Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Znalezione w misce olejowej
Autor Wiadomość
Radhezz 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Radek
Wiek: 36
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 23
Skąd: OPO87**
Wysłany: 28 Wrz 2010, 21:03   

Tomas82 napisał/a:
Ma ktoś może sam napinacz?
Zapytaj tam gdzie maja dostęp do części / katalogów InterCars, Hart, Gordon, itp. , itd... Kogoś z podpisem z IC nawet widziałem tu na forum.
_________________
Bo Mogę Wszystko 520i 24V 150KM :twisted:
----------
- Będę brał cie,
w Aucie
- Gdzie?!
- W Fieście... :twisted:
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Wrz 2010, 21:12   

atakuj firmę :
http://www.cermotor.com.pl/
oni sprzedają tylko części do silników wszystkich marek .
 
 
 
Tomas82 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: L
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomek
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 57
Skąd: Lębork
Wysłany: 30 Wrz 2010, 10:59   

Wczoraj wieczorem postanowiłem zrobić sobie mały piknik i rozłożyłem kocyk pod autem. Wlazłem pod autko i kręcąc kołem pasowym chciałem sprawdzić jak sprawuje się łańcuch i cały rozrząd.
Te małe okrągłe części znalezione są tulejkami łańcucha, czarna grudka to połowa napinacza, a małe drobinki to resztki zębów zębatki. Dolna zębatka jest teraz jak stara baba - zęby ma albo wyłamane, albo stępione.
Gdy zacząłem kręcić kołem, łańcuch co chwila przeskakiwał. Gdy ten ślimak napinacza przekręciłem na max, przeskakiwał trochę mniej.
Zamówiłem już nowy zestaw rozrządu.

Pytanko - czy mogłem powyginać jakieś części kręcąc silnik w takim stanie?

Laski popychaczy nie wyglądają na krzywe, a w głowicy wydaje się, że jest miejsce dla otwartych zaworów.
_________________
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!
 
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30 Wrz 2010, 11:02   

Tomas82 napisał/a:
Pytanko - czy mogłem powyginać jakieś części kręcąc silnik w takim stanie?


Jeśli od iluś dni czy tygodni próbujesz ten silnik odpalić rozrusznikiem czy na hol to dzisiejsze kręcenie mocniej go już nie uszkodzi.

Rozrząd kolizyjny w tym silniku jest ??
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Wrz 2010, 11:08   

Cytat:
Pytanko - czy mogłem powyginać jakieś części kręcąc silnik w takim stanie?
Jak kręciłeś ostro silnikiem z założoną głowica to raczej tak,,, teraz masz głowicę zdjętą wiec nic się nie stało,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Tomas82 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: L
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomek
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 57
Skąd: Lębork
Wysłany: 30 Wrz 2010, 11:15   

No teraz, ale wcześniej 3miejskie mechaniki kręcili go i kręcili, nawet podpięli go pod ciężarówkę i ciągali jakieś pół godziny.
Ja też go trochę kręciłem przed zdjęciem głowicy, bo najpierw wymieniłem wtrysk.
Nie wiem kiedy zaczął przestawiać się rozrząd :(
_________________
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 30 Wrz 2010, 11:19   

to chyba wypadałoby przede wszystkim obejrzeć zawory i tłoki? jak nie ma śladów spotkania to wszystko powinno być ok...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Wrz 2010, 11:20   

Ktoś kiedyś piał ze w 1,1 czy 1,3 strzelił łańcuch i nie było dobrze,,, jak laski są proste i zawory w głowicy nie wyglądają jak po zderzeniu z tłokiem, to złóż do kupy i sprawdź kompresję i będzie wiadomo,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Tomas82 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: L
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomek
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 57
Skąd: Lębork
Wysłany: 30 Wrz 2010, 11:33   

Zawory i tłoki nie są porysowane, ani pogięte, ostatnio czyściłem powierzchnie małą szczotką drucianą na wiertarce i wyglądają na płaskie.
_________________
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!
 
 
 
Radhezz 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Radek
Wiek: 36
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 23
Skąd: OPO87**
Wysłany: 30 Wrz 2010, 18:00   

Pele napisał/a:
Rozrząd kolizyjny w tym silniku jest ??
Po kolejnych wypowiedziach można wnioskować że jest. Mnie jednak bardziej zastanawia fakt wspomnianego zerwania łańcucha, czy też właśnie przerabianego rozlatania się napinacza - powiem szczerze że jezeli takie wypadki byłyby częste to bym się zaczął bać ;-(

W MB nie przypominam sobie ani jednego przypadku zerwania łańcucha, tak samo jak na tyle poważnych problemów z napinaczem... Mówimy o przebiegach 500-600 tysięcy...

Choć z drugiej strony ja swoją MK3 właśnie przekroczyłem 310 tys, co dla większości osób jest takim szokiem <wow>
_________________
Bo Mogę Wszystko 520i 24V 150KM :twisted:
----------
- Będę brał cie,
w Aucie
- Gdzie?!
- W Fieście... :twisted:
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Wrz 2010, 18:14   

Tomas82, Widzisz jakie lenistwo mogło by mieć skutki,a wystarczyło tylko dokładnie się przyjrzeć :fox:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Wrz 2010, 18:17   

Wystarczy zaniedbać olej w silniku, zima na łańcuchu zrobi się majonez i przestanie być smarowany i już,,, jak wszystko jest jak trzeba to łańcuch jest prawie wieczny,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.