Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

wysoki tył
Autor Wiadomość
kuuk 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: kraków
Wysłany: 28 Cze 2015, 00:51   wysoki tył

witam.
ciąg dalszy budowy fiesty.

W czym mam problem... mianowicie

nowe całe tylne zawieszenie
- belka po regeneracji nowe simerbloki
- nowe amortyzatory http://allegro.pl/show_item.php?item=5100989885
- nowe sprężyny http://allegro.pl/show_item.php?item=5306825547

wszystko poskładane jak trzeba a tył sterczy jak po filmie xxx ( jakieś +4 cm)

i pytanie

CO JEST NIE TAK
nie chodzi mi o zawieszenie na minusie tylko o dojście do fabrycznej wysokości.
GDZIE JEST BŁĄD???
JAKIE MAM TERAZ OPCJE ( CIĄĆ? GWINTOWAĆ LAGĘ? - TO UTWARDZI)

Proszę o radę bo brak mi pomysłów co spitoliłem lub co jest nie tak.
 
 
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 1021
Skąd: Kraków
Wysłany: 28 Cze 2015, 07:56   

Te amortyzatory są "twarde" ,ale bardzo szybko się kończą ,więc nie będziesz długo z nich zadowolony i już szykuj kasę na nowe. Żeby dupka siadła to załóż sprężynki niebieskiego eibaha i będzie niżej.
_________________
Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM ;)
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
kuuk 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: kraków
Wysłany: 28 Cze 2015, 11:44   

Panowie.
Amortyzatory faktycznie są ciut twardsze ale z tego co wiem o wysokości decydują sprężyny i ich ucisk. chyba że te które kupiłem mają za długi ruch lagi i sprężyna jest nie ściśnięta. wydaje mi się to mało prawdopodobne gdyż sprawdziłem i one są dedykowane do tego auta.
2 kwestia sprężyny KYB również są do tego samochodu.
więc
na moją logikę albo kupiłem zły zestaw albo coś jest źle spasowane - tylko co.

Montaż sprężyn sportowych mnie NIE INTERESUJE. auto ma być do użytku a nie sportu czy lansu.

sprężyna KYB którą mam ma długość około 340 mm może jakaś seryjna od innego samochodu ( tak 300-310 mm) z zachowaniem charakterystyki . JAKIEŚ POMYSŁY , SUGESTIE.

Wiem że jest opcja odkręcenia górnego oka w amo i dogwintowania ale to po 1 ściśnie bardziej sprężynę a co za tym idzie utwardzi , czego nie chcę. lub ucięcie sprężyny np 1/2 zwoja na stronę co powiedzmy samochód obniży ale musiał bym ją grzać by dogiąć końce a to z kolei grozi rozhartowaniem i pęknięciem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Zbyt wysoki tył
Qba1983 Mechanika ogólna 16 10 Sty 2015, 14:24
vegetagt
Brak nowych postów XR2i 1.6 CVH - za wysoki poziom CO w spalinach
Jędruś Mechanika silnika 8 6 Gru 2017, 17:12
vegetagt
Brak nowych postów [MK3] tuning XR zrobiona na wysoki połysk :D
nie wsiadac bez białych rekawiczek
tomekk58 Tuning stylistyczny 20 25 Gru 2005, 22:50
Piesek
Brak nowych postów [MK6] Poziom oleju w skrzyni biegów - za wysoki ?
Mantis82 Mechanika silnika 6 9 Sty 2014, 14:40
Mantis82
Brak nowych postów głośniki na tył mk 3
Gość Car Audio i CB 33 3 Mar 2007, 23:00
odyniec


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.