Szarpie, wysokie obroty, zalewa go.. |
Autor |
Wiadomość |
DanielŻ
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31 Dołączył: 27 Lis 2015 Posty: 150 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 19 Mar 2016, 23:38 Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..
|
|
|
Heh ^^ no tak te nieszczęsne błędy :d ale jak szukałem na forum jak to zrobić to nie znalazłem nigdzie :d a co do plaka to psikalem w te różne okolice z tym że ciężko plakiem psiknac w jedno konkretne miejsce. Może być tak że zasysa w okolicach wtrysku a równie dobrze mogło polecieć na tyle daleko że z pod flanszy wciagnelo ^^ wiesz o co mi chodzi :d a co do tych uszczelek pod wtryskami to tak w zasadzie to one uszczelniaja w która stronę? Bo szczerze mówiąc nie wyciagalem jeszcze wtryskow i nie bardzo kumam :d a i czy wystarczy odkręcić od góry dwie śrubki siódemki i jakoś go wyszarpac za wtyczkę? :d czy jak :p |
_________________ Peace!!
vegetagt napisał/a: | plakiem takich rzeczy sie szuka :p | - jednak człowiek uczy się całe życie :d |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 19 Mar 2016, 23:54 Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..
|
|
|
DanielŻ napisał/a: | no tak te nieszczęsne błędy :d ale jak szukałem na forum jak to zrobić to nie znalazłem nigdzie :d |
http://adam.szczury.biz/fkp/czytnik.jpg - bedzie mrygac błędami Przykladowo - www.youtube.com/watch?v=k4BN_KqI-TI
DanielŻ napisał/a: | a co do tych uszczelek pod wtryskami to tak w zasadzie to one uszczelniaja w która stronę? Bo szczerze mówiąc nie wyciagalem jeszcze wtryskow i nie bardzo kumam :d a i czy wystarczy odkręcić od góry dwie śrubki siódemki i jakoś go wyszarpac za wtyczkę? :d czy jak :p |
To o czym pisalismy, to tak naprawdę uszczelka pomiędzy gniazdem w kolektorze a listwą wtryskową, po 1 na każdy króciec, czyli 4. Wtrysków z listwy też nie wyciągałem. Probowalem kiedys, ale nei chciały wyjść.
Poniższe zdjęcie powinno rozjaśnić sytuacje:
http://adam.szczury.biz/fkp/DSC_0079.JPG |
|
|
|
|
DanielŻ
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31 Dołączył: 27 Lis 2015 Posty: 150 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 20 Mar 2016, 00:18 Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..
|
|
|
O widzisz dzięki wielkie ale zwróć uwagę u mnie na tych zdjęciach które dodałem tam gdzie widać w tej flanszy troszkę wtryski, jeśli źle widać na przybliżeniu to mogę wrzucić na jakiejś stronie foto. Ale u mnie wydaje mi się że to trochę inaczej działa. Skoro u mnie jest to ruchome i wygląda trochę inaczej. I akurat na drugim od prawej była ta podkładka najbardziej wysunieta i z tych okolic słychać syczenie, tzn po prawej stronie pod dolotem przy listwie. I albo już mam jakiegoś pie**olca albo to ma coś ze sobą wspólnego :d na zdjęciu też drugi od prawej. I od środka tej podkładki, od wewnątrz była taka jakby czerwona/pomarańczowa. Może to jeszcze co innego to o czym ja mówię a to o czym wy mówicie i to co jest na zdjęciu ^^ |
_________________ Peace!!
vegetagt napisał/a: | plakiem takich rzeczy sie szuka :p | - jednak człowiek uczy się całe życie :d |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 20 Mar 2016, 00:36 Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..
|
|
|
wrzuc większe na imgur.com
Katalog nie przewiduje w to miejsce innej uszczelki, więc albo twoja jest zniszczona, albo dosztukowana byleby jakoś chodziło. Założ sobie dla próbe uszczelki od kibla pasujące wymiarem. Przez ~miesiąc powinna wytrzymac |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 20 Mar 2016, 00:39 Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..
|
|
|
Wrzuć zdjęcie dokładnie tego o czym mówisz, bo na tych 3 zdjęciach w ogóle nie widać wtryskiwaczy. U Ciebie uszczelka powinna być zbliżona do czerwieniu/brązu. |
|
|
|
|
DanielŻ
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31 Dołączył: 27 Lis 2015 Posty: 150 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 20 Mar 2016, 00:46 Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..
|
|
|
http://m.imgur.com/a/ZqKEt - jak się powiększyć to widać dobrze. Na tych zdjęciach widać to miejsce właśnie gdzie są uszczelki. Druga od prawej.widać że jest wysunieta w stronę bloku silnika a cała reszta jest tak jakby schowana. |
_________________ Peace!!
vegetagt napisał/a: | plakiem takich rzeczy sie szuka :p | - jednak człowiek uczy się całe życie :d |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 20 Mar 2016, 00:51 Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..
|
|
|
no fakt, ze jest inaczej. Ale to nie moze chodzic luźno, bo jest zatopione w gumie, a ta guma nachodzi na listwe. |
|
|
|
|
DanielŻ
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31 Dołączył: 27 Lis 2015 Posty: 150 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 20 Mar 2016, 01:07 Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..
|
|
|
A ja to normalnie palcem popchnalem w stronę wtrysku tak z czystej ciekawości czy się da i dosyć luźno to poszło :d także może tu jest pies pogrzebany;d może to o to chodzi bo tak właśnie z okolic tego drugiego od prawej wtrysku słychać to syczenie. I jak popchnalem to i potem złożyłem całość do kupy to chwilę chodziło wszystko okej i po chwili było głośne pykniecie i znowu to samo to może ta podkładkę metalową popchnelo pod ciśnieniem i zaczęło znowu szarpać itp.. i PRZE to też wysokie obroty mi trzyma cały czas praktycznie. 2k obrotów i go zalewa. Głupia jedna podkładka; d teraz tylko kwestia jak wyjąć wtrysk :d
Dodano po 7 minutach 25 sekundach:
Albo może poprostu spadła ta podkladko - uszczelka :p albo się rozpadła na dwie części i osobno jest guma a osobno ta metalowa część ^^ tylko jak się je wyjmuje żebym nie musiał jeszcze wtryskow zmieniać; d |
_________________ Peace!!
vegetagt napisał/a: | plakiem takich rzeczy sie szuka :p | - jednak człowiek uczy się całe życie :d |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 20 Mar 2016, 01:07 Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..
|
|
|
Żeby wyjąć tę uszczelkę to odkręcasz całą listwę, 3 śrubki 7, albo 8, nie pamiętam już dokładnie W gwoli ścisłości, ta uszczelka jest między listwą wtryskową, a kolektorem. Wtryski zostaw w spokoju Raz mi się udało wyjąć sam wtryskiwacz, ale się po prostu uparłem, zajęło mi to jakieś 20 minut i to mając wszystko luźno. Trudność polega na tym, że jest on zassany w listwie na dwóch oringach i trzeba okazać mu sporo perswazji, żeby chciał wyjść |
|
|
|
|
DanielŻ
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31 Dołączył: 27 Lis 2015 Posty: 150 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 21 Mar 2016, 17:32 Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..
|
|
|
Aha czyli wtryskow nie ruszać; d czyli tylko ta śmieszną listwe ^^ to będę musiał chyba jeszcze przepustnice zdjąć z tego co kojarzę;d ale faktycznie całą listwa jest chyba na 3 srubach. Kocham was panowie ;d że o pierwszej w nocy chce wam się pisać jeszcze :p jak wymienie tą uszczelke i będzie git to stawiam flaszkę :d
Dodano po 20 godzinach 24 minutach 36 sekundach:
No to jutro ściągam listwe wtryskowa, także trzymac kciuki :d oby to było to bo już naprawdę dużo rzeczy zrobilem/wymieniłem i byłem u kilku mechaników i dupa.. :d
Dodano po 19 godzinach 53 minutach 20 sekundach:
http://imgur.com/a/ERMr2
No, dzięki Blood~ tak jak myślałem okazało się że to ta podkładka nieszczesna ^^ wrzucam kilka fotek obrazu widać o co chodzi :d zająłem listwe wtryskowa i jedna z uszczelek została we flanszy :d poprawiłem i na razie jest git. Jutro jadę zamówić do Forda uszczelke i będę wymieniał temat można uznać za zamknięty; ) |
_________________ Peace!!
vegetagt napisał/a: | plakiem takich rzeczy sie szuka :p | - jednak człowiek uczy się całe życie :d |
|
|
|
|
|