Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
[MK4] Fiesta 1.7 VCT - zoharek ^^
Autor Wiadomość
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Lip 2007, 10:05   

Żółwik Tuptuś, nie ma sprawy, jutro wywożę moją lubą na lotnisko i na miesiąc mam ją z głowy xD A to oznacza, że mogę jeździć jeździć (...) jeździć :D
PumaRST, sprawdzę, a co do sprężyn to nie wiem, najlepiej byłoby przymierzyć, a sam nie wymienię, a nie chcę mojemu mechanikowi bez powodu dupy truć, zobaczy się ;) I pamiętaj że to ma być auto na codzień, więc super sztywne być nie może (dlatego myślałem o sztywniejszych amorach, ale do seryjnych sprężyn).
A co do Mafiosa, sądząc po moim i jego doświadczeniu w startach byłoby ze mną kiepsko :D Ale w tym aucie to ja mogę nawet przegrać z Mafiosem, i tak mnie rajcuje samo wgniatanie w fotel.

PS. Jakie silniki dają w VW Bora ?:D Bo wczoraj skillowałem jakąś tjuninkowaną i nie wiem czy jest się czym chwalić :hahaha:

PS2. Czy jest jakikolwiek sens zastanawiać się nad rozpórkami przód i ew. tył? Co to da i czy będzie odczuwalne?
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 24 Lip 2007, 10:29   

co do seryjnych spręzyn to jeśli już coś to od Pumy ale ja polecam znaleść takie (-)25-30mm będzie konfort połączony z lepszym trzymaniem. i tu polece Weiteca lub Apexa bo to sa typowe streetowe spręzyny lekko w dół ale seryjny komfort. do tego amorek oryginalny od Pumy i bedzie OK.
co do rozpótek to dopiero po obniżeniu, i usztywni to troche nadwozie. czy da sie odczuć, owszem ale dopiero w zakręzie :D

co do wyścigu z mafiossem to tylko chodzi mi o porównanie bo parametry Pumy i RS1800 są bardzo zbliżone. Taka ciekawość :ok:

A bora mogła mieć każdy silnik montowany w Golfie IV
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Lip 2007, 10:34   

Taaa, a ciekawe ile waży jego Mk3 a ile moje Mk4? :) Bo to może robić różnicę :D Co do zawieszenia, to pomyślę ;) Na razie muszę rozwiązać problem z obcieraniem tylnego lewego koła o rant błotnika (sprężyna niżej siedzi..) jak bujnie mi całą dupą na dołku.

[ Dodano: Wto Lip 24, 2007 10:45 ]
PumaRST, a zobaczysz najpóźniej w Boszkowie :D
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 24 Lip 2007, 10:56   

W boszkowie nie zobacze bo mnie nie będzie :-(
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Lip 2007, 11:54   

Hm :/ To coś wymyślimy :)
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 24 Lip 2007, 13:04   

Świetny efekt, gratuluje ukonczenia (wstepnego) projektu :) Zgodze sie z Pumą ze warto by wlozyc jakies minimalnie nizsze sprezynki, ktore nie beda przeszkadzaly w jezdzie a poprawia wyglad i prowadzenie. Ciekawe czy Eibach robi springi do Mk4? Musisz zrobic rozeznanie ktore by byly ok (moze nawet Jamex?). Bo ze Weitec daje seryjny komfort to bym nie powiedział :)

A Fiesta niestety traci troche na wygladzie przez te tylne drzwi ;-) ale trudno sie mówi.
Pomyśl jeszcze kiedys nad lampami i grillem Wolfa na przód.
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Lip 2007, 15:31   

A kysz. Apage. Sio. Ma być z zewnątrz prawie seria. Pejcz na umca-umca dresiarzy w swoich golfach/beemkach/etc. :P
A 5d tak samo jak sensowne zawieszenie, bo to jest auto na codzień ;)
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lip 2007, 19:44   

zoharek - problem koła może być poważniejszy ( zobacz czy belka nie jest przesunięta )

co do rozpórek to załóż razem z obniżaniem zawiasu ( ty ich nie odczujesz , twoja buda tak )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Lip 2007, 22:48   

Żółwik Tuptuś, nie jest tak źle, z tego co ja widzę, to po prostu na płaskim ta lewa sprężyna niżej siedzi (o ponad 1 palec) więc i bardziej/łatwiej siada na bujnięciu. Więc albo te do hartowania, albo nowe ciut niższe, ale sporo twardsze, albo amorki, albo po prostu przy robieniu nadkoli (wkrótce) zabiję ten poziomy kawałek blachy błotnika do góry i będzie kolejne 1,5cm luzu dla koła ;)
A na razie staram się unikać (nieskutecznie :he: ) dołków ;)
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Lip 2007, 00:10   

jak dla mnie to za dużo tych " albo " jest

nie wklepuj rantu bo to leczenie trypla plastrem , problem tkwi gdzie indziej .

Do swojego auta bez problemu dostaniesz kpl do tylnego zawiasu i to w dowolnej konfiguracji więc po co kombinować ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 27 Lip 2007, 11:35   

gratki bigok bigok bigok
zadżebisty projekcik, jak wroce z mazur nie omieszkam sie z Toba ustawic:))
pozdro
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Lip 2007, 11:48   

Ciekawe czy wygrają twoje umiejętności, czy moja brutalna siła :D

[ Dodano: Wto Sie 07, 2007 13:10 ]
OK, podsumowanie kosztów na dzień dzisiejszy, 2/3 ceny pumy już się ze sprzedaży części zwróciło (puma 7500zł, części sprzedane za ponad 5000zł), co do całości projektu, na dzień dzisiejszy wyniósł mnie ciut ponad 8000zł, aczkolwiek jak się przyjrzeć tabeli można by ograniczyć koszta, a poza tym część kosztów to eksploatacyjne wydatki, które tak czy inaczej miały by miejsce. Ogólnie jest OK :)

[ Dodano: Sob Wrz 22, 2007 13:31 ]
OK, właśnie zakupiłem komplet 4 amorków GT Cupline za 650zł + kw, będą w piątek, do tego sprężynki z Pumy i wreszcie nie będzie gibanki:)))
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Wrz 2007, 21:52   

koniecznie zrób foto na nowym zawiasie i pokarz ;)
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Wrz 2007, 23:44   

Jak w piątek przyjdzie to w sobotę będzie założone. Tak się w ogóle zastanawiam, duża to filozofia? Bo nie wiem, może bym mógł sam? oO W sumie mógłbym trochę zaoszczędzić na mechaniku :)

[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 23:44 ]
Musiałbym zdjąć sprężyny z Pumy (i wypiąć je z amorków), założyć na nowe amorki i na Fiestę...
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Wrz 2007, 00:27   

Bez sciagaczy do sprezyn nie dasz rady... :P
Jak sobie takowe skolujesz to spoko.
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 26 Wrz 2007, 11:31   

SpiderMAN napisał/a:
Bez sciagaczy do sprezyn nie dasz rady... :P
Jak sobie takowe skolujesz to spoko.

dasz rade tylko trza pomyslec,ja w fiestrach nigdy ich nie uzywalem i bez prblemu dalem rady,fakt lepiej je miec ale bez sciagaczy tez sie da zrobic bez problemu

pozdro
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Bart_Skrzyszow 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Bartek
Wiek: 40
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 300
Skąd: RRS / RZE / RDE
Wysłany: 26 Wrz 2007, 13:16   

Dasz rade bez ściągaczy ale musisz dość uważać żeby Cię nie pozabijało tfu tfu
Ja spinałem je pasem do ładunków i żyję
_________________
CZĘŚCI KOMPUTEROWE TANIO!!!
RABAT dla FKP
Kontakt gg: 6012945 lub PW.
Tel. 692 063 773, lub 017 745 15 75
Gwarancja, faktury VAT.
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Wrz 2007, 13:06   

OK, już są :D



650zł + 24zł wysyłka
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 28 Wrz 2007, 17:22   

Takie nówki to az szkoda zakladac, pobrudza sie :D

A btw. to sprezyny z pumy czym sie roznia od fiesty? twardsze/nizsze?
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Wrz 2007, 17:27   

Nie wiem, seryjne są może takie same, chociaż może nie bo Puma waży ~100kg więcej niż Mk4, ale w tej są jakieś czerwone i progresywne, pewnie nie seryjne (cholera wie), w każdym razie lepsze niż moje :) Wyglądają jak te czerwone sprężyny gt cupline.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.