Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: mk6, uklad chlodzenia

[MK6] Wyciek plynu, dym spod maski
Autor Wiadomość
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1094
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 8 Sie 2012, 22:52   

To jest wąż odmy, ścisnąć opaską, i będzie ok...
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
saided 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 36
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 42
Skąd: z internetu
Wysłany: 8 Sie 2012, 23:00   

Moze byc zwykla opaska zaciskowa? I taki wyciek by tak napaskudzil mocno?
Jak juz kolega jest to moze wypowie sie na temat tego wezyka,czy powinien byc tam jakis oring czy cos?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Sie 2012, 23:13   

saided napisał/a:
Moze byc zwykla opaska zaciskowa? I taki wyciek by tak napaskudzil mocno?
Bo to jak pisałem są pary oleju,, to jak byś pochodnie w mieszkaniu zapalił,,, niby dymu dużo nie będzie a z czasem się zakopci cały pokój,,, tak samo tu, to nie jest dużo oleju, to jak byś aerozolem tam spryskał wszystko w koło,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1094
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 9 Sie 2012, 00:12   

saided napisał/a:
Moze byc zwykla opaska zaciskowa? I taki wyciek by tak napaskudzil mocno?


Tak, może być zwykła metalowa opaska zaciskowa.
Tak, nieszczelny wężyk odmy może tak mocno napaskudzić. ;)
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
saided 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 36
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 42
Skąd: z internetu
Wysłany: 10 Sie 2012, 07:48   

kurcze Chlopaki, cos sie nie powiodlo..
otoz po 2 dniach jazdy zauwazylem ze jednak plynu ubylo, bylo pod max teraz jest lekko nad min...
wycieku nie widac, wiec albo cieknie bardzo powolutku albo skads indziej..
DLatego prosze wszystkich CI co maja MK6 aby zobaczyli czy ten wezyk jest jakas obejma czy czyms przymocowanym, bo to moze z niego cieknie bo moze zle go podlaczylem albo cos....

dzieki
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Sie 2012, 08:21   

saided napisał/a:
otoz po 2 dniach jazdy zauwazylem ze jednak plynu ubylo, bylo pod max teraz jest lekko nad min...
Dolej znowu do MAX i czekaj,,, może układ się odpowietrza,,, chyba że plamy zostawiasz,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Davidstm1 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 55
Skąd: Sztum
Wysłany: 10 Sie 2012, 09:00   

Najlepiej sam odpowietrz układ zimnym silniku (żeby w układzie nie było ciśnienia) po prostu odkręć korek i odpal jeśli w układzie będzie powietrze to zaczną pokazywać się bąbelki a poziom płynu spadnie wiec potem tylko dolać do pełna i po sprawie :)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Sie 2012, 09:14   

Ta jasne a duży obieg wyłączony przez zimny termostat zostanie zapowietrzony,,,

saided, wiem że ciepło, ale ogrzewanie tez trochę włącz :hihihi:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mmbu 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 327
Skąd: WF
Wysłany: 10 Sie 2012, 09:43   

JoeMix napisał/a:
Ta jasne a duży obieg wyłączony przez zimny termostat zostanie zapowietrzony,,,

saided, wiem że ciepło, ale ogrzewanie tez trochę włącz :hihihi:


I przy okazji odpowietrzania Będziesz wiedział, czy wentylator chłodnicy chodzi.
_________________
jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze

Umiesz liczyć? Licz na siebie...

Moje Allegro
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Sie 2012, 10:34   

Myślę że jak tylko zalał do pełna i jeździł to ten ubytek płynu to właśnie powietrze z układu,,, teraz w mojej opinii szkoda czasu na typowe odpowietrzanie, niech doleje do max i dalej już normalnie jeździ, gdzieś na ciepłym silniku na kawałku trasy na chwile grzanie na max załączyć,,, i tyle,,, nie spadnie wcale lub trochę wtedy znowu dolać do max,,, jak ubytek będzie stały to wtedy szukać co jest nie tak. Choć kontrola czy wiatrak działa w przypadku kiedy się silnik zagotował wskazana :yes:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
saided 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 36
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 42
Skąd: z internetu
Wysłany: 10 Sie 2012, 10:53   

A kiedy wiatrak chlodnicy powinien sie zalaczyc?
Kurde ale i tak mnie czeka wymiana plynu,bo tam teraz jedt ta woda..wiec przy wymianie plynu znow bede nusial odpowietrzyc?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Sie 2012, 11:00   

saided napisał/a:
wiec przy wymianie plynu znow bede nusial odpowietrzyc?
I tak i nie,,, dolej i obserwuj czy spada ten poziom czy już nie,,, po jakiejś jeździe, jak silnik gorący, zostaw niech sobie pracuje na wolnych,,, i patrzaj na temperaturę, w drodze na czerwone pole (jaki tam wskaźnik w ogóle jest?) powinien się wiatrak na chłodnicy załączyć, gdyby nie to ogrzewanie i dmuchawa na max i zbijamy lekko,,, i dopiero gasimy,,, i wtedy trzeba szukać czemu wiatrak nie warczy,,,

Co do odpowietrzania, to można odpowietrzać, a można zalać na max i przez parę dni rano kontrolować poziom i ewentualnie dolewać - kwestia wyboru (chociaż z automatycznym odpowietrzaniem diesli to rożnie bywa)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
saided 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 36
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 42
Skąd: z internetu
Wysłany: 10 Sie 2012, 11:20   

Wskaznik jest elektroniczy i jakby to opisac hmmm... jak masz okrag i podzielisz na 4 cwiartki to gorna lewa cwiartka to tak wyglada wskaznik.. dobrze opisalem?;)
hmm ok yo wlacze ogrzewanie na maxx temp i dmuchawe i zobacze czy wiatrak sie zalaczy..
a na wodzue pojezdze jeszcze z tydzien i jesli sytuacja sie unormuje to zaleje plynem
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Sie 2012, 11:24   

saided napisał/a:
wlacze ogrzewanie na maxx temp i dmuchawe
to ma wymusić przepływ płynu przez nagrzewnice i wypchnięcie z niej ewentualnego powietrza,,, (do załączenia na krótko podczas jazdy na rozgrzanym motorze) i po drugie ma awaryjnie obniżyć temperaturę jakby temperatura poszła na max a wiatrak się nie załączył (nie ma powodować jego załączenia) - nie wiem gdzie to TDCi ma punkt załączenia wiatraka niech kto s mający taki motor się wypowie.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
saided 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 36
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 42
Skąd: z internetu
Wysłany: 11 Sie 2012, 13:46   

drugi dzien jazdy i narazie nie ubylo plynu, zobaczymy co sei stanie w przeciagu paru dni... jesli nie bedzie eskcesow to doleje plynu....

ale przy okazji czytania forum wyczytalem ze WIATRAK chlodnicy powinien sie zawsze zalaczac w chwili wlaczenia klimatyzacji.. u mnie sie nie zalacza wiec nie wiem czy nie padla mi chlodnica....
jak to sprawdzic, da rade jakos? czy ten wiatrak zawsze powinien sie wlaczac w chwili wlaczenia klimy

Any help?;)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Sie 2012, 13:00   

saided napisał/a:
u mnie sie nie zalacza wiec nie wiem czy nie padla mi chlodnica
Od wiatraka do chłodnicy daleko, ale kiedyś życie było prostsze, krótkie zwarcie spinaczem czy śrubokrętem i by było wiadomo,,, a teraz,,,
saided napisał/a:
czy ten wiatrak zawsze powinien sie wlaczac w chwili wlaczenia klimy
No nie wiem musiałby się ktoś kto ma klimę wypowiedzieć, w służbowym berlingo czy partnerze się nie załącza,,, znaczy powarkuje na chwile co jakiś czas, anie nie rusza równa za załączeniem AC i nie kręci się stale,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 23:19
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.