Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:17
ZABEZPIECZENIE SAMOCHODU
Autor Wiadomość
Skolmi 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Wiek: 41
Dołączył: 10 Gru 2004
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Sie 2005, 10:21   

malek napisał/a:
A czy to jest w ogóle skuteczne? Czy można załatwić w jakiś prosty sposób bo raczej o to mi chodziło.


Jak powszechnie wiadomo 90% skuteczności to montaż!
_________________
FordClubPolska
jest:
Ford Fusion Gold X 1.4 16V '06
były:
Fiesta 100 1.3 8V '03 (2003-2009)
Escort CLX 1.6 16V '97 (1997-2008)
 
 
pablonas
[Usunięty]

Wysłany: 8 Sie 2005, 00:15   

skoro kolega ma diesla to polecam taki sposób: kupujesz elektrozawór (taki jaki odcina paliwo w momencie przejscia samochodu na LPG) i montujesz go między filtrem paliwa a pompą wtryskową. włącznik chowasz i elektrozawór chowasz (trzeba wydłużyć przewody paliwowe). ot i wszystko

P.S. nie montować przed filtrem paliwa bo w filtrze jest troche paliwa i da rade odpalić i kawałek przejechać ;) pozdrawiam
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Sie 2005, 06:42   

pablonas napisał/a:
skoro kolega ma diesla to polecam taki sposób: kupujesz elektrozawór....

A po co skoro w dieselu fabrycznie jest taki elektrozawór...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
pablonas
[Usunięty]

Wysłany: 8 Sie 2005, 09:53   

tyle ze drugiego elektrozaworu sie raczej nikt nie spodziewa. niech robi jak chce. ja tylko proponuje sprawdzone rozwiązania. pozdrawiam
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Sie 2005, 16:09   

Sprawdzone to jest to iż take zawór bedzie widac - w koncu bedzie to nieorginalny element pojazdy - wystarczy na krótko podłaczyć do akumulatora - tak samo robi się obejście odcięcia zapłonu, czy zaworów w instalacji LPG...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
MATEUSZ 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: mateusz
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 8 Sie 2005, 17:19   

czyli co zrobić prosto i tanio??
_________________
Fiesta rok 1990 1.8 D sprzedany
VW T4 rok 1991 2.4 D
Seat Toledo 1994 1.8 B+LPG
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Sie 2005, 17:42   

Można spróbowac kombinacje - odłaczenie świec żarowych (a napewno kontrolki) plus odcięcie paliwa... i miejmy nadzieję że złodziej widząc brak nagrzewania i niechęć silnika do pracy sobie daruje - a jeżeli zacznie kombinować to niech ze świecami kombinuje... :)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Sie 2005, 08:49   

Skolmi napisał/a:

Instalując KD-1 należy pamiętać, żeby nie nosić karty razem z kluczykami, a i noszenie w portfelu też nie jest wskazane.


Trza sobie wszczepic w pupe tudziez inne tego typu miejsce :rotfl:
 
 
 
soryu
[Usunięty]

Wysłany: 17 Sie 2005, 11:45   

maerik napisał/a:
Skolmi napisał/a:

Instalując KD-1 należy pamiętać, żeby nie nosić karty razem z kluczykami, a i noszenie w portfelu też nie jest wskazane.


Trza sobie wszczepic w pupe tudziez inne tego typu miejsce :rotfl:


he he he a wyobraź sobie wymiane baterii :rotfl:

wcześniej padła odpowiedz o odcinaniu zasilania pompy paliwowej. czy w takim przypadku rowniez nie wystapi problem z paliwem ktore jest juz w filtrze? czy ktoś się orientuje jak dużo tego paliwa moze w nim zostawać (czy moze zalezy to wylacznie od samochodu i pojemnosci filtra :-) ), na jak dlugi odcinek moze wystarczyc takie paliwko.

ja wlasnie myslalem o odcieciu pompy i cewki ewentualnie (tudzież obie opcje w polaczeniu)
wiec wole zapytac nim to zrobie. czy za zasilanie cewki odpowiada taki cienku przewod do niej dochodzacy (moze pozniej wrzuce fote) czy moze szukac czegos grubszego?
 
 
easy
[Usunięty]

Wysłany: 17 Sie 2005, 13:53   

nie ważne ile jest paliwa w przewodach jak pompka nie daje ciśnienia to i tak nie leci, u mnie czasem jak mam ja wyłączoną to zapali i zgaśnie od razu a czasem nawet nie zapali.
 
 
coccolino
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sie 2005, 00:36   

Mój qmpel ostatnio robił coś przy silniku w golfie (diesel) i potem nie mógł odpalić. Okazało się że spadł kabelek od pompy paliwa. Założył i ... brzdęk - chodzi.
Zrób odcięcie na pompie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Ogólny] Proszę o ocenę samochodu.
W tym temacie prosimy o ocenę auta z ogłoszenia i prośby o sprawdzenie
Freeman Przed zakupem 298 21 Maj 2021, 05:43
mariusz131
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz
Brak nowych postów zabezpieczenie antykradzieżowe
Suchy87 Elektryka 8 19 Sie 2007, 21:36
diodalodz
Brak nowych postów [MK6] Zabezpieczenie ?
Gość Mechanika 3 10 Sty 2010, 13:57
Neo178
Brak nowych postów zabezpieczenie radia mk4
Slaweeek Car Audio i CB 3 17 Gru 2006, 13:52
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.