Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:43
[MK3] Ford Fiesta RS Darasa
Autor Wiadomość
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 16 Paź 2007, 12:12   

powodzenia :) .
Jakby sięokazało że przeładowywuje - daj znak bo jeżeli to przez WG to może być problem , WG od diesela może nie pasować .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Michał22 

Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Michał
Wiek: 40
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 74
Skąd: Katowice
Wysłany: 16 Paź 2007, 15:02   

Miałem okazje na oczy zobaczy jak Pieknie chodzi RST :) widok jest nie somowity:)
Moc tez ma i odchodzi jak rakieta :) I tez jestem ciwekaw jakie plany ma Darek z nia wiazane :) Jest prawie jak solonu wyciagnieta :)
Powodzenia Darek :)
_________________
Zetec Team/Mazda Power
1,5 16V 90km 105 NM przy 4500 :)
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Paź 2007, 15:15   

Michał22 napisał/a:
Jest prawie jak solonu wyciagnieta :)


:yyy: nie przesadzasz zbytnio ? to auto wymaga dobrej reki i ma szczescie ze trafilo do Darka
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
molu 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 693
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 16 Paź 2007, 17:23   

Prawie taka sama nie : :8:
http://www.fastfordmag.co...F234_buyers.pdf :-)

Fajna bryczka daras-chociaz poprzednia bardziej mi sie podoba :D :he:

pzdr
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16 Paź 2007, 20:50   

Molu powoli ja dopracujemy :) teraz styling zew. jest malo istotny...

teraz pytanie laickie WG oczywiscie na luzie tez powinien pracowac jak przegazuje ja ma sie rozumiec, powinien upuscic spaliny pomijajac TUrbo? no bo zauwazylem ze na luzie jak ju zzacznie wczensiej ja blokowac to woogle nie pracuje, stoi w miejscu, na oddatek dziisaj jak zaczełem jechac przy pompowaniu ju zna 2 biegu zeskoczyl wąż ktory jest przykrecony na wylocie z turbo...
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 16 Paź 2007, 20:55   

zasadniczo to ze ci zrzuciło węża to o niczym nie świadczy,

co do Wg to mnie sie obciazał na wolnych obrotach ale dmuchaem w tedy z 1,8 bara ;) a jak było mniej to raczej był otwarty, czyli tylko upuszczał spaliny.

ty czy dobrze zrozumiaęłm że ci sie WG zawiesza i czasem nie otwiera?? bo to też moze być problem przeładowywania. jesli ci sie nie otworzy to nadmucha ile jest w stanie czyli około 1,5 bara lub wiecej
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 16 Paź 2007, 21:56   

PumaRST napisał/a:
to nadmucha ile jest w stanie czyli około 1,5 bara lub wiecej

no to musi byc milo :P

a tak serio to Darus musze podjechac ktorys dzien i obadac to moze mnie wkoncu przekonasz :P

pozdro i milego -bezawaryjnego uzytkowania :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16 Paź 2007, 22:10   

to mam nadzieje ze nastepny wypad do trojmiasta bedzie FRST :D to poscigamy sie na pasie... doszlo pare fajnych autek ze tak powiem :]
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 17 Paź 2007, 06:09   

PumaRST napisał/a:
zasadniczo to ze ci zrzuciło węża to o niczym nie świadczy,


jak to nie - a gówniana opaska ( przeciągneta ) ;-)
PumaRST napisał/a:

co do Wg to mnie sie obciazał na wolnych obrotach ale dmuchaem w tedy z 1,8 bara ;) a jak było mniej to raczej był otwarty, czyli tylko upuszczał spaliny.

ty czy dobrze zrozumiaęłm że ci sie WG zawiesza i czasem nie otwiera?? bo to też moze być problem przeładowywania. jesli ci sie nie otworzy to nadmucha ile jest w stanie czyli około 1,5 bara lub wiecej


Puma - ja to zrozumiałęm odwrotnie - wg mnie Darek przegazował jana luzie i stwierdził że WG nie otwiera się - czyli nie dostaje wystarczającego ciśnienia żeby otworzyć bypass . Przeca WG otwiera sięgdy ciśnienie doładowania jest za duże ( czyli na biegu jałowym praktycznie nie do osiągnięcia , przy sprawnym WG )

WG może być nieszczelny - ale tutaj raczej odpada - bo wtedy co prawda by sięnie otwierał , ale ciśnienie dołądowania by spieprzało przez tą nieszczelność ,
albo może się wieszać :) ( tu przyznaję Ci rację nadmucha 1.5 bara i będzie wchodził w tryb awaryjny )

Daras - wyjmij WG i podłącz do spreżonego powietrza z manometrem - stwierdzisz czy się wiesza ,i czy ma sprawnąmembranę . Druga sprawa zobacz czy niejest podgięty na podstawce i czy to n ie powoduje że trudno chodzi i nie może otworzyć bypasa ( wiesz podstawka , może zatarła sie wajcha od bypasa bo auto stało itp )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17 Paź 2007, 14:25   

mam juz ZEgar doładowania narazie taki od acetylenu, myusze go jeszcze tlyko dizisja podlaczyc, a wajcha od bypasa pracuje i ciekzo stwierdzic czy ma jakies problemy z zacinaniem przynjaminej nie potrafie tego ocenic ruszajac go reka..
ps : w ktore miejsce sie wpiac zeby zmierzyc doładowanie ?
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 17 Paź 2007, 19:48   

Gdziekolwiek za przepustnicą - najprościej - jak stoisz przed autem i patrzysz na napis EFI to po prawej masz kruciec na wężyk o odpowiedniej średnicy ( powinieneś mieć ) jeżeli go nie masz lub jest zajęty to po lewej stronie napisu masz dwa króćce ( jeżlei oba są zajęte to muszisz dać tórjnik na którymś z idących od nich weżyków i tam wpiąć się z zegarem )

Zegar od acetylenu będzie miałjeden problem - z tego co pamiętam z tyłu ma wyjście na gwint i musisz redukcje załatwić żeby przejśćna wężyki te małej średnicy .

Co do bypasa - to zdejmij z jego dźwigni zawleczkę , zdejmij pret to wastegate-a i poruszaj tą dźwignią( powinna latać luźniutko ) . Jak zdejmiesdz dżwignięod WG to zobacz czy nie preży w jakimś dziwnym kierunku i czy łatwo wchodzi na bypas ( powinna wchodzić z lekkim naciągiem )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17 Paź 2007, 20:44   

zegar podlaczony, dobrze pamietałes ZOłwik mial z tyłu gwint ale to najmiejszy problem... wykonalem tlyko krotka jazde po mojej ulicy (2 pierwsze biegi)bo nie chchaielm jej meczyc a nie mialem czasu aby zagrzac auto, jutro to zrobie. no ale i tak pompuje powyzej 1 Bar.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 17 Paź 2007, 20:46   

Daras84 napisał/a:
. no ale i tak pompuje powyzej 1 Bar.


to chyba wszystko wyjaśnia . Stawiam na źle wyregulowany lub zły WG ( od diesela )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 17 Paź 2007, 21:41   

no autko na fotkach prezentuje sięcałkiem całkiem, a w tą sobotę najprawdopodobniej na żywo je zoaczę :)
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 17 Paź 2007, 21:45   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
( od diesela )


przestań sie upierać przy tym Dieslu.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 18 Paź 2007, 05:56   

gy
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18 Paź 2007, 20:32   

dzisiaj ja sprawdzilem jak pompuje i dochodzi do 1,2 bara a jak ja juz zablokuje i zaczyna szarpac to dochodzi do 0,5 i koniec zacyzna nia rwac. jestem juz po rozmowie tel Z Puma i teoroetycnzie problem jest rozwiazany teraz tylko trzeba to wprowadzic w zycie :twisted: dzieki Marcin ;-)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 18 Paź 2007, 21:25   

nie ma za co :D
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 2 Lis 2007, 19:33   

no droga kolezanko dawaj tu wiesci o nowych tajlach do rst bo wiem ze cos nowego przybylo,a tak wogole to nie badz taki skromny i wklej to w projekty :)
pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2 Lis 2007, 19:46   

no cos tam sie trafilo ale to tylko styling....

puki co wazniejszy jest motor :twisted: dzieki pomocy Pumy wkoncu uporalem sie z przeladowywaniem, jeszcze nie jest tyle ile powinnno byc ale winowajca jest juz znany, jeszcze male regulacje i bedzie ok.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.