Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] RS Turbo
Autor Wiadomość
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10 Gru 2020, 01:13   

Skrzynia połączona z silnikiem
W okolicach świąt będę wkładał do budy

_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10 Gru 2020, 01:14   

Tył
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Gru 2020, 08:19   

myślałeś nad jakiś lsd?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10 Gru 2020, 14:00   

Skrzynię z escorta z lsd chyba ciężko znaleźć
Nie wiem czy jest coś innego dostępne


Na razie chcę to wsadzić do budy, odpalić i zobaczyć co z tego wyszło :rotfl:
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Gru 2020, 20:10   

val racing :yes:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 10 Gru 2020, 22:57   

Szpera wiskotyczna z RST to przeżytek.

Jak coś będę miał na dniach torsena Val-Racing na sprzedaż, oczywiście nówka.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 1 Lut 2021, 20:40   

zwardek, czy kanały w głowicy oraz kolektor ssący są po portingu w tym silniku ?? A drugie pytanie to czy wałek który umarł to KENT jak mnie pamięć nie myli model CVH34 - pierwszy na liście lepszy od seryjnego ??

Odnośnie wiązki i elektroniki to jeśli poprzedni właściciel nic nie zmieniał to powinien tam być komp z wgranym programem. Niestety nie jestem wstanie powiedzieć jakim - najprawdopodobniej odpowiednikiem superchipa 195, w każdym razie wiązka oraz całą elektronika pochodziła z auta z Luxemburga i komp miał zdjętego boostcut-a i chodziło prawidłowo tylko z wtryskami beżowymi (inne oznaczenie 701 - jak dobrze pamiętam) o wydajności 240. Z seryjnymi kulał i go dławiło. Żółw na tej elektronice dmuchał ponad bara i wszystko było OK. Oczywiście w dzisiejszych czasach dobrze by było sprawdzić AFR - do kiedy wystarcza paliwa (ponad dekadę temu nie było to takie proste jak dzisiaj ;-| ) ale z T2 lub T2/T25 1-1,2 bara powinno ogarnąć, także strojenie może okazać się nie potrzebne przynajmniej na początku.

Mówię przy założeniu, że osprzęt nadal jest taki jak sprzedawał go Żółw i jaki na początku trafił do tej fiesty.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Lip 2021, 11:40   

Zaczyna sie wiec , gore silnika robil dioda, dol robil mechanik najlepszy zolwia , kosztowalo to nie male pieniadze , do kumpy skladal to dioda , wiazka orginalna rst puma zostala zdezelowana przez zolwia w mk1 , komputer ten rzekomo z mapą wylecial wraz z wtryskami. Co by nie bylo blagam was zwarek dobrze kupil kompletne w w miare kupy trzymajace sie rst wiec nie kumam hejtu , patrzac na ich osiągalność . Tam nawet nowe turbo bylo , zadna regeneracja. Ja tym autem ostatni raz bylem na kielcach pozniej do sprzedazy stalo 5 lat.
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Lip 2021, 11:22   

Cytat:
dol robil mechanik najlepszy zolwia

Po tym wersie przestałem czytać :hahaha:
Hasło "żółw maczał w tym palce" powinno zapalać czerwona lampke kazdemu kto chce cokolwiek kupić ;)
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 28 Lip 2021, 20:59   

Pyros napisał/a:
Cytat:
dol robil mechanik najlepszy zolwia

Po tym wersie przestałem czytać :hahaha:
Hasło "żółw maczał w tym palce" powinno zapalać czerwona lampke kazdemu kto chce cokolwiek kupić ;)


A to niby czemu ??


Mafios ależ ja żadnego Hejtu nie robię próbuję pomóc na tyle na ile pamiętam i zdaje sobie sprawę że wszystko mogło zmienić się przez te lata ;)
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Lip 2021, 10:00   

Cytat:
A to niby czemu ??

Bo kupiłem od niego 2 Fiesty i dostawczaka cześci i wiem jak te auta i części wyglądały.
Na potwierdzenie niech utwierdzi Was fakt,że świeżo wyremontowany silnik w xr2 (możliwe ze u tego samego magika) nie wytrzymał trasy Łódź - Warszawa. On juz na podwórku u Żółwia prosił o remont i nie miał ochoty do współpracy :hahaha: Z czasem wyszły też inne kwiatki :|
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29 Lip 2021, 21:29   

Na chwilę obecną Fiesta jeździ, przeszła przegląd i jest przerejestrowana

Co do poprzedniego remontu wykonanego przez fachowców, to zostawienie starej, ponad 20 letniej pompy oleju nie jest zbyt dobrym pomysłem
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 08:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.