![Fiesta Klub Polska](templates/subSilver/images/banner.jpg)
|
[MK3] Na zimnym silniku ok, po rozgrzaniu muli/przerywa |
Autor |
Wiadomość |
KxL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 37 Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 23 Skąd: Szubin
|
Wysłany: 14 Gru 2010, 08:30
|
|
|
Ok, czas na relacje ponaprawczą
Problem rozwiązany.
Przyczyny:
1. Walnięta cewka (trafiona diagnoza pablon) , jej obudowa była popękana, właziła korozja, podmianka na przyzwoita używke rozwiązała problem szarpania.
2. Walnięty jeden przewód WN i świeca.
3. I praprzyczyna wszelkich problemów z muleniem - duże ilosci syfu w zbiorniku z paliwem. Nie wiem jak to mogło sie tam znaleźć.. Gluty wielkości nawet 10 cm, białe wyglądające jak jakaś galaretka czy silikon, poza tym od groma drobnego osadu podobnmej konsystencji. Kilkukrotne przepłukanie i wypompowanie zawartości baku rozwiązało sprawe.
Ktoś ma pomysł skąd taki syf mógł się pojawić w baku? Zestarzałe paliwo? Brudny kanister?
pozdrawiam. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
KrystiaN548
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krystian
Wiek: 33 Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 11 Skąd: tarnow
|
Wysłany: 14 Gru 2010, 10:10
|
|
|
Ja mam ale na odwrot na zimnym gasnie i muli,a na nagzanym jest wszystko ok |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
roquo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: zielona gora
|
Wysłany: 21 Gru 2010, 20:09
|
|
|
Cytat: |
Ktoś ma pomysł skąd taki syf mógł się pojawić w baku? |
Taki syf jest od wilgoci w baku tzn.tankowanie na 1/4 lub 1/2 zbiornika lub od lipnego paliwa.
PS.też mam taki problem też będe musiał to obczaić |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|