Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:39 |
[MK3] stafcio biała xr2i |
Autor |
Wiadomość |
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 7 Kwi 2008, 11:49
|
|
|
bo silnik moze byc stary i "stary" tak wiec zawsze jest to loteria. jak juz zmieniac to stopniowo i obserwowac a nie z kiepskiego minerala wlewac od razu niewiadomo jaki syntetyk
a wracajac do tematu ja bym go zalał dobrym polsytnetykiem typu valvoline maxlife i smigal... |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 7 Kwi 2008, 11:53
|
|
|
ktoś mnie zle zrozumial wczesniej. nie zamierzam lac syntetyka! najwyzej polsyntetyk. mysle o fordowskim 5w30, który jest podobno mineralnym. ford robi tez 10w40, to moze taki bedzie lepszy... |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 7 Kwi 2008, 12:31
|
|
|
jak 5w30 moze byc minerałem :> |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 40 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 7 Kwi 2008, 17:46
|
|
|
Daras84 napisał/a: | jak 5w30 moze byc minerałem :> |
no ciekawe
a ja Ci polecam 10/40 valvoline ja mam w escorcie na zetecu przy 190tys km i jest oki ,tym nie powinienes silnika rozszczelnic
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 22 Kwi 2008, 12:50
|
|
|
nabyłem nowe buty mimo że te co mam też kupiłem nowe.
teraz mam Fulda Carat Assuro w jedynym słusznym rozmiarze 185/60R13H.
także mam do sprzedania 4 nowe opony z przebiegiem 500km.wystawie je na gieldzie.175/70r13. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 36 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 22 Kwi 2008, 15:21
|
|
|
i bardzo dobry wybor... ja ostatnio nabylem te same oponki ale 175... (bo narazie pod maska siedzi 1.3 konik wiec nie chce mu zycia utrudniac chociaz niezle sie trzyma narazie) |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 22 Kwi 2008, 15:36
|
|
|
Mam 185/60/13 na fieście i sprawują się dobrze, a na oryginalnej feldze od xr2i wyglądają bardzo dobrze gratuluje dobrego zakupu |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 6 Cze 2008, 08:58 update 06/06/08
|
|
|
jak pisalem w tym topicu http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=31928 cos strzelilo i mialem problemy z odpalaniem auta.
najpierw poszła deska
szukalem jakiegos zwarcia, czy braku masy albo przetartych kabli. wszystko bylo ok, ale przy okazji zrobilem porządek pod deską i umylem deche karcherem. teraz jest czysciutka i pachnąca.
po jakims czasie doszedlem ze ktorys przekaźnik w skrzynce nie jest sprawny, strzelał jak przekrecalem zaplon
później to już z górki poszło
jako że mialem rozebraną deche postanowilem wyjac wszystko ze srodka i sprawdzic korozje i ewentualnie naprawic.
to ciekawe, ktos wycial kawalek podlogi nad bakiem...
jak widzicie blacha po 17 latach jest w bardzo zadawalającym stanie. są dwa miejsca gdzie są dziury na wylot, ale na tyle małe że nawet srubokret nie wejdzie. trzeba by to wyciąc i wspawac nowy kawalek. pomysle nad tym.
na początki wyczyscilem wszystko, odkurzylem i teraz jest czystko. to co mnie zaniepokoiło i w sumie dobrze ze rozebralem podloge, to mokre wygluszenia z przodu w rogach. wyciszenia suszą się teraz na dworzu, w aucie podloga tez byla wilgotna i mam nadzieje ze dzisiaj w ciagu dnia wyschnie bo auto stoi na sloncu.
plan jest taki zeby wyczyscic ogniska rdzy i pomalowac farba antykorozyjna białą.
teraz pytanie: malowac cala podloge czy tylko te miejsca gdzie jest korozja??? troche farby na to pojdzie, no ale jaka roznica bedzie . jakbym sie bral za malowanie podlogi, to chyba juz po calosci polece i cala podloge pomaluje nawet w bagazniku, jak uwazacie???
drugie pytanie, czy stosowac podklad, czy od razu malowac? kupilem farbe pilak, podobno lepsza od hamerajta.
|
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 36 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 6 Cze 2008, 10:21
|
|
|
dobre pytania zadales... tez mysle nad podobnymi pracami ale to po sesji bo teraz nie ma kiedy... w sumie na forum troche o tym juz bylo... np chyba amokk zabezpieczal jakos bude... zajrzyj do jego tematu... a jesli chodzi o te srodki co masz to niech sie antyrudzi wypowiedza... 600 |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 6 Cze 2008, 11:21
|
|
|
co do wycetego kawalka to poprostu ktos w cywilizowany sposob wymieniał pompe paliwa |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 6 Cze 2008, 12:56
|
|
|
odczysc ...brunox...jakis podkład i kup najtansza białą emalie z nobilesu ...i z pedzelka zamaluj plamy ...nie robisz rajdówki ..z gołymi blachami wiec co obchodzi ciebie róznica odcienie pod wykłądzina .....a otwór do wymiany pompy -barbarzynstwo |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 16 Cze 2008, 14:45
|
|
|
ja u siebie pomalowałem podłogę (całą) farbą nobilchron podkład półmat srebrny, bardzo dobrze się to spisuje 2x tańsze od hammereita i jedna niecała puszka starczyła na wymalowanie całej podłogi, na początku myslałem że to nie będzie wystarczajce, ale farba okazał się bardzo twarda i dobrze przylegająca |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 30 Cze 2008, 10:00
|
|
|
podłoga zrobiona, nie zrobilem zdjec bo bylo ciemno jak skladalem.
generalnie pomalowalem miejsca gdzie zaczynalo sie robic rude siuwaxem na rdze, szary podklad. jak wyschlo nastepnego dnia pomalowalem biala farba ktora mozna bezposrednio na rdze polozyc. jak wszystko wyschlo zlozylem wnetrze do kupy.
generalnie jestem zadowolony z tego jak wyglada podloga, korozja jest znikoma.
przy okazji przejrzalem cala elektryke pod deską, deske umylem karcherem. skrecilem fotele ale i tak pasazera buja sie jak na biegunach... (trzeba recaro kupic )
po wypadzie na slomczyn mam do zrobienia przegub, chyba wewnętrzny lewy. jak skrecam w prawo z duza predkoscia to stuka mocno. byc moze jest to prawy przegub zewnetrzny, nie wiem.
poczynilem nowe zakupy a mianowicie wskazniki: cisnienie oleju, temperatura oleju i woltomierz. po starej czerwonej fiescie jestem uczulony na punkcie sprawdzania poziomu oleju, z wskaznikami bedzie łatwiej mi to kontrolowac. wstepnie chcialem zamontowac je w kieszonce pod przyciskami otwierania szyb, ale tam sa malo widoczne. teraz mysle zeby je wsadzic zamiast nawietwu obok zegara.
mam specjalnie przygotowaną plytke z wlokna weglowego.
do zestawu wskaznikow kupilem, trojnik. myslalem o kupieniu albo trojnika albo podkladki pod filtr, ale $ wziela gore i zostalem przy tanszej opcji.
zegary są najtansze na rynku, nie chcialem inwestowac zbyt wiele w to. moze nastepne beda lepsze. zegar jak zegar.
płytka do montażu zegarów
kupilem tez sprzeglo gdyz moje juz bardzo slabe jest.
|
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 30 Cze 2008, 17:31
|
|
|
co to za płytka do montarzu zegarów?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 30 Cze 2008, 23:10
|
|
|
PumaRST napisał/a: | co to za płytka do montarzu zegarów?? |
wygląda jak karbon... z resztą chyba jest napisane też,że to karbon, więc najpewniej jest to karbon zwany też włóknem węglowym |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 30 Cze 2008, 23:25
|
|
|
PumaRST napisał/a: | co to za płytka do montarzu zegarów?? |
a to jest specjalna płytka, tylko nieliczni mogą taką posiąść
jest to płytka z 6 warstw włókna węglowego stosowanego do naprawy samolotów boeing.
jak byś był zainteresowany to pw.
cisnienie oleju i temperatura jeszcze nie jest podlaczona, zrobie to w srode przy okazji wymiany oleju. musze wkrecic trojnik w miejsc e std czujnika cisnienia oleju.
podlaczenie i montaz wskaznikow jest w miare proste.
w moim przypadku radio pojdzie w miejsce szufladki pod przyciskami do otwierania szyby.
teraz bede mogl monitorowac silnik.
sprzęgło:
gdzies przeczytalem ze podwojne sprezynki sa dla sprzegiel przeznaczonych do mocniejszych aut, am i right?
|
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
k_myk
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 34 Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 95 Skąd: Warszafka
|
Wysłany: 9 Lip 2008, 15:08
|
|
|
Fajna Wydaje mi sie, że miałem przyjemność widzieć ją na żywo, na drodze
Co jest z podświetleniem tych zegarów? Czemu ten środkowy taki jasny, a te po bokach jakieś niedo...pieszczone?
Pozdrawiam,
k_myk |
_________________ Chory na Fiestę... |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 9 Lip 2008, 15:25
|
|
|
stafcio napisał/a: |
|
masz podobny zestawik jak ja tylko w innej kolorystyce
polecam jednak od razu wymienic to cos co jest wkrecone od dolu w trojnik na element 1 czesciowy a nie skrecony z 3 kawalkow, u mnie takie cos peklo podczas kjsu i zasikalo mi cala okolice olejem |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 10 Lip 2008, 22:37
|
|
|
zegar cisnienia oleju jest jasniejszy, ale nie wiem dlaczego. byc moze ze tarcza jest dalej od szybki. juz sie przyzwyczailem, ale faktycznie jest to wkurzajace.
co do trojnika, to jak pisal Puma byc moze przeniose czujnik temperatury w okolice pompy oleju bo cos za wolno sie grzeje chociaz ostatnio coraz szybciej wskazuwka wskakuje na pole powyzej 50st.
w ciagu najblizszych dni zaczne pracowac nad nową deska rozdzielcza. bedzie bazowala na desce z mk3 i generalnie bedzie bardzo podobna. roznic bedzie pare, po pierwsze wieksza czesc bedzie zrobiona z wlokna szklanego i bedzie pomalowana na czarny matt, konsola srodkowa bedzie zupelnie inna, dodatkowe zegary beda w specjalnie do tego przygotowanym miejscu obok standardowych zegarow nad nawiewem centalnym. konsola czyli pokretla nawiewu, wlaczniki swiatel przeciwmgielnych, radio, zapalniczka i jakis schowek bedą inaczej rozplanowane, sama plyta konsoli srodkowej bedzie zrobiona z wlokna weglowego i bedzie fajnie sie komponowac.
mam juz rysunki i rozne koncepcje, teraz musze zdobyc deske rozdzielcza z mk3 i zacząć szpachlowanie, bede tutaj wrzucal foty z postepu prac. mam nadzieje ze nie fajnie to wyjdzie. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 10 Lip 2008, 23:52
|
|
|
Tak więc ogromne życzenia powodzenia i czekamy na foty ze zmagań |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
|