Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

MK 4 - 1.3 - Endura - E ... Podnosimy moc ...
Autor Wiadomość
Artur200
[Usunięty]

Wysłany: 19 Mar 2006, 10:31   

cześć wszystkim.Czy macie coś na mk3 1.1
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 19 Mar 2006, 23:28   

Artur200 napisał/a:
cześć wszystkim.Czy macie coś na mk3 1.1

tak mamy swap na 1.8 16V 8) ;-) ,a tak na poważnie to przeczytaj od poczatku ten temat to bedziesz iwedzial o co chodzi ;)
pozdro :-)
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 20 Mar 2006, 00:04   

Papa napisał/a:
To po co nazywają je Duratec - nadal są żeliwne czy może jednak aluminiowe ?



z tego co sie orientuje to "duratec" to nazwa dohac-ów yamahy.
Obecnie po zakonczenuiu produkcji zeteck-ów wszystkie 16 V to rodzina duratec
jednowałkowce to endura
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Papa
[Usunięty]

Wysłany: 21 Maj 2006, 00:51   

Ostatnio wpadłem na pomysł aby zwiększyć przepływ powietrza przez przepływomierz - czyli aby usunąć z niego elementy zasłaniające prześwit. W moim modelu jest poprzeczny tunelik powietrzny przez który przepływa powietrze omiatające czujnik przepływu. Otóż odkręciłem blaszkę zakrywającą ten tunel i cały tunel po prosu wyciąłem piłką. Pozostał tylko metalowy tunelik biegnący wzdłuż przepływomierza, w którym jest czujnik. Myślę że uzyskałem w ten sposób dodatkowe 2cm kwadratowe prześwitu. Auto zbiera się lepiej, więc nie zaburzyłem tym dokładności przepływomierza.
 
 
Iwo
[Usunięty]

Wysłany: 11 Lis 2006, 21:04   

Żeby nie zakładać nowego tematu odświeżę ten :) Chodzi mi o jakieś zmiany w tym nieszczęsnym 1,3 60 KM z tym, że w Ka (wiem - ten sam silnik). Przeczytałem całość - szukałem po forum, ale nie znalazłem nic na temat zabawy głowicą w tym silniku. Z tego co wiem to to badziewie jest żeliwne. Dzwoniłem do firmy zajmującej się obróbką głowic żeby zapytać o możliwość powiększenia gniazd zaworowych i lekkiego jej zeszlifowania. W odpowiedzi usłyszałem "nie zrobimy tego w żeliwnej głowicy". I tym sposobem marzenia o ok 10KM niezbyt wysokim kosztem poszły w niepamięć :( Może komuś z Was jednak udał się taki zabieg ? Bo nie chce mi się wierzyć, że ten silnik jest aż tak nietuningowalny ;)
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Lis 2006, 21:21   

Pogadaj z Pumą . CHłopaki z OBR-u bawili się w obróbki głowic - może tą także by sięzajęli ( bo chyba zdajesz sobie sprawę że to robota dla specjalistycznego warsztatu a nie temat na długie zimowe wieczory do własnoręcznego dłubania )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 12 Lis 2006, 00:38   

Iwo dokładnie jak Żółw mowi pogadaj z Pumą ;) ,ale ja Ci odrazu mowie zeby modzic silnik musisz miec go w stanie bdb - ja juz nie mam wiec odpuszczam... to co mam uzyskane w 1.3 i tak narazie moim zdaniem wystarcza jak na dupiate 1.3...
pozdro i zycze powodzenia zwiekszeniu mocy :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 12 Lis 2006, 07:02   

Iwo napisał/a:
Żeby nie zakładać nowego tematu odświeżę ten :) Chodzi mi o jakieś zmiany w tym nieszczęsnym 1,3 60 KM z tym, że w Ka (wiem - ten sam silnik). Przeczytałem całość - szukałem po forum, ale nie znalazłem nic na temat zabawy głowicą w tym silniku. Z tego co wiem to to badziewie jest żeliwne. Dzwoniłem do firmy zajmującej się obróbką głowic żeby zapytać o możliwość powiększenia gniazd zaworowych i lekkiego jej zeszlifowania. W odpowiedzi usłyszałem "nie zrobimy tego w żeliwnej głowicy". I tym sposobem marzenia o ok 10KM niezbyt wysokim kosztem poszły w niepamięć :( Może komuś z Was jednak udał się taki zabieg ? Bo nie chce mi się wierzyć, że ten silnik jest aż tak nietuningowalny ;)

Wypolerować kanały w głowicy możesz sam bo zakłady obróbki się w to nie bawią. Powiekszenie gniazd zaworowych da się zrobić ale niewielkie, jeżeli potrzeba przesunąć prowadnice zaworów to już jest problem ( może ktoś to robi w Polsce ). Ja sprowadziłem nową głowicę ( do 1,3 innej marki z GB ) i podejrzewam, że w Polsce drożej by taka zabawa kosztowała.
Jak już chcesz się bawić z głowicą to pomyśl też o wałku i paru innych rzeczach - ale to już osobny temat.
 
 
Iwo
[Usunięty]

Wysłany: 13 Lis 2006, 19:51   

Generalnie wychodzi na to, że gra nie warta świeczki... No nic - na razie będę kończył wnętrze a może później wrócę do tematu silnika :)
 
 
oriczek
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sty 2007, 20:39   

hej! mam MK IV , `97r. 1.3 silnik. jak mam sprawdzić ile ma koników mój gonzales? :)
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 26 Sty 2007, 20:42   

hamownia
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Sty 2007, 20:44   

oriczek napisał/a:
hej! mam MK IV , `97r. 1.3 silnik. jak mam sprawdzić ile ma koników mój gonzales? :)


Jak to ile ma koni....
MALO :D
 
 
oriczek
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sty 2007, 20:52   

mało to każdy wie i na pewno nie wiecej niż Twój :P sa dwie wersje silnika 1.3. jedna ma 50km i druga 60km. nie wiem jak sprawdzić , a co to hamownia to tez nie wiem :)
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Sty 2007, 20:59   

jesli to tak naprawde mazda 121 to na 99% masz 60 kucy, od i co
 
 
oriczek
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sty 2007, 21:09   

mam 4 furtki wiec mogło by się tak wydawać ,ale mam mieszane uczucia... i dlatego chce sie upewnic dla własnej ciekawości... :)
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 27 Sty 2007, 02:03   

oriczek napisał/a:
sa dwie wersje silnika 1.3. jedna ma 50km i druga 60km. nie wiem jak sprawdzić , a co to hamownia to tez nie wiem :)

w prosty sposób ...na poczatek proponuje przeczytac od poczatku temat w którym postanowiłes zabrac głos ....a co do "hamownia" wpisz w google zobaczysz co wyskoczy
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Przem1987 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 1 Maj 2008, 22:06   

musze przyznac ze sposob kolegi WESTA daje efekty, Dzis usunalem ten plastik ktory ograniczal pelne otwarcie przepustnicy. Samo go usuniecie dalo widoczne efekty, Mam jeszcze pytanko do Kolegi! Czy naciagal on jeszcze linke, bo ja nie rozbieralem nic, tylko usunalem ten plastik. Widze wyraznie jak wcisnie ktos pedal do spodu ze linka jest bardziej zaciagniecia, niz przed usunieciem ogranicznika. Ale nadal nie jestem pewny czy przepustnica teraz jest wpelni otwarta bo nieczego nie demontowalem. czy warto zdemontowac rure zeby upewnic sie ze przepustnica wpelni sie otwiera? jak bylo w przypadku kolegi? naciagal kolega jeszcze linke?
_________________
fiesta 1.3 mkIV 1997
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 1 Maj 2008, 22:35   

Kurde ale żeś suchara odkopał .

Z drugiej strony po to trzymamy stare watki więc :brawo: dla Ciebie za to że chciało Ci się poszukać i odkopaćstary a nie zakładałeś .

Co do sprawdzenai czy przepustnica się max otwiera - prosta sprawa - wsadźkogośza kierownicę i niech na zgaszonym silniku wciśnie max pedał gazu - a ty w tym czasie zobacz ręcznie czy kołyska na której jest linka gazu da się dalej przesunąć ( czyli przepustnica otworzyć ) jeżeli nie - problem z głowy .

Z mojej strony dodam tylko żebyś zrobił reset komputera po takich zabiegach tak aby mógł on sie ustawić do nowego parametru :)

Pozdrawiam ( przywracasz wiarę w sens moderowania tego bajzlu )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
MARCINEK__0 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 170
Skąd: Piastów
Wysłany: 1 Maj 2008, 22:45   

A czy w mk3 1.1 jest cos takiego tez???:) Pytam z czystej ciekawosci
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 1 Maj 2008, 22:50   

nie ma
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi WIEKSZA MOC?
Gość Tuning mechaniczny 19 4 Mar 2010, 18:57
Żółwik Tuptuś
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zwiększyć moc w 1,4
Gość Tuning mechaniczny 2 5 Lis 2008, 22:08
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów [MK3] traci moc
Gość Mechanika 19 26 Mar 2009, 08:24
jackrzec
Brak nowych postów Zamała moc radia ? ;>
ZonExE Car Audio i CB 21 28 Kwi 2009, 01:01
Gość
Brak nowych postów [MK3] Słaba moc - 1.1
Nie można rozwinąć 100 km/h
Kusiu Mechanika ogólna 8 1 Kwi 2010, 09:17
Miner


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.