aut ktore mialy fabrycznie lipne swiece a w fordzie mamy tego przyklad "oszczednosci" z czego by nie byly odpowiedniki ich nawet z denso nie maja startu z modelami ktore juz cos soba reprezentuja przy montazu fabrycznym innych aut, iskra w turbo ma duze znaczenie jak i w lpg i nikt mi nie powie ze na serii auto jedzie, jest spora roznica, czy bys mial sekwencje czy nie, nie miales nigdy dobrych swiec to sie nie wypowiadaj, a auto strojone na smieciu nigdy nie pojedzie, chocbysmy ustawiali gaz wzorcowo moze sie tylko wydawac ze to jedzie |
zacytaowałem kawał Twojego tekstu nie ze względu na jego bezcenność
jak możesz twierdzić, ze wszystko fabryczbe jest do dupy, a w szczególności ford i jego motorcraft.
jakbyś miał trochę lat więcej pewnie byś lat tamu 4-5, pisał namiętnie o świecach NGK.
jeżdżę na 1-elektrodowej denso w nissanie i 2 elektrodowej beru w oplu. w obu mam sekwencję. nissanie mało elastyczną ale cholernie wytrzymałą i długo trzymającą parametry brc, zaś w oplu założoną (2 lata temu) jeżdże osobiście od prawie roku na stagu-200, którego sam bym w zyciu nie założył. w obu przypadkach auta jeżdżą. co do żywotności i stanu mogę wypowiadac się tylko o nissanie, bo mam go już długo (Qzyn mi go zachwalał ) i na tych śmieciach jeżdżę kilka lat. w znanej firmie z Tarnowa Czakram nie spotkałem się z negatywną opinią o zastosowanych przeze mnie elementach instalacji WN. czytając Twoje posty muszę wpaśc na kawe do kenczorfa, a potem wpaść do tej firmy i nakłaść chłopom po ryju, bo zdaje mi się tylko, że Pawełos666 napisał/a: | auto strojone na smieciu nigdy nie pojedzie |
fajnie że masz w podpisie reklamę sklepu z własnym wytworem wyobraźni. widzisz "chłopie" jakoś na forum nigdy nie zachwalałem znanej firmy ubezpieczeniowej, wspominałem tylko jakie ma rozwiązania. |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 11:33
|
|
|
jezdzic bedzie ale roznica bedzie na lepszych swiecach, swieca za 6zl ma gruba iskre ktora nigdy nie bedzie pracowala jak swieca z cienka ktora zapala mieszanke duzo lepiej, nie mam sklepu z wlasnym wytworem wyobrazni dlugo sprzedawalem swiece jako sprzedawca i pracowalem jako elektronik, znam sie na tym. teraz stroje i dobieram swiece w racingdrag i wiem jak usprawnic kazda instalacje narazie mi to wychodzi i mnie nie przekonasz do tego co piszesz. nie pisz ze swieca za 6zl da Ci dobre parametry pracy. to co odczuwasz to inne + auta ktore jest poprawnie ustawione. doskonale wiem jak pracuja swiece denso 1 elektrodwe z seri U lub ZU nie zachwalaj ich bo to typowo zwykla swieca dla oszczednych. te zas ktore masz w oplu sa swiecami duzo lepszymi ze wzgledu na budowe. popatrz nawet na cene swiecy 1 elektrodwej plytkiej i 2 elektrodowej od opla ktora ma calkiem inna budowe iskre slizgowa glebiej osadzone elektrody. z tego typu tanich swiec do opla polecalbym CI raczej swiece bosch, dlatego ze wszystkie 3 firmy robia je w niemczech, bosch i beru niekiedy we francji, denso jest japonskie i robione w niemczech. swieca boscha z takiego typu moze miec elektrode srodkowa wykonana dodatkowao z miedzi i pokryta itrem da jej to lepsze wlasciwiosci pracy na gazie w wysokich temp. gaz ma to do siebie jak pisalem w poprzednim watku ze przy marnej instalacji potrzebuje glebszego osadzenia elektrod w przypadku zwyklych swiec a na pewno cienkiej iskry, maksymalnych mozliwosci z auta nie uzyskasz na wymienionych wyzej swiecach, to jedynie tania alternatywa, nie przekonasz mnie i innych ktorzy kombinuja cos z ukladami zaplonowymi, sorry nie przekonasz mnie , masz po prostu dobra instalacje i nie wymagasz wiecej od auta |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
bojarek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 153 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 11:51
|
|
|
Pawełos666: Innymi słowy - jesteś wyszkolony pod kątem markowości denso, boscha i cienkich iskier na świecach. Dej se pedzieć chopie, że zanim posiadłeś te wszyskie "rozumy" było, jak napisał Ci szynszyl - auta śmigały, a już nasze fiestki zwłaszcza i było gites. Zastanów się sam nad sobą: komu i co chcesz udowodnić w kolejnym wątku - swoją wyższość w przyswojonej wiedzy, czy naszą głupotę, że babrzemy się w starych motorcraftach, które - o dziwo - mają się dobrze i takoż się sprzedają? Wyświadcz może grzeczność ogółowi i "spadnij" z tego Forum? |
_________________ Pyrki można gotować, byle nie na gazie... |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 12:11
|
|
|
otóż to bojarek i te swiece stosowane sa nadal w nowych autach ,z tym ze ludzie narzekaja po zalozeniu gazu, majac duzy silnik i forda z USA czuja po wlozeniu swiec lepszych technologicznie nie koniecznie drozszych znaczna poprawe... nie przekonam sie do tanich modeli motorcrafta, nawet do platynowych bo sa drogie jak na platynowe t drozsze niz innych firm duzo lepsze swiece, chore ceny, tak jakbys kupowal Denso z ASO do Toyoty za 160 zl a swieca chodzi po 40zl sztuka albo NGK do Madzi w pudelkach Madzia NGK po 120zl, jak towar za 30zl dobrany z tej samej firmy, czy innej je objedzie... spadam na zawody za tydzien moze cos napisze, jak temat sie rozwinie, tak czy siak matrix'owi i drugiemu koledze udalo mi sie pomoc (mial nowe kable i swiece motorcrafta) problem minal i udalo sie wstawic uklad zaplonowy lepszy niz fabryka tzn cos w oparciu zwyklych tanich denso, ale na kondensatorach wzmacniajacych Isz ukladu zaplonowego http://offroad-review.com/new/index.php?page=96 |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
bojarek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 153 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 12:22
|
|
|
Pawełos666:Może zacznij pisać jak Polak - początek zdania z dużej litery i jako tako interpunkcja? A cały ten powyższy "wykład" - kogo to interesuje? Wyluzuj może, bo nawet, jak posiadłeś wiedzę o doborze świec, to czy byłeś proszony o elaboraty w tej kwestii? Pytam jako "moherowo-komunistyczny" zgred. |
_________________ Pyrki można gotować, byle nie na gazie... |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 12:38
|
|
|
tak bylem, kolega zalozyl ten watek i zwrocil sie o pomoc, inny kolega rowniez poprosil o pomoc na pw i ja otrzymal, a wciales sie Ty i nam sie to nie podoba, cos jeszcze dodasz? jak narazie nie jestes proszony o dalsze wypowiedzi w tym temacie z racji tego ze problem zostal rozwiazany |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 25 Wrz 2011, 12:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 12:51
|
|
|
jakbym miał czas drogi Pawełos666, odpaliłbym google, a także wikipedię. poczytałbym i zaczął stosować odpowiednie terminy, aby z Tobą podyskutować na t.ak wysokim poziomie - niestety nie mam na to czasu.
zachwycasz się świecami, jednak niewiele mądrości wkładasz w kable WN, bez których każda świeca nadaje się na złom. nie rozwijasz swojej niesamowitej wiedzy na forum o kablach z rezystorem lub nie. a co z kablem z R we współpracy z cudownym głębokim denso? z boschem z itrem lub bez?
a cewki zapłonowe? a może jakiś bajer podnoszący napięcie z 12kV na 15 kV włączony do pod cewkę?
wtedy problem świecy zniknie w większości starych zagazowanych fiest |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 12:55
|
|
|
wkladam wkladam, biore tez pod uwage kable....i wzmacniacze zaplonu, lepsze cewki. ale tu pisalem o tanich rzeczach. stosujac kondensatory nie mozna stosowac swiec z rezystorem poniewaz przyniesie to odwrotny skutek,a stosowanie ich ze swiecami irydowymi czy platynowymi z serii powiedzmy vx bez rezystora moze dac efekt rowniez odwrotny - plazme. jest to minus tego ukladu ze nie mozna dolozyc rezystora przecizakloceniowego w swiecy. kable z rdzeniem weglowym nie zawieraja rezystora poniewaz wlokno weglowe ma staly opor na metr kabla, w fordach nie stosujemy dodatkowych rezystorow kable sa przeciez z wlokna a nie tak jak w np VW miedziane. 12kV w lpg nie mialoby szans zeby jako tako pracowac na standardowych swiecach. iskra w lpg potrzebuje okolo 15kV lub wiecej do przeskoku na klasycznych |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 25 Wrz 2011, 13:24, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
bojarek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 153 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 13:00
|
|
|
Pawełos666, Pawełos666 napisał/a: | tak bylem, kolega zalozyl ten watek i zwrocil sie o pomoc | I tu kłamiesz, żeby dowieść swego...Przeczytałem wątek od początku i nigdzie nie ma w postach zawrtej prośby: Pawełos666, mógłbyś pomóc? To TY się wciąłeś z tą Swoją nieskalaną wiedzą i to Ty kłapiesz w kółko te same frazesy i slogany. |
_________________ Pyrki można gotować, byle nie na gazie... |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 13:21
|
|
|
jest PW, nie trolluj wiecej |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
bojarek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 153 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 20:01
|
|
|
Pawełos666: A Twoje "bebły" w kółko te same, to nie jest trollowanie? |
_________________ Pyrki można gotować, byle nie na gazie... |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 20:01
|
|
|
nie to jest pomoc, mam potrzebe dzielenia sie tym co wiem i czym sie chce podzielic, rowniez przekonac innych i mam z tego satysfakcje jesli ktos mi potem pisze ze auto lepiej jezdzi, jesli nie przestaniesz spamowac i krytykowac innych zalatwimy to inaczej |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
bojarek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 153 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:28
|
|
|
Pawełos666, Pawełos666 napisał/a: | nie to jest pomoc, mam potrzebe dzielenia sie tym co wiem i czym sie chce podzielic, rowniez przekonac innych i mam z tego satysfakcje jesli ktos mi potem pisze ze auto lepiej jezdzi, jesli nie przestaniesz spamowac i krytykowac innych zalatwimy to inaczej | Ale co nas obchodzą Twoje chęci? Miej satysfakcje w seksie może...nawet manualnie, ale tu po prostu pisząc elaboraty bez podstawowych zasad pisowni stwarzasz zawirowania wzrokowe na przedstawianym tekście; polega to na tym, że doczytując do końca, nie wiadomo o czym początek. Takie podejście do sprawy, jakie przedstawiasz, mogą mieć członkowie ugrupowań religijnych - oni też "mają potrzebę" raz po raz dzwonić mi do drzwi - Ty masz potrzebę "wypisać się" na TYM akurat Forum...Wyluzuj dla dobra ogółu ze starszymi fiestkami. |
_________________ Pyrki można gotować, byle nie na gazie... |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|