[MK4] Wrzosik, druga MK4 czyli powtorka z rozrywki |
Autor |
Wiadomość |
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 20:58
|
|
|
Jaka tam otyla, w porownaniu do mojej nasz tylko klime, ktora cala wazy nie wiecej niz 30 kg, no chyba ze betonu w progi nalales
Bardziej doszukiwalbym sie tego ze ty masz wydech kabinowany, a ja zbudowany kakretnie pod fieste, rursko 63 mm od poczatku do konca i tu moze byc ta roznica, ponadto robilem testy calkowicie kapletnym autem, nawet zapas wisial na miejscu |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 08:04
|
|
|
bezpośrednie porównanie by zweryfikowało, której co lepiej pomogło.
Jak dla mnie rury 63mm na wydechu to stanowczo za luźno dla tej pojemności. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 09:20
|
|
|
Wlasnie z tego powodu przejscie na wieksza przepustnice dalo efekty, bo luzniej zrobilo sie na wlocie, a wiadomo ze tlumienie na ssaniu ma duze znaczenie w tej kwestii
Wiesz Marcin to nie jest jakis wyscig kto pojedzie 0,5 sek szybciej moze u ciebie pomiary sa prawidlowe, a ja nadal mam za duze odchyly przy pomiarach, jedynie postawienie sie na cwiartke by wyjasnilo cala sprawe , a waga mojej to dokladnie 990 kg bo mialem okazje wjechac na wage i powiem nie wiem skad sie tych kilka kilosow wiecej bierze |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 10:28
|
|
|
Moja waży 1030kg, paliwa było 1/4 zbiornika (wg książki 935-1084kg), ja tam wcale na siłę się nie upieram, że przez to co zrobiłem moja jest szybsza, bo tak na prawdę nie mam żadnego potwierdzenia na papierze, oprócz kilku startów na zlocie. Jak ktoś wydłubie więcej to też będę grzebał
Co do samego luzowania w dolocie to żeby większa ilość powietrza coś dała musi być więcej beny, a u nas na górze jest lipa i przynajmniej u mnie powyżej 5,5k a może i nawet wcześniej jest spadek mocy. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 19:22
|
|
|
Wiem o co ci chodzi ale grzebac w oprogramowaniu nie bede, mysle ze te przerobki wystarcza i tak rakiety z tego nie bedzie, wazne ze lepiej sie zbiera i ladnie brzmi, a i spalanie troszke poszlo w dol i o to biega w tym momecie auto i tak nie jezdzi, bo jest calkowicie rozbebeszone
Juz niedlugo trafi do lakierni |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Paź 2011, 22:02
|
|
|
Oto pierwsze szpiegowskie zdjecia odmienionej Fofy
Bylo Mundast Silver
Teraz jest kolor ktorego nie znajdziecie nigdzie bo jest zrobiony pod zamowienie mojej pani i jeszcze nie dostal kakretnej nazwy (ja chcialem by byl bardziej srebrny niz prawie milka, ale po pierwszym dorobieniu uslyszalem CHCE i tylko dodalem ile sie dalo srebrnego finiszu by lekko rozjasnic kolor i by ladnie w swietle gralo, oto jest)
Z biliska
Jeszcze nawet nie poskladana, ale juz cos, przynajmniej mam juz ja u siebie |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
Ostatnio zmieniony przez ElGrey 26 Paź 2011, 16:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 26 Paź 2011, 08:05
|
|
|
eeee... yyyy... ciężko mi się ustosunkować do tego koloru taki oryginalny jest |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Paź 2011, 16:40
|
|
|
CO przez to mam rozumiec
To auto mojej polowicy i nie dziw sie ze ma zdecydowanie dziewczynski kolor (Mk4 to i tak zdecydowanie najbardziej damska ewolucja fiesy, zaraz po Mk 7)
Kwiatkow napewno nie bedzie jesli chcesz dalej w ta strone brnac predzej walnela by jakies czachy
Powiem tak lakiernik ktory mi to malowal powiedzial ze jest zaje... ten kolor i tak ladnie grajacego w swietle jeszcze nie widzial , jego znajomek (lakiernik) powiedzial ze to zdecydowanie odwazny kolor... i tu sie zgodze |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
mieszko
Naczelny spamer F.K.P.
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.0/80KM
Imię: Mieszko
Wiek: 31 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Paź 2011, 16:48
|
|
|
pewnie nie spotkasz drugiej takiej... a już na pewno nieprędko... oryginalna i wyróżniająca się w tłumie |
_________________ |
|
|
|
|
grzes87
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 609 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26 Paź 2011, 17:30
|
|
|
a tak na marginesie duzo malowanie calej budy ? czy to po znajomosci robione ? |
_________________ |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Paź 2011, 17:44
|
|
|
Ja przygotowalem auto calkowicie i dostarczylem jak na zdjeciu, (wybebeszone) wiec nie mozna powiedziec ze to jak malowanie normalne i nie po znajomosci, za 1000 zl. oczywiscie ja dostarczylem wszystkie materialy do malowania lakierowanie tego auta wynioslo mnie wszystko co wydalem 2200 zl + kupa roboty wlasnej. |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
grzes87
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 609 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26 Paź 2011, 19:05
|
|
|
hmm powiem tak, i duzo i malo, duzo bo wiadomo ze fiesta juz nie ma tej wartosci co kiedys, malo bo myslalem ze znacznie wiecej wyjdzie. tez mnie czeka kiedys taki zabieg ale juz teraz mniej wiecej wiem jaki koszt tego wyjdzie. zobaczymy jak bedzie po zimie (u mnie rzecz jasna) |
_________________ |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 26 Paź 2011, 19:46
|
|
|
ElGrey napisał/a: | CO przez to mam rozumiec
To auto mojej polowicy i nie dziw sie ze ma zdecydowanie dziewczynski kolor (Mk4 to i tak zdecydowanie najbardziej damska ewolucja fiesy, zaraz po Mk 7)
Kwiatkow napewno nie bedzie jesli chcesz dalej w ta strone brnac predzej walnela by jakies czachy |
co się bulwersujesz, wcale nie miałem na myśli krytyki, po prostu chyba bym na taki się nie zdecydował, co nie znaczy, że sam w sobie ten kolor jest brzydki... musiałbym go jeszcze zobaczyć na żywca w słońcu, bo zdjęcia nie oddają efektu. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Paź 2011, 20:04
|
|
|
Wcale sie nie bulwersuje, tylko sam mam mieszane uczucia co do tego koloru... poprostu musze sie przyzwyczaic bo tego koloru nie da sie zignorowc...
To jest zawsze ta niepewnosc jak to bedzie wygladac, porownac z niczym nie mozna a probka powiedzmy 10 x 10 to nie cale auto, dodatkowo kolor zrobiony od podstaw...
Nawet moje kochanie jak zobaczyla efekt koncowy (choc probke zatwierdzala) to jej na usta targlelo sie tylko "o ku...." choc jest zachwycona, ale szok byl |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Lis 2011, 12:13
|
|
|
Glowne prace nad autem zosaly zakonczone, lakiernik zasugerowal by nie polerowac auta bo jest zimno i lakier nie utwardzi sie tak szybko... wiec z radoscia ta czynnosc pozostawiam sobie na wiosne
Kolor wrzos metalik i tego sie trymajmy
Jedynie tylne lampy podpolerowalem, a niech wygladaja jak nowe
Oficjalnie fofa spuszczona z lancucha
kolor byl tez tak pomyslany by nie gryzl sie z szarym w naszym egzeplazu wnetrzem
Przedemna jeszcze zamatowanie listew bocznych, to za jakis czas i zmiana felg w zimowkach bo zeszloroczny kolor nie bedzie pasowal teraz do auta za diabla
Fofa zostala dodatkowo gruntownie wyciszona matami bitumicznymi i neoprenem o grubosci 10 mm. efekt jest wyrazny niestety gosniki jeszcze zostaly z przodu seryjne, ale to tez musi poczekac bo kasy brak
Zasadniczo efekt koncowy jest bardzo dobry, gdy doszly elemety wyposazenia zewnetrznego, auto juz tak nie razi swoim kolorkiem czern poprostu pasuje do tego koloru, ciesze sie ze klamek nie pomalowalem pod kolor i listwy boczne tez zostaja czarne
|
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
Ostatnio zmieniony przez ElGrey 1 Lis 2011, 16:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 1 Lis 2011, 13:35
|
|
|
Jak dla mnie kolorek zadżebiasty, na żywca pewno jeszcze lepiej wygląda, taki rzadko spotykany, faktycznie czarny pasuje i też bym tak zostawił |
_________________
|
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Gru 2011, 22:47
|
|
|
Ostatnio na necie znalazlem przez przypadek w zasadzie, takie ustrojstwo
Jest to modol swiatel do jazdy dziennej, niby nic w tym nie jest specjalnego, ale..
Urzadzenie podlaczemy do lamp orginalnych pojazdu, mianowicie ustrojstwo uzywa swiatel drogowych w 30% ich mocy, to swietnie bo nie trzeba nic ciac kabinowac ani wprowadzac ciezkich do przelkniecia przerobek, dodatkowo uzywajac zwyklych zarowek nie musze bawic sie z LEDami, ktore jeszcze nie sa perfekcyje (oczywiscie te w niskich cenach) niejednokrotnie widzialem zestawy z homologacja, ktore po krotkim czasie uzytkowania poprostu zaczynaja migotac, a nastepnie padaja a nie kosztuja na tyle malo by wymieniac je 2 razy do roku.
Urzadzenie dostajemy z 2 letnia gwarancja, instrukcja montazu, wiazka do podlaczenia, laczkami i oczkami na klemy.
Do zamatowania wykozystalem zestaw narzedzi jak na zdjeciu i oczywiscie zrezygnowalem z szybkolaczek na rzecz standardowego polaczenia lutowanego, bo tak mi sie wydaje sie ze jest lepiej, i estetyczniej od fanaberia
Modul zamontowalem tymczasowo na puszcze akumulatora za pomaca paskow elektrycznych (jak pojezdzi i wszystko bedzie tak jak obiecuje producet to sie zamatuje pozadnie
ze wzgledu na to ze luzne przewody szybko sie przecieraja umiescilem przewody do lamp i sterowania w rurce elektrycznej, zawsze to organizuje calosc jakos
Przewody od swiatel drogowych i pozycji jest bardzo latwo znalesc nawet bez miernika bo te same kolory ktore sa w orginalnych lampach lewych sa te same co w wiazce auta, wic fioletowy z czarnym to drogowe, pomaranczowy z niebieskim to pozycja, a w prawyn drogowe to fioletowy z pomaranczowym
Polutowane i zabespieczone termokurczka i zaplecione tasma izolacyjna jak orginal
teraz tylko podlaczenie do akumulatora i wsadzenie bespiecznika w module.
Tak to wlasnie dziala na zewnatrz:
Przekrecamy kluczyk i uruchamiamy auto, po 5 sek. wlaczaja sie swiatla drogowe z moca 30% i nic poza tym (nasze dzienne)
Sygnalizacja drogowymi swiatla jak fabryka dala 100%
Po zalaczeniu postojowych dzienne natychmiast gasna i oswietlenie dziala jak by go nie bylo, mijania + drogowe tez wszystko cacy jak na zdjeciu.
Po zatrzymaniu sie i unieruchomieniu silnika swiatla dzienne swieca sie jeszcze 15 sek i gasna samoczynnie tyle
Teraz faza testow i moze jak sie nie popsuje to zakladam do Mk6, kolesie ktorzy to produkuja mowili mi ze do Mk 6 zakladali i gra, ale ja w swojej Mk 6 raczej podlacze swiatla przeciwmgielne, bedzie lepiej wygladac
Co wy na to ? |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 3 Gru 2011, 12:12
|
|
|
fajne, tylko pytanie jakie koszta tego cuda ? |
_________________
|
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 3 Gru 2011, 15:35
|
|
|
130 zl zapomnialem dodac taki tam drobiazg |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 3 Gru 2011, 19:04
|
|
|
zamontuj turbo |
|
|
|
|
|