[Inny] Astra Twin Top czyli cabrio w klekocie |
Autor |
Wiadomość |
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 3 Wrz 2020, 23:52
|
|
|
Ehhhh te Diesle. Wczoraj zabrałem się za wymianę świec żarowych i już przy pierwszej zrobiło się kuku - część zarnika urwała się i została w gnieździe. Samochód pojechał na lawecie do mechanika, kosztowało mnie to na szczęście tylko 200 zyla. Klima, pomimo zmienionej cewki i szczelnego układu nadal nie chce się włączyć chyba auto odstawię na jakiś głębszy serwis. A tak ogólnie to kilometry lecą do przodu i oby tak pozostało |
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 9 Wrz 2020, 19:00
|
|
|
No to pełen sukces. Klima ruszyła. Powodem był ucięty kabel sterujący wentylatorem. Można sobie wyobrazić jaka była radość jak wentylator wystartował i dołączyła się sprężarka. To był jeden priorytetów i został w końcu ogarnięty |
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 15 Paź 2020, 12:06
|
|
|
Astra nabija kolejne kilometry. Ostatnio coś zaczęło pukać w zawieszeniu, przyczyną okazał się łącznik staba. Został wymieniony na produkt firmy SWAG i od razu lepiej nastała cisza |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 18 Paź 2020, 18:48
|
|
|
Kolego dokładnie opisuje co się dzieje w Asterce.
Brawo |
_________________
|
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 19 Paź 2020, 10:13
|
|
|
modell1 napisał/a: | :ok:
Kolego dokładnie opisuje co się dzieje w Asterce.
Brawo |
Jak się coś dzieje to warto napisać. Teraz ostatnio ujawnił się termostat zacięty w otwartej pozycji. Po moim powrocie z trasy zamawiam i zmieniam. Ogólnie jestem zadowolony z tego samochodu choć czas bywa humorzasty jak kobieta |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19 Paź 2020, 22:52
|
|
|
Wywal dpf, zaślep egr i klapki kolektora, zrób program to dopiero będziesz zadowolony
Calkiem inne auto i spalanie w trasie nie przekroczy 6l nawet przy dynamicznej jeździe 160 - 180. Mój wcześniej spalał 7l na takich trasach |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 20 Paź 2020, 01:35
|
|
|
DPFa na razie nie ruszam jest sprawny, klapy są w planach przy wymianie rozrządu. Nie ma źle mniej więcej 7 litrów łyka przy ostrej jeździe i to realnie a nie wg kompa. Programu się trochę boję że względu na skrzynię biegów. M32 i 450 Nm to jak igranie z ogniem |
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 26 Paź 2020, 13:02
|
|
|
W Astrze zrobił się przelot . Na szczęście kawałek rury nierdzewki załatwił temat doraźnie. Do wydechu nie zamierzam więcej zaglądać |
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 1 Gru 2020, 07:34
|
|
|
Ponieważ pojawiła się dość ciekawa opcja, padła decyzja by wystawić Astrę na sprzedaż. Jakby ktoś był zainteresowany to zapraszam na priv |
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 28 Lut 2021, 21:06
|
|
|
Wypadałoby conieco napisać. Ostatnio została ogarnięta kolejna przypadłość Astry H a mianowicie klapka sterująca obiegiem wewnętrznym powietrza. Wyciągnięcie i założenie tegoż ustrojstwa wymaga iście akrobatycznych pozycji. No i w tym tygodniu otworzyliśmy sezon cabrio. Jazda z dachem w bagażniku jest lekiem na całe zło 😁😁😁😁 |
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 5 Kwi 2021, 17:25
|
|
|
Więc tak. Sezon rozpoczęty, tym razem testujemy kwarc firmy Tenzi.
Do skórek jakiś środek bliżej nieokreślonej firmy, ale efekty są.
Oto dowody
|
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 14 Kwi 2021, 17:44
|
|
|
Dziś wymieniłem filtr paliwa. To co zobaczyłem, lekko mnie przeraziło bo rok temu wymieniałem filtr. Zresztą sami zobaczcie
|
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 18 Kwi 2021, 23:47
|
|
|
Dobra, to zaczynamy ograniczanie ekologii w silniku. Zaślepki ograniczające przepływ spalin EGR zamówione, ciekawym efektu... Jak przyjdą, montaż i testujemy |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19 Kwi 2021, 20:53
|
|
|
Będzie mniej syfu w kolektorze i przy przepustnicy, błędów nie wyrzuci tak jak przy całkowitym zaślepieniu egr
Co do filtra paliwa, to u mnie nie wytrzymuje nawet 20 tysięcy, mimo, że jeżdżę na ultimate |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 21 Kwi 2021, 01:09
|
|
|
Co do filtra paliwa to chyba zacznę go wymieniać co drugą wymianę oleju. A co do zaślepek - oczywista oczywistość że będzie mniej gluta w kolektorze. Bardziej jestem ciekaw cz przełoży się to na zachowanie silnika, bo wyczytałem że robi się trochę żwawszy w niskich partiach obrotów |
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 1 Lip 2021, 13:14
|
|
|
Wypadałoby by conieco napisać. Ogólnie Opel ma się całkiem dobrze, jednak wczoraj zastrajkował akumulator. Jak na oryginalny to i tak sporo wytrzymał. Astra również była na przeglądzie, przeszła go bez najmniejszego zająknięcia. Dach zdążył w tym roku zastrajkować, jednak jego elektrykę (czytaj wiązki fatalnej jakości) mam już w małym palcu. Być może pojedzie na korektę lakieru bo pojawiła się taka opcja. A tak to jeździmy, lejemy paliwo i cieszymy się z ładnej pogody, jeśli taka jest |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 1 Lip 2021, 14:42
|
|
|
No i bajka |
_________________
|
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 5 Sie 2021, 15:58
|
|
|
Bolid dostał wczoraj nowe rolki. Długo ich szukałem ale w końcu są |
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 22 Paź 2021, 12:05
|
|
|
Temat do zamknięcia |
|
|
|
|
|