Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:17 |
ZABEZPIECZENIE SAMOCHODU |
Autor |
Wiadomość |
Skolmi
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Wiek: 41 Dołączył: 10 Gru 2004 Posty: 32 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 Sie 2005, 10:21
|
|
|
malek napisał/a: | A czy to jest w ogóle skuteczne? Czy można załatwić w jakiś prosty sposób bo raczej o to mi chodziło. |
Jak powszechnie wiadomo 90% skuteczności to montaż! |
_________________ FordClubPolska
jest:
Ford Fusion Gold X 1.4 16V '06
były:
Fiesta 100 1.3 8V '03 (2003-2009)
Escort CLX 1.6 16V '97 (1997-2008) |
|
|
|
|
pablonas [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Sie 2005, 00:15
|
|
|
skoro kolega ma diesla to polecam taki sposób: kupujesz elektrozawór (taki jaki odcina paliwo w momencie przejscia samochodu na LPG) i montujesz go między filtrem paliwa a pompą wtryskową. włącznik chowasz i elektrozawór chowasz (trzeba wydłużyć przewody paliwowe). ot i wszystko
P.S. nie montować przed filtrem paliwa bo w filtrze jest troche paliwa i da rade odpalić i kawałek przejechać pozdrawiam |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 8 Sie 2005, 06:42
|
|
|
pablonas napisał/a: | skoro kolega ma diesla to polecam taki sposób: kupujesz elektrozawór.... |
A po co skoro w dieselu fabrycznie jest taki elektrozawór... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
pablonas [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Sie 2005, 09:53
|
|
|
tyle ze drugiego elektrozaworu sie raczej nikt nie spodziewa. niech robi jak chce. ja tylko proponuje sprawdzone rozwiązania. pozdrawiam |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 8 Sie 2005, 16:09
|
|
|
Sprawdzone to jest to iż take zawór bedzie widac - w koncu bedzie to nieorginalny element pojazdy - wystarczy na krótko podłaczyć do akumulatora - tak samo robi się obejście odcięcia zapłonu, czy zaworów w instalacji LPG... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
MATEUSZ
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: mateusz
Wiek: 42 Dołączył: 14 Sty 2005 Posty: 103 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 8 Sie 2005, 17:19
|
|
|
czyli co zrobić prosto i tanio?? |
_________________ Fiesta rok 1990 1.8 D sprzedany
VW T4 rok 1991 2.4 D
Seat Toledo 1994 1.8 B+LPG |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 8 Sie 2005, 17:42
|
|
|
Można spróbowac kombinacje - odłaczenie świec żarowych (a napewno kontrolki) plus odcięcie paliwa... i miejmy nadzieję że złodziej widząc brak nagrzewania i niechęć silnika do pracy sobie daruje - a jeżeli zacznie kombinować to niech ze świecami kombinuje... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
maerik
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17 Sie 2005, 08:49
|
|
|
Skolmi napisał/a: |
Instalując KD-1 należy pamiętać, żeby nie nosić karty razem z kluczykami, a i noszenie w portfelu też nie jest wskazane. |
Trza sobie wszczepic w pupe tudziez inne tego typu miejsce |
|
|
|
|
soryu [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Sie 2005, 11:45
|
|
|
maerik napisał/a: | Skolmi napisał/a: |
Instalując KD-1 należy pamiętać, żeby nie nosić karty razem z kluczykami, a i noszenie w portfelu też nie jest wskazane. |
Trza sobie wszczepic w pupe tudziez inne tego typu miejsce |
he he he a wyobraź sobie wymiane baterii
wcześniej padła odpowiedz o odcinaniu zasilania pompy paliwowej. czy w takim przypadku rowniez nie wystapi problem z paliwem ktore jest juz w filtrze? czy ktoś się orientuje jak dużo tego paliwa moze w nim zostawać (czy moze zalezy to wylacznie od samochodu i pojemnosci filtra ), na jak dlugi odcinek moze wystarczyc takie paliwko.
ja wlasnie myslalem o odcieciu pompy i cewki ewentualnie (tudzież obie opcje w polaczeniu)
wiec wole zapytac nim to zrobie. czy za zasilanie cewki odpowiada taki cienku przewod do niej dochodzacy (moze pozniej wrzuce fote) czy moze szukac czegos grubszego? |
|
|
|
|
easy [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Sie 2005, 13:53
|
|
|
nie ważne ile jest paliwa w przewodach jak pompka nie daje ciśnienia to i tak nie leci, u mnie czasem jak mam ja wyłączoną to zapali i zgaśnie od razu a czasem nawet nie zapali. |
|
|
|
|
coccolino [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Sie 2005, 00:36
|
|
|
Mój qmpel ostatnio robił coś przy silniku w golfie (diesel) i potem nie mógł odpalić. Okazało się że spadł kabelek od pompy paliwa. Założył i ... brzdęk - chodzi.
Zrób odcięcie na pompie. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.