Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:50 |
[MK1] Kolejny dzień mija |
Autor |
Wiadomość |
Magda M.
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40 Dołączyła: 20 Lut 2010 Posty: 1353 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21 Lis 2011, 23:17
|
|
|
kuba87 napisał/a: | u mnie trzymały dolot
i kółeczko od kluzy trzymało dzwignię przepustnicy żeby z ośki nie spadała |
A potem to samo kółeczko od kluczy za guzik robiło |
_________________ Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw.
K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816
My car, my choice, my pride - Siekierap! |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 21 Lis 2011, 23:18
|
|
|
najpierw było guzikiem potem "trzymajką" |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 22 Lis 2011, 23:09
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Tyrtytki przy zbiorniku wyrównawczym wymienię na czarne , żeby nie było , że wiocha | W biedronce mają kolorowe - kup se czerwone - będą szybsze
Z oryginalnych miejsc na trytki znam jeszcze osłonę przegubu. Też się sprawdza.
pozdro |
_________________
Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Lis 2011, 19:29
|
|
|
Dla wynalazcy tyrtytek Nobel - zdecydowanie .
Dzisiaj pojechałem znowu trochę podłubać .
Najpierw ze szczotki do zamiatania podłogi , rurki z mufką i przenośki zrobiłem sobie lampę ( prace na zewnątrz deko nie w serek po ciemku )
Później zalałem olej , ale po zdjeciu dekla , tak aby rozprowadzić go po całej głowicy .
Po zalaniu oleju na głowicy wylądował FordMotorsport
Zalewanie magistrali olejowej na akumulatorze ostatni raz używanym po letnim YTP , do holowania auta zakończone sukcesem .
Zalałem płyn chłodniczy i wahę .
I gdy już chciałem iśćdo domu stwierdziłem , że może warto by ...
Poskładałem na cienki patyk układ zapłonowy i wyregulowałem po swojemu .
Szybka kawa podczas analizy gdzie mogłem dać dupy i próba odpalenia .
Zakończona sukcesem !
Silnik pracuje równo , a tyle na ile może pracować , dół nie stuka , a mechaniczne kasowacze pracują z głośnością cichutkiego HCS-a - czyli jak na pierwsze ustawienie pełen sukces ( Arturo - zmień mechanika to się składa na pojedynczych dystansach )
Teraz dogłaskać wszystko ( bo silnik gasi się przy pomocy spryskiwacza ) i docieramy .
Qzyn - dobra robota !! Dzięki jeszcze raz . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 24 Lis 2011, 19:38
|
|
|
No w koncu!!!
Nawet nie wiesz jak mi smakuje to piwo ktore wlasnie sobie sacze na to odpalenie
Ogarniaj, docieraj i czekam na wrazenia z jazdy na ostro |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 24 Lis 2011, 19:42
|
|
|
Ogarniaj elektryke i do boju zeby docierac to na sezon... |
_________________
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Lis 2011, 19:49
|
|
|
Jak go dotrzeć , bo mój pomysł , żeby pochodził na wolnych jeszcze z 30 minut i później jazda po mieście z obrotami do 6 tyś przez 500 km to jedyne co mi narazie przychodzi do głowy . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 24 Lis 2011, 19:55
|
|
|
No i pasi. Nawet nie wiem czy trzeba 500km bo dol przejechal juz i tak barborke cieszynska Jedynie walek do panewek i popychaczy musi sie dostosowac. Ja bym zrobil te 500km powoli zwiekszajac obroty i obciazenie. Powiedzmy zaczynajac od granicy 3500obr a potem corz wyzej. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 24 Lis 2011, 19:56
|
|
|
sposobow docierania jest tyle co ludzi. Ja np teraz docieram tak, ze po pierwsyzm odpale pochodzil az sie wiatrak z 2 razy wlaczyl. Zalalem nowy olej i jazda. Pierwsze 100km przyspieszalemi hamowalem silnikiem do 4000 rpm, Po 100km do 4.5, kolejne 100 do 5, pozniej 5.5 i tak dalej. Po 500km zlalem olej i zalalem swierzy. Teraz 2000km palowania do oporu na minerlanym i zalewam syntetyk. Jak narazie oleju nic nie lyknal wiec chyba ok |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 24 Lis 2011, 20:38
|
|
|
kenczorf, nastepnym razem może najpierw zalej olej, a potem włacz zapłon i niech pochodzi aż się wiatrak włączy |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 24 Lis 2011, 21:05
|
|
|
Ponoć miałeś czekać na wypłatę do grudnia z olejem i wachą....kurde jadę do Zgierza tam wypłata jest dwa razy w miesiącu
Co do reszty -
Nie mogę się doczekać kiedy mnie przewieziesz |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 24 Lis 2011, 21:05
|
|
|
szynszyl, zle ci bylo u mnie ze tak szukasz dziury w calym? Nastepnym razem wodki nie dostaniesz |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Lis 2011, 21:39
|
|
|
Roman - pogibałem deko i się conieco znalazło .
Miałem kupić mydło i papier toaletowy , ale dupę można wycierać palcem a pachnieć nie muszę
Co do sposobów docierania - to wszystkie są praktycznie identyczne ( poza paroma naprawdę hardkorowymi ) czyli - coraz szybciej i mocniej , zmieniając często olej . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 24 Lis 2011, 22:15
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | czyli - coraz szybciej i mocniej , zmieniając często olej . | to jest dokladnie to co opisalem. Obecnie jest w fazie tych 2000km i to juz 3ci olej |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Lis 2011, 22:25
|
|
|
kenczorf, - dokładnie tak
Do tego wymiana filtrów ( choć to na pewno robimy obaj , ale warto wspomnieć ) i minimalizacja suchych rozruchów . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 25 Lis 2011, 07:46
|
|
|
kenczorf napisał/a: | Obecnie jest w fazie tych 2000km i to juz 3ci olej |
Kenczof wybacz drobna ironie ale jak skonczysz 5 czy 7 tysiac docierania daj znac - pobijesz swoisty rekord
Zolw, moiwlem ci kiedys jak sie dociera sportowe silniki w formulach - odpalenie i minuta na 7000 od razu, wymiana oleju, odpalenie i minuta czy dwie (juz nie pamietam) na 8000 i silnik dotarty
Walisz stary 500km z dwoma wymianami i masz silnik jak malina!!!
Tym bardziej ze dolu nie musisz docierac wogole. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 25 Lis 2011, 16:35
|
|
|
ja nie mam zamiaru docierac przez 7000km. Najwazniejsze wedlug tego co szukalem informacji jest te 500 km. I ja robie jeszcze 2000km na mineralnym dajac do oporu caly czas i potem juz syntetyk. Nie jestem wszechwiedzacy wiec docieram poniekad tak jak pisal Motoman...gdzie gosc stwierdzil ze przez pierwsze 500 km dociera sie silnik w 80-90 %, a te pozostale 10-20% przez kolejne 2000, dlatego dalej mam mineral.
Wedlug niego powinno sie dac w dupsko od samego poczatku jak silnik sie zagrzeje...ale ja sie balem od razu krecic pod odcinke zwazywszy na kase ktora wsadzilem w remont, a zolw niech robi jak uwaza |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 25 Lis 2011, 20:40
|
|
|
Dzisiaj znowu odrobinę do przodu , poskładany układ zapłonowy na gotowo i porządek z pierółkami w elektryce .
Co ciekawe ciśnienie oleju na zimnym przy 1000 obrotach było w okolicach 6 a po przegazowaniu dochodziło do 8 ( na granicy otwarcia zaworu bocznikowego w filtrze ) czyli dół naprawdę zdrowy .
Z drugiej strony może to być także sprawa mechanicznych kasowaczy ? - nie wiem .
niedługo pierwsze jazdy - i zobaczymy |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 25 Lis 2011, 21:08
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Z drugiej strony może to być także sprawa mechanicznych kasowaczy ? - nie wiem . |
eee....chyba to nie ma znaczenia.
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Co ciekawe ciśnienie oleju na zimnym przy 1000 obrotach było w okolicach 6 a po przegazowaniu dochodziło do 8 ( na granicy otwarcia zaworu bocznikowego w filtrze |
Myślałem, że zawór się przy ok 4bar otwiera?? |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 25 Lis 2011, 21:28
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Co ciekawe ciśnienie oleju na zimnym przy 1000 obrotach było w okolicach 6 a po przegazowaniu dochodziło do 8 ( na granicy otwarcia zaworu bocznikowego w filtrze ) czyli dół naprawdę zdrowy |
To jest normalne. Sprawdź na gorącym ok. 110 stopni ile daje. Jak będzie powyżej 5 to regulator do sprawdzenia. |
|
|
|
|
|