Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cewka, mk3, swiece, zaplon

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:15
[MK3] Brak iskry na 2 cylindrach.
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Mar 2011, 22:36   

matrix-1990 napisał/a:
A z tego co właśnie kiedyś czytałem że jak by kabel to by padł chyba 1 i 4 cylinder?
Zależy który kabel, są 2 a w zasadzie 3,,, zmierz jake napięcie we wtyczce od cewki masz między środkowym a bocznym przewodem (2 wartości dla lewego i prawego przewodu)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Mar 2011, 07:53   

Cewka ma przebicie.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Mar 2011, 15:09   

ok, sprawa się wyjaśniła częściowo - jeden kabel odpiął się od cewki (wczoraj było ciemno i ciężko było sprawdzić), dlatego nie palił na dwa gary. Lecz pozostaje sprawa dalej dlaczego na tym jednym nie ma iskry a na pozostałych jest mocna lub słaba, napięcie na wtyczce sprawdzę jutro, jeśli cewka ma przebicie to nie powinna iskrzyć?
_________________
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Mar 2011, 19:55   

matrix-1990 napisał/a:
jeśli cewka ma przebicie to nie powinna iskrzyć?
Może iskrzyć w takim miejscu że tego nie widzisz - np. w środku między uzwojeniami. Inna sprawa ze może coś dziwnego się dzieje z edisem i raz daje dobre napięcie a raz nijakie (ale to nie ma wpływu na jeden cylinder tylko na dwa).
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Mar 2011, 12:19   

Na początku (mierzyłem wszystko na zapłonie) na jednej masie było 7,6V, a na drugiej 10,5V, ale potem jeszcze raz sprawdziłem, wepchnąłem do końca banany i na jednej i na drugiej pokazywało równe 10,5V. Dziwne też bo raz jak mierzyłem to kontrolki były bardziej przygaszone a innym razem mocniej świeciły, no ale to może gdzieś indziej zwarcie jest. Więc wychodzi na to że cewka?

@EDIT
ok mam njusa, przed chwilą żeby było ciemno popsikałem wodę w okolice cewki, ale nie iskrzyło raczej. Co dziwne zaczął jakoś lepiej chodzić, przejechałem się kawałek i faktycznie ładnie się zbierał, na wolnych obrotach równo trzymał, ale z czasem wracało tak jakby do pierwotnego stanu (choć nie było tak tragicznie). Zajechałem do domu, poszedłem po rękawiczki gumowe, odpaliłem - chodził raczej tak jak poprzednio, czyli jak na 3 gary, kable wyjmowałem po kolei to ten jeden (4 kabel - ten z którym był problem) po zdjęciu silnik dalej chodził bez różnicy, ale iskra jakaś tam była słaba, a na 2 kablu też słaba iskra, ale była różnica po wyjęciu. Wychodzi trochę na to że ta woda coś tam przewodziła, już nie rozumiem tego samochodu, albo mi się wydawało bo silnik się rozgrzał, już sam nie wiem :|

[ Dodano: Nie Mar 20, 2011 10:11 ]
ktoś napisze czy to dobre wartości, czy to cewki wina?
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.