Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

MK8 - zmiany w MY 2020
Autor Wiadomość
Walter Jesiotr 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 16 Lis 2019
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Lis 2019, 16:09   MK8 - zmiany w MY 2020

Cześć!
Na wstępie chciałbym podziękować Wam za informacje, jakie pozyskałem stąd o Fieście MK8 z perspektywy posiadaczy. Jest szansa, że sam dołączę do nich wkrótce, bo po dzisiejszym użyczeniu auta na 1,5h (i kilku wcześniejszych jazdach próbnych) podjąłem decyzję o zakupie. Jedyne co może mnie od niego odwieźć to cena - a ta rośnie od 2020 roku.
W związku z tym, że żadne auto ze stocku nie odpowiada moim wymaganiom, będę musiał zamówić własną konfigurację - już po tej wyższej, spokojnie sięgającej kompaktów cenie.
Przez wdzięczność, dla tych z Was, którzy chcieli dzielić się swoimi obserwacjami i pomogli mi w rozeznaniu się w temacie, chciałbym zdradzić Wam nieco informacji o zmianach w Fieście wprowadzonych od 2020 r.

Na początek dodam, że możliwość składania zamówień na te konfiguracje jest sprawą całkowicie świeżą - sami sprzedawcy nie mają chyba jeszcze w systemie zamówień nowych pakietów czy opcji, nie mówiąc o konfiguratorze na stronie konsumenckiej Forda. Fiestę chciałem zamawiać już na początku października, ale realizacje były już wówczas wstrzymane.

Zmienią się ceny, zmienią się pakiety, zmieni się wyposażenie i wersje wyposażeniowe.

O cenach już wspomniałem - ostateczną wycenę mojej będę miał pewnie w przyszłym tygodniu i cóż... myślę, że 80k pęknie bez problemu.

Jeśli chodzi o wyposażenie, to zmiany obejmą m.in. silniki:
- w połowie roku powinna pojawić się miękka hybryda
- w połowie roku powinna pojawić się wersja 125 KM z automatem
- znika 100 KM na rzecz 95 KM
- obecna 125 KM jest już zastępowana nowszą, dostępną w aktualnym Focusie (ponoć będzie jeszcze bardziej elastyczna)
idąc dalej:
- obok obecnie dostępnych świateł Full LED pojawią się światła LED (dzienne i mijania) typu projekcyjnego (czyli w soczewce) - będzie to standard dla Titanium. Koniec z żółtymi H7-kami.
Czy będzie to prosty patent typu P&P i czy będzie możliwa prosta przekładka - zobaczymy.
Coś mi mówi, że będą to światła mniej wydajne od obecnych (i zachowywanych nadal - jako płatna opcja) Full LED-ów.
- dochodzi nowa wersja wyposażenia - Titanium X; takie bardziej dopasione Titanium
- wypada Sync Edition
- kolory i felgi bez zmian (miało zniknąć Ruby Red, na rzecz czerwieni takiej jak z Pumy, ale ni widu ni słychu w cenniku)
- elektryka szyb przód i tył jest standardem od Titanium
- klima automatyczna standardem od Titanium
- tempomat chyba też
- kamera cofania i BLIS - od teraz tylko w pierońsko drogim pakiecie (z innymi, nie zawsze potrzebnymi rzeczami; vide Edge Protector)
- dach Panoramiczny - cena w górę o 700 -1000 zł
- full LED-y - cena w górę o 700 zł
- Keyless chyba całkowicie wypada z opcji do Titanium i zostaje tylko w Titanium X (dopytam jeszcze)
- tanieje Pakiet Comfort (grzane fotele, szyba przód i kiera), zwany teraz "Winter" - dotychczas coś circa 1900, obecnie 1 550 zł
- pakiet z Navi, dodatkowym audio i Sync 3, standadrem w Titanium X
- znika pakiet Design z 17'' felgą i przyciemnianymi szybami

Jak sobie coś przypomnę, to dopiszę.
----------------------------------------------------------------------------------------
To tak w skrócie o nowościach

Ponieważ nadal jestem na etapie konfigurowania pojazdu, chciałem zapytać czy jest wśród Was ktoś kto posiada Titanium na 17'' felgach - rozważam je, ale zastanawiam się nad komfortem jazdy i tym czy nie ucierpi za bardzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Co do samego wyboru Fiesty - w cenie w której ją zamówię mógłbym bez trudu kupić nowego Golfa Comfortline z fajnym wyposażeniem. Patrząc na ceny z wyprzedaży modelu (od marca w PL już VIII) łapałbym się nawet na solidnie wyposażoną odmianę Highline.
Co więcej, wczoraj byłem na jazdach próbnych - właśnie z wersją Comfortline, co tylko utwierdziło mnie w, tym, że Fiesta będzie dla mnie lepszym wyborem (!).
Mocno rozważałem też Clio V (mając niewątpliwą przyjemność częstego jeżdżenia IV), jednak nowe Renault - mimo, że atrakcyjniejsze tak w środku jak i na zewnątrz, całkowicie zawiodło pod kątem właściwości jezdnych (zbyt mocne wspomaganie, niekomunikatywny układ kierowniczy) i fatalne (choć ładne) fotele (znaczny regres w stosunku do IV). Testowałem piękne Intens ze 100-konnym manualem. Porażka.
Nie ukrywam też, że deal-breakerm była również podgrzewana przednia szyba, którą mam obecnie w Focusie, a której w Clio nie ma.

Na chwilę obecną podoba mi się też nieprzesadne wspomaganie, dobry (nawet bardzo dobry) komfort jazdy (mimo krótkiego rozstawu osi), elastyczność silnika, wyciszenie kabiny, wydajność świateł Full-LED, skok lewarka skrzyni biegów, niezła wygoda foteli, cicha praca układu wentylacji.
Razi nieco projekt i jakość kokpitu, projekt tylnej części nadwozia, za małe i wąskie podłokietniki, minimalnie za mały zakres regulacji kierownicy (koniec końców pozycja za kierownicą nie jest zła, ale ustępuje np. Clio IV) czy opornie otwierający się bagażnik. Audio B&O też jest dyskusyjne, a z okolic pedału sprzęgła dochodzi dziwne bzyczenie.

Zmieniłem zdanie co do niezbędności BLIS przy tak małych lusterkach - można obejść się bez niego, jednak w nowym cenniku, przez wzgląd na inne opcje wyposażenia, które obok BLIS są teraz tylko w jednym pakiecie, i tak pewnie będę go miał.

Jeśli mogę się jeszcze czegoś nieprzyjemnego spodziewać, to napiszcie proszę zanim kupię auto :D
Prośba też o info o zabezpieczeniu antykorozyjnym nadwozia i podwozia.
W moim obecnym Focusie MK2 pojawiły się pierwsze mikroogniska - pytanie czy fama o rdzewiejących Fordach znajduje nadal odniesienie do rzeczywistości czy coś z tym jednak zrobiono?

Koniec końców, dzisiejsze jazdy, zakończyłem myślą "ok - to jest to", zatem jeśli dealer zaproponuje jakiś fajny rabat i uda się zmieścić w założeniach budżetowych, to już z początkiem roku mam nadzieję śmigać nową, nieco przesadnie dopasioną Fiestą :hihihi:
Ostatnio zmieniony przez Walter Jesiotr 17 Lis 2019, 09:00, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Walter Jesiotr 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 16 Lis 2019
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Lis 2019, 16:45   

O - jeszcze mi się przypomniało.
Pakiet Comfort 5 (wycieraczki przedniej szyby sterowane automatycznie, z czujnikiem deszczu; automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne; dwutonowy klakson) w standardzie dla Titanium i Titanium X.
Podwójna podłoga bagażnika odtąd dostępna jedynie w Vignale (dopytam jeszcze, bo aż mi trudno uwierzyć).
 
 
Mars 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 279
Skąd: Spod Bydgoszczy
Wysłany: 17 Lis 2019, 05:25   

Zastanawiałeś się nad najmocniejszą fabryczną wersją silnikową?
_________________
HDK ZdZN A Rh"-".
 
 
Walter Jesiotr 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 16 Lis 2019
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Lis 2019, 09:03   

Nie, raczej nie. Ze 125 KM byłem zadowolony, a że dla nieusportowionych wersji jednostka 140KM jest dostępna tylko w Vignale (poza moim zasięgiem), to w ogóle nie rozważałem.
 
 
Mars 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 279
Skąd: Spod Bydgoszczy
Wysłany: 14 Gru 2019, 14:38   

Siema,
jak tam, zamówiłeś fiestę?
_________________
HDK ZdZN A Rh"-".
 
 
notino 

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: SX
Silnik: 1.3/69KM
Dołączyła: 19 Gru 2019
Posty: 0
Skąd: warszawa
Ostrzeżeń:
 999/6/7
Wysłany: 19 Gru 2019, 17:39   

siemka wszystkim
 
 
Mars 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 279
Skąd: Spod Bydgoszczy
Wysłany: 19 Gru 2019, 20:42   

Notino, toś wyłapała "plusy" u admina hehe.
_________________
HDK ZdZN A Rh"-".
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20 Gru 2019, 03:39   

swego czasu spam był na poziomie, że serio szło się pomylic. Paru userów dalej bezkarnie wplata linki pozycjonerskie w swoje posty ;)
 
 
Walter Jesiotr 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 16 Lis 2019
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Gru 2019, 13:40   

Tak zamówiłem. Odbiór w połowie stycznia.
Bazowy Titanium z nową wersją motoru 125 KM, zapożyczoną z Focusa, to koszt 71 400 zł brutto
Mój egzemplarz po doposażeniu będzie kosztował 79 450 zł brutto (już po rabacie).
Zabraknie:
- podwójnej podłogi (teraz tylko Vignale),
- B&O (grało tak sobie, więc płaczu nie będzie - wrzucimy coś after-market),
- Sync 3 (będzie 2.5 i nadal nie jest dla mnie jasne jakie są różnice),
- Full LED z przodu (myślę, że soczewka na LED-zie da radę),
- Navi (Android Auto załatwi sprawę)
- Key-Less (celowo nie chciałem)
- przyciemnianych szyb (dla mnie Fiesta wygląda lepiej bez przyciemnienia)

Wyjdzie coś w podobie tego: https://www.autoscout24.p...ad53?cldtidx=20

Do auta domówiłem:
Lakier metalizowany Agate Black. Już trzeci z rzędu czarny samochód i tu mam największy zgrzyt, bo Fiesta nie ma praktycznie fajnego lakierowania - wszystko jakieś takie przejaskrawione (podstawowe kolory) albo sprane (vide chrome blue) - na ulicy niezauważalne.

Pakiet Design 12 (A2TAP):
- częściowo skórzana tapicerka foteli z przeszyciami i wstawkami w kolorze Metal Grey,
- winylowe wstawki w drzwiach z przeszyciami w kolorze Metal Grey,
- elementy w kolorze Metal Grey: przeszycia dywaników, obudowa lusterka wewnętrznego
- regulacja podparcia odcinka lędźwiowego kierowcy i pasażera
- fotel pasażera z regulacją w 4. kierunkach

Dach panoramiczny – otwierany elektrycznie, z filtrem przeciwsłonecznym IR (opcja niedostępna z kołem zapasowym; opcja zawiera regulację położenia fotela pasażera w płaszczyznach: przód – tył, góra – dół. Opcja niedostępna z relingami bagażnika dachowego)

Pakiet Winter (AGWAB):
- podgrzewana przednia szyba (B3MAB),
- podgrzewana kierownica (GTBAB),
- podgrzewane przednie fotele z regulacja temperatury (BY1AB)

Obręcze kół ze stopów lekkich – 17", wzór 8-ramienny, ogumienie 205/45 (D2YB7)

I ten nieszczęsny Pakiet Driver Assistance, który pochłonął sporo kasy, a którego dźwignią do wzięcia była głównie kamera cofania (już za bardzo się do tego przyzwyczaiłem) i auto high-beam.

Pakiet Driver Assistance 2 (AGKAC):
- Pre-Collision Assist - system wspomagający kierowcę w unikaniu lub zmniejszaniu skutków kolizji z poprzedzającymi pojazdami lub pieszymi (zawiera systemy Distance Indicator Distance Alert oraz Advance Emergency Braking, działający w oparciu o informacje z kamery przedniej oraz radaru) (FBFAG)
- Adaptive Cruise Control - tempomat adaptacyjny (GTDAC),
- Blind Spot Information (BLIS) z Cross Traffic Alert (CTA) - system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach z funkcją ostrzegania o pojazdach nadjeżdżających z prawej lub lewej strony (zasięg 40m), podczas manewru wyjazdu tyłem z miejsca parkingowego (HLLAD),
- Active Park Assist - system wspomagający wykonanie manewrów parkowania równoległego i prostopadłego,
- Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem (J3KAB),
- Door Edge Protector - aktywne zabezpieczenie krawędzi drzwi (BMSAB),
- Inteligentny ogranicznik prędkości bazujący na rozpoznanych znakach ograniczenia prędkości (GTCAV)
- Traffic Sign Recognition - system rozpoznawania znaków drogowych (HLQAB)
- Driver Alert - system monitorowania koncentracji kierowcy (HLFAB),
- Auto High Beam - system automatycznego sterowania światłami drogowymi (JEDAF) ,
- 4.2" wyświetlacz kolorowy na tablicy zegarów (HCCAJ)


Czekamy. Dam znać jak jeździ nowy motor - czy rzeczywiście jest bardziej elastyczny. Jak świecą soczewki w LED-zie (strzelam, że gorzej niż ksenon w moim Focusie). Jaki jest komfort resorowania i wyciszenie na 17'' felgach i czy panorama to zbędny dodatek czy przydatny umilacz.
 
 
Mars 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 279
Skąd: Spod Bydgoszczy
Wysłany: 20 Gru 2019, 14:44   

O kurczę, ale polecieli z cenami...
Gratulacje z zakupu! Ile rabatu wyszarpałeś?
_________________
HDK ZdZN A Rh"-".
 
 
Walter Jesiotr 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 16 Lis 2019
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Gru 2019, 15:10   

Rabat kwotowy w wysokości 8000 zł
A ceny to fakt - ale dach panoramiczny i pakiet driver assistance solidnie ją dopaliły. Sam pakiet to ponad 4 000 zł. Felgi 17" czy "półskórzana" tapicerka to też coś bez czego można się obejść.
A i z dzisiejszej perspektywy - wiedząc już że jest taka opcja, poważnie zastanowiłbym się nad wersją 95-konną i programowym zwiększeniem mocy i momentu.
 
 
Wasabi 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Konrad
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 18
Skąd: Chorzów
Wysłany: 21 Gru 2019, 09:15   

Full ledy na Twoim miejscu bym przemyślał. Dopłata jest niewielka a świecą dużo lepiej od zwykłych h7. Miałem na cały weekend Fiestę ze zwykłymi światłami, a sam kupiłem z ledami. Szklany dach, fajny bajer ale moim zdaniem do s-maxa. W Fieście z panoramą jest mało miejsca nad głową tyłu i na autostradzie jest głośno.
 
 
Wasabi 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Konrad
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 18
Skąd: Chorzów
Wysłany: 21 Gru 2019, 09:16   

Full ledy na Twoim miejscu bym przemyślał. Dopłata jest niewielka a świecą dużo lepiej od zwykłych h7. Miałem na cały weekend Fiestę ze zwykłymi światłami, a sam kupiłem z ledami. Szklany dach, fajny bajer ale moim zdaniem do s-maxa. W Fieście z panoramą jest mało miejsca nad głową tyłu i na autostradzie jest głośno.
 
 
Walter Jesiotr 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 16 Lis 2019
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Gru 2019, 15:29   

Ale tak jak pisałem rok modelowy 2020 ma w standardzie LED-y w światłach mijania. Na pewno od Titanium wzwyż. Opcja zakupu Full LED-ów w światłach przednich pozostaje. Nie wybierając jej, mamy reflektory soczewkowe ze światłami mijania w technologii LED (a nie żarówkowe jak dotychczas) i światła LED do jazdy dziennej. Standardowe pozostają zaś światła drogowe i migacze kierunkowskazów. To trochę jakby w standardzie były ksenony, a za dopłatą bi-ksenony.
Poza tym nic już nie zmienię, bo auto jest już wyprodukowane i zmierza do PL :)
 
 
Wasabi 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Konrad
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 18
Skąd: Chorzów
Wysłany: 22 Gru 2019, 10:01   

Jak odbierzesz to wrzuć zdjęcie jak to wygląda :)
 
 
tantal 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 22 Wrz 2018
Posty: 37
Skąd: wlkp
Wysłany: 22 Gru 2019, 10:58   

Ciekaw jestem tego nowego cennika. Na tą chwile na stronie forda nie ma nic dla fiesty i kilku innych modeli.
 
 
Wojtek Wawa 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 180
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Gru 2019, 13:49   

Walter Jesiotr napisał/a:
Rabat kwotowy w wysokości 8000 zł
A ceny to fakt - ale dach panoramiczny i pakiet driver assistance solidnie ją dopaliły. Sam pakiet to ponad 4 000 zł. Felgi 17" czy "półskórzana" tapicerka to też coś bez czego można się obejść.
A i z dzisiejszej perspektywy - wiedząc już że jest taka opcja, poważnie zastanowiłbym się nad wersją 95-konną i programowym zwiększeniem mocy i momentu.


Ja czekam na opcję zmiany mocy ze 100 KM na 125 KM już 2.5 roku, coś się zmieniło? Pytałem dwóch elektroników z forum Forda i w 2 ASO.

Gratuluję zakupu. Ten dach i grzaną kierownicę też bym teraz wziął.

Też czekam na zdjęcia (poproszę zbliżenie reflektora!), może okaże się, że mogę realnie i legalnie zmienić żarówki świateł mijania na LED w serwisie ASO? To by nam wystarczyło na 100%
_________________
Fiesta mk8 100KM Race Red
 
 
Walter Jesiotr 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 16 Lis 2019
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Gru 2019, 11:40   

Wojtek, albo tu, albo na facebookowej grupie ktoś wykonał i zachwalał
https://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Ford-Fiesta-VIII
i
https://www.kreatormocy.p...coboost-125-km/
Tylko nie wiem czy nie mylę pojęć między wgraniem oryginalnej mapy a chip-tuningiem. Jakoś się w temat nigdy nie zagłębiałem.
Ktoś po prostu napisał, że mu w MK8 ładnie działa, wzrósł moment, moc i elastyczność.
Wybacz, ale nie dokopię się teraz do linka.

Co do zmiany świateł przednich, to myślę, że może tu jeszcze dojść konieczność montażu systemu poziomowania. Chyba, że ilość światła emitowana przez standardowe LED-y mijania, będzie zmniejszona. Tak jak np. w wykastrowanych ksenonach stosowanych w Eco-Sport i kilku innych modelach: https://www.auto-swiat.pl...butelke/lr6mexq
To tylko takie moje luźne dywagacje.
Samą zaś zmianę z soczewki H7 na soczewkę LED opierałbym raczej na zmianie całej lampy, a nie żarówki - wiem, że taki patent stosują posiadacze DS3, gdzie swap ze świateł halogenowych na ksenon+led odbywa się przez wymianę całej lampy i prosty montaż plug&play.
Jakbyś chciał zobaczyć jak to wygląda w praktyce, to przejrzyj ten wątek:
http://www.ds3club.co.uk/...non-Headlights=
 
 
qualin 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: Inna
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 02 Sty 2020
Posty: 26
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2 Sty 2020, 17:53   

Właśnie wróciłem na salonu i faktycznie podwyżki są. Niestety praktycznie wszystkiego. Nawet lakiery podrożały dla wersji Active luxe yellow z 1200 na 1800, ruby red, silver fox i metropolis white z 2100 na 2700. Kamera cofania dostępna tylko w najdroższym parkiecie drive assistance za 4000. W standardzie są czujniki parkowania, pełna elektryka szyb, klima automatyczna i światła LED (dzienne, mijania). Jeżeli chodzi o wersję active to nie ma już Active 1 i Active 2. Teraz są Active i Active X. Active X jest droższy o 7 tyś zł i posiada mniej więcej opcje z active 2. Szczerze to jest słabo bo mieliśmy konfigurację, którą mieliśmy zamówić i się okazało, se wyjdzie sporo ponad 80 tys wg nowego cennika. Aktualnie udało się znaleźć gotowe auto u innego dealera na stocku i próbujemy je ściągnąć.
 
 
Walter Jesiotr 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 16 Lis 2019
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Sty 2020, 14:38   

Pierwsze zdjęcia fabryczie ledowych soczewek w akcji:
http://data2.megelink.com...901030636-3.jpg
http://data2.megelink.com...901030636-4.jpg
http://data2.megelink.com...646418663-2.jpg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK8] Kupię fiestę MK8 najlepiej wersję ST-Line do 50 tyś
mariobross17 Kupię 0 13 Wrz 2022, 10:34
mariobross17
Brak nowych postów [MK8] MK8 ST Line kolejna fofi w kolekcji modellla
modell1 Nasze auta 33 30 Lip 2022, 22:16
modell1
Brak nowych postów [Mk8] Sprzedam dolot Airtec do MK8 1.0/1.0 Hybrid
ichevonb Sprzedam 0 26 Kwi 2022, 16:06
ichevonb
Brak nowych postów [MK8] Mk8 ST-Line Red Race
Mk8 ST Line Nasze auta 9 9 Gru 2018, 21:20
marpaa
Brak nowych postów [Mk8] Sprzedam Quickshifter Pumaspeed do Mk8 1.0
ichevonb Sprzedam 3 28 Lut 2023, 16:11
nori76


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.