Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK4] Fiesta 1.7 VCT - zoharek ^^ |
Autor |
Wiadomość |
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Lip 2007, 10:05
|
|
|
Żółwik Tuptuś, nie ma sprawy, jutro wywożę moją lubą na lotnisko i na miesiąc mam ją z głowy xD A to oznacza, że mogę jeździć jeździć (...) jeździć
PumaRST, sprawdzę, a co do sprężyn to nie wiem, najlepiej byłoby przymierzyć, a sam nie wymienię, a nie chcę mojemu mechanikowi bez powodu dupy truć, zobaczy się I pamiętaj że to ma być auto na codzień, więc super sztywne być nie może (dlatego myślałem o sztywniejszych amorach, ale do seryjnych sprężyn).
A co do Mafiosa, sądząc po moim i jego doświadczeniu w startach byłoby ze mną kiepsko Ale w tym aucie to ja mogę nawet przegrać z Mafiosem, i tak mnie rajcuje samo wgniatanie w fotel.
PS. Jakie silniki dają w VW Bora ?:D Bo wczoraj skillowałem jakąś tjuninkowaną i nie wiem czy jest się czym chwalić
PS2. Czy jest jakikolwiek sens zastanawiać się nad rozpórkami przód i ew. tył? Co to da i czy będzie odczuwalne? |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 24 Lip 2007, 10:29
|
|
|
co do seryjnych spręzyn to jeśli już coś to od Pumy ale ja polecam znaleść takie (-)25-30mm będzie konfort połączony z lepszym trzymaniem. i tu polece Weiteca lub Apexa bo to sa typowe streetowe spręzyny lekko w dół ale seryjny komfort. do tego amorek oryginalny od Pumy i bedzie OK.
co do rozpótek to dopiero po obniżeniu, i usztywni to troche nadwozie. czy da sie odczuć, owszem ale dopiero w zakręzie
co do wyścigu z mafiossem to tylko chodzi mi o porównanie bo parametry Pumy i RS1800 są bardzo zbliżone. Taka ciekawość
A bora mogła mieć każdy silnik montowany w Golfie IV |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Lip 2007, 10:34
|
|
|
Taaa, a ciekawe ile waży jego Mk3 a ile moje Mk4? Bo to może robić różnicę Co do zawieszenia, to pomyślę Na razie muszę rozwiązać problem z obcieraniem tylnego lewego koła o rant błotnika (sprężyna niżej siedzi..) jak bujnie mi całą dupą na dołku.
[ Dodano: Wto Lip 24, 2007 10:45 ]
PumaRST, a zobaczysz najpóźniej w Boszkowie |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 24 Lip 2007, 10:56
|
|
|
W boszkowie nie zobacze bo mnie nie będzie :-( |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Lip 2007, 11:54
|
|
|
Hm :/ To coś wymyślimy |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 24 Lip 2007, 13:04
|
|
|
Świetny efekt, gratuluje ukonczenia (wstepnego) projektu Zgodze sie z Pumą ze warto by wlozyc jakies minimalnie nizsze sprezynki, ktore nie beda przeszkadzaly w jezdzie a poprawia wyglad i prowadzenie. Ciekawe czy Eibach robi springi do Mk4? Musisz zrobic rozeznanie ktore by byly ok (moze nawet Jamex?). Bo ze Weitec daje seryjny komfort to bym nie powiedział
A Fiesta niestety traci troche na wygladzie przez te tylne drzwi ;-) ale trudno sie mówi.
Pomyśl jeszcze kiedys nad lampami i grillem Wolfa na przód. |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Lip 2007, 15:31
|
|
|
A kysz. Apage. Sio. Ma być z zewnątrz prawie seria. Pejcz na umca-umca dresiarzy w swoich golfach/beemkach/etc.
A 5d tak samo jak sensowne zawieszenie, bo to jest auto na codzień |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Lip 2007, 19:44
|
|
|
zoharek - problem koła może być poważniejszy ( zobacz czy belka nie jest przesunięta )
co do rozpórek to załóż razem z obniżaniem zawiasu ( ty ich nie odczujesz , twoja buda tak ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Lip 2007, 22:48
|
|
|
Żółwik Tuptuś, nie jest tak źle, z tego co ja widzę, to po prostu na płaskim ta lewa sprężyna niżej siedzi (o ponad 1 palec) więc i bardziej/łatwiej siada na bujnięciu. Więc albo te do hartowania, albo nowe ciut niższe, ale sporo twardsze, albo amorki, albo po prostu przy robieniu nadkoli (wkrótce) zabiję ten poziomy kawałek blachy błotnika do góry i będzie kolejne 1,5cm luzu dla koła
A na razie staram się unikać (nieskutecznie ) dołków |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 25 Lip 2007, 00:10
|
|
|
jak dla mnie to za dużo tych " albo " jest
nie wklepuj rantu bo to leczenie trypla plastrem , problem tkwi gdzie indziej .
Do swojego auta bez problemu dostaniesz kpl do tylnego zawiasu i to w dowolnej konfiguracji więc po co kombinować ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 27 Lip 2007, 11:35
|
|
|
gratki bigok bigok bigok
zadżebisty projekcik, jak wroce z mazur nie omieszkam sie z Toba ustawic:))
pozdro |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Lip 2007, 11:48
|
|
|
Ciekawe czy wygrają twoje umiejętności, czy moja brutalna siła
[ Dodano: Wto Sie 07, 2007 13:10 ]
OK, podsumowanie kosztów na dzień dzisiejszy, 2/3 ceny pumy już się ze sprzedaży części zwróciło (puma 7500zł, części sprzedane za ponad 5000zł), co do całości projektu, na dzień dzisiejszy wyniósł mnie ciut ponad 8000zł, aczkolwiek jak się przyjrzeć tabeli można by ograniczyć koszta, a poza tym część kosztów to eksploatacyjne wydatki, które tak czy inaczej miały by miejsce. Ogólnie jest OK
[ Dodano: Sob Wrz 22, 2007 13:31 ]
OK, właśnie zakupiłem komplet 4 amorków GT Cupline za 650zł + kw, będą w piątek, do tego sprężynki z Pumy i wreszcie nie będzie gibanki:))) |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 25 Wrz 2007, 21:52
|
|
|
koniecznie zrób foto na nowym zawiasie i pokarz |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Wrz 2007, 23:44
|
|
|
Jak w piątek przyjdzie to w sobotę będzie założone. Tak się w ogóle zastanawiam, duża to filozofia? Bo nie wiem, może bym mógł sam? oO W sumie mógłbym trochę zaoszczędzić na mechaniku
[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 23:44 ]
Musiałbym zdjąć sprężyny z Pumy (i wypiąć je z amorków), założyć na nowe amorki i na Fiestę... |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Wrz 2007, 00:27
|
|
|
Bez sciagaczy do sprezyn nie dasz rady...
Jak sobie takowe skolujesz to spoko. |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 26 Wrz 2007, 11:31
|
|
|
SpiderMAN napisał/a: | Bez sciagaczy do sprezyn nie dasz rady...
Jak sobie takowe skolujesz to spoko. |
dasz rade tylko trza pomyslec,ja w fiestrach nigdy ich nie uzywalem i bez prblemu dalem rady,fakt lepiej je miec ale bez sciagaczy tez sie da zrobic bez problemu
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
Bart_Skrzyszow
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Bartek
Wiek: 40 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 300 Skąd: RRS / RZE / RDE
|
Wysłany: 26 Wrz 2007, 13:16
|
|
|
Dasz rade bez ściągaczy ale musisz dość uważać żeby Cię nie pozabijało tfu tfu
Ja spinałem je pasem do ładunków i żyję |
_________________
CZĘŚCI KOMPUTEROWE TANIO!!!
RABAT dla FKP
Kontakt gg: 6012945 lub PW.
Tel. 692 063 773, lub 017 745 15 75
Gwarancja, faktury VAT. |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Wrz 2007, 13:06
|
|
|
OK, już są
650zł + 24zł wysyłka |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 28 Wrz 2007, 17:22
|
|
|
Takie nówki to az szkoda zakladac, pobrudza sie
A btw. to sprezyny z pumy czym sie roznia od fiesty? twardsze/nizsze? |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Wrz 2007, 17:27
|
|
|
Nie wiem, seryjne są może takie same, chociaż może nie bo Puma waży ~100kg więcej niż Mk4, ale w tej są jakieś czerwone i progresywne, pewnie nie seryjne (cholera wie), w każdym razie lepsze niż moje Wyglądają jak te czerwone sprężyny gt cupline. |
|
|
|
|
|