Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:43
[MK3] Ford Fiesta RS Darasa
Autor Wiadomość
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 14 Paź 2007, 18:08   

a nie zachowuje siętak jakby w tryb awaryjny wchodziła ?

druga sprawa to zbadaj ciśnienie paliwa - moze pompa albo filtr ? ( skoro sprawa jest tymczasowa to wałęk raczej odpada )

Piesek - CO do choroby to psychiatra miałby co robić na forum TM ( leczenie uzależnień to spore wyzwanie ) ;-)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 14 Paź 2007, 18:42   

tryb awaryjny to to raczej nie jest bo na zmiane raz chodzi a raz nie bez gaszneia silnika. teraz jezdizl moj ojciec i mowi ze wszystko ok, jutro kupie nowy filtr bo ten to chyba od nowosci jezdzi i zoabcyzmy wtedy, swoja droga pompa paliwa tez juz dogorywa bo głosno chodzi. al enie wydaje mi sie zeby ona byla winowajca...
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14 Paź 2007, 19:36   

ja mam/mialem podobny problem.... tka jakby turbina nie chciala sie zalaczac co nie? 3500 i tak jakby odcinka byla ? jak zloze auto to powiem czy dalej to mam... bo zainwestowalem w pewien czujnik no i generalka... wiec wtedy bede mogl podac przyczyne tego
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Paź 2007, 20:24   

O szty brzydalu... taka fajna sztuke dopadles... ehhh pozazdroscic... ale do rzeczy powiedz w jaki setup celujesz ?
_________________

Ostatnio zmieniony przez Fordon 14 Paź 2007, 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 14 Paź 2007, 21:00   

Darku tp moze być kwestja kiepskiej pomy paliwa,
jak jest zimna to jeszcze chodzi ale jak sie zagrzeje to zaczyna warjowac, poczywiście stary Filtr tez moze mieć wpływ na to.

Swoja drogą mzoe tez być problem w przewodach WN oraz Swiecach ale najpierw szukaj w paliwie
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 14 Paź 2007, 21:25   

Sporo by nam powiedziało ciśnienie paliwa ( ale w momencie kiedy się niechce wkrecać )

CO do insalacji WN to popatrz czy któraś cewka nie jest pęknięta
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 14 Paź 2007, 23:26   

jutro kupie nowy filtr i zoabczymy.... bo auto ma widizmisie i raz chodzi raz nie.

wybrale msie dizisaj nia kontrolnie na nocne, (o dziwo jezdzila tak jak powinna) i moge stwierdzic tylko ze nawet Zdrowe RS1800 jest poza zasiegiem RST :D daje niesamowita radoche z jazdy :D auta z ktorymi mialem problem RS ka lub szlismy na rowno. RSt teraz połyka bez niczego ;)

przy okazji wyszlo ze rozrusznik do wymiany bo sie zacina lub wogole nie chodzi, no i po kilku przejadach zaczyna smierdziec sprzeglo, ale to akurat bylo oczywiste bo pedal bierze od samego dolu. i spodziewalem sie wymiany.

[ Dodano: Nie Paź 14, 2007 23:30 ]
Fordon najpierw chce ja doprowadzic do godnego stanu a pozniej zaczniemy zabawe z motorem ;) swoja droga to moga byc niezle blizniaczki ;) jak zostaniesz przy ori kolorze ;)

Marcin pompe paliwa bym raczej wyeliminowal bo jak zaczyna ja blkowac to jak wylacze ja i zalacze to znowu chodiz normalnie
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 15 Paź 2007, 08:05   

to zmień filtr i zobaczymy.

co do rozrusznika to moze sie grzać i dlatego moze raz kręcić a raz nie. miałem tak do puki nie zaizolowałem początku ukłądu wydechowego taśmą termoizolacyjną.

PS: jechałeś z tymi G40??
a twoja wypowiedź na temat tego ze RS1800 nie ma szans w żaden sposób mnie nie zaskoczyła :yes: od dawna to wiedziałem
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15 Paź 2007, 11:03   

no ale z rozrusznikiem jest juz za pozno bo nawet jak jest zimna to szwankuje wiec wymienie na inny. z G40 nie jezdzilem bo ich nie bylo. musze sie jeszcze nauczyc tym ruszac bo to cąłkiem inna jazda niz n/a
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15 Paź 2007, 11:17   

No Daria fajna zabawka i świetna baza pod kolejny projekt.
Powodzenia i do dzieła :P
A co do tego rwania to nie zawiesza Ci sie turbawka ?
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 15 Paź 2007, 11:27   

FKP Piter napisał/a:
A co do tego rwania to nie zawiesza Ci sie turbawka ?


to nie TDi ze zmienną geometrią łopatek. Ona sie nei zawiesza :lol:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15 Paź 2007, 11:33   

Hehehe no tak :lol:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15 Paź 2007, 17:47   

no to tak dizisja wymienilem ten nie szczesny filtr


jak sie okazlo to nie to,
samochod po odpaleniu i zagrzaniu idzi efajnie przez jakis czas az zacznie go znowu blokowac, na tej zasadzie ze zaczyna pompowac turbo a nagle tak jak by przestaje i auto niechce przyspieszac dalej i zaczyna szarpac, natomiast jak wezme i wylacze a zaraz załacze silnik to znowu jest wszytsko ok przez jakis czas i zachwilke znow to samo...


przy okazji dłubaniny postanowilem odswiezyc troche lakierek


_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15 Paź 2007, 18:25   

Daras84 napisał/a:
przy okazji dłubaniny postanowilem odswiezyc troche lakierek

malutka różnica :yyy: :-)

a co do tego problemu to sprawdzales elektryke? jakies kody bledow or something?
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 15 Paź 2007, 20:58   

Darku chyba musisz sobie sprawic zegar doładowania i sprawdzic czy ci nie przeładowywuje. bo jak tak jest to potem wchodzi w tryb awaryjny, ty ją wyłączysz i wszytsko jest OK, ale potem dasz jej w pizzzz.... i znowu przeładuje.

czy obiaw nie jest taki że wkreca sie do jakiś 3000-3500 obr a potem ni chuuuuchuuu a jak wyłączysz to odrazu jest OK. i czy przez przypadek nie pojawia sie to nagle na 3 lub 4 biegu i swiadczy o tym nagłe szarpnięcie?? i czy cześcioej sie to nie zdaża w tedy kiedy jest chłodniej?? A jak byś jechał spokojnie równo dodajać gazu i zmieniał bieg przy 4000obr to jest ok??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16 Paź 2007, 00:10   

to juz mam odpowiedz dlaczego u mnie cos takiego sie dzialo... :P ale pozostaje jeszcze jedna zagadka i jak dobrze pojdzie (jak poczta polska odmuli) to bede wiedzial co jeszcze bylo nie tak z moim autem... rozwiazaniem jest tylko map sensor wiekszy? lub skrecenie turbawki?
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 16 Paź 2007, 06:01   

Puma - sugerowałem tryb awaryjny , ale Daras mówi że to nie to .

Piesek - ani to ani to . trzeba odpiąć boostcontroler :lol:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 16 Paź 2007, 06:44   

Piesek: u ciebie to sie działo po nagżaniu silnika a nie zawsze. a rozwiazaniem nie jest mapsensor ( bo ty masz dobry do swojego ECU) ani skręcenie turbiny.

Żółw weim ale jaśnioej opisałem bo moze Darek odrzucił nie potrzebnie tą teorie
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 16 Paź 2007, 11:45   

PumaRST napisał/a:
Żółw weim ale jaśnioej opisałem bo moze Darek odrzucił nie potrzebnie tą teorie


:) - Darek - właśnie - odepnij bostcontroler - zobaczymy czy wtedy będize takie jaja robiła ( choć bez zegara doładowania może to być niebezpieczne , więc może najpierw zegar )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16 Paź 2007, 12:00   

Michał jestem po rozmowie z Puma i prawdopodobnie bedzie to, co i Ty pisales...
wiec puki co jade sie rozejrzec za jkaims zegarem i bedizemy walczyc dalej. :yyy:
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.