wysoki tył |
Autor |
Wiadomość |
kuuk
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 8 Skąd: kraków
|
Wysłany: 28 Cze 2015, 00:51 wysoki tył
|
|
|
witam.
ciąg dalszy budowy fiesty.
W czym mam problem... mianowicie
nowe całe tylne zawieszenie
- belka po regeneracji nowe simerbloki
- nowe amortyzatory http://allegro.pl/show_item.php?item=5100989885
- nowe sprężyny http://allegro.pl/show_item.php?item=5306825547
wszystko poskładane jak trzeba a tył sterczy jak po filmie xxx ( jakieś +4 cm)
i pytanie
CO JEST NIE TAK
nie chodzi mi o zawieszenie na minusie tylko o dojście do fabrycznej wysokości.
GDZIE JEST BŁĄD???
JAKIE MAM TERAZ OPCJE ( CIĄĆ? GWINTOWAĆ LAGĘ? - TO UTWARDZI)
Proszę o radę bo brak mi pomysłów co spitoliłem lub co jest nie tak. |
|
|
|
|
yoyo72
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28 Cze 2015, 07:56
|
|
|
Te amortyzatory są "twarde" ,ale bardzo szybko się kończą ,więc nie będziesz długo z nich zadowolony i już szykuj kasę na nowe. Żeby dupka siadła to załóż sprężynki niebieskiego eibaha i będzie niżej. |
_________________ Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
PRINCE OF RADOM 2016
|
|
|
|
|
kuuk
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 8 Skąd: kraków
|
Wysłany: 28 Cze 2015, 11:44
|
|
|
Panowie.
Amortyzatory faktycznie są ciut twardsze ale z tego co wiem o wysokości decydują sprężyny i ich ucisk. chyba że te które kupiłem mają za długi ruch lagi i sprężyna jest nie ściśnięta. wydaje mi się to mało prawdopodobne gdyż sprawdziłem i one są dedykowane do tego auta.
2 kwestia sprężyny KYB również są do tego samochodu.
więc
na moją logikę albo kupiłem zły zestaw albo coś jest źle spasowane - tylko co.
Montaż sprężyn sportowych mnie NIE INTERESUJE. auto ma być do użytku a nie sportu czy lansu.
sprężyna KYB którą mam ma długość około 340 mm może jakaś seryjna od innego samochodu ( tak 300-310 mm) z zachowaniem charakterystyki . JAKIEŚ POMYSŁY , SUGESTIE.
Wiem że jest opcja odkręcenia górnego oka w amo i dogwintowania ale to po 1 ściśnie bardziej sprężynę a co za tym idzie utwardzi , czego nie chcę. lub ucięcie sprężyny np 1/2 zwoja na stronę co powiedzmy samochód obniży ale musiał bym ją grzać by dogiąć końce a to z kolei grozi rozhartowaniem i pęknięciem. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.