Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ? |
Autor |
Wiadomość |
Mars
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49 Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 279 Skąd: Spod Bydgoszczy
|
Wysłany: 4 Gru 2014, 13:20
|
|
|
Moja turbina ma takie oznaczenia:
|
_________________ HDK ZdZN A Rh"-". |
|
|
|
|
FFDriver
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013 Posty: 636 Skąd: stąd
|
Wysłany: 5 Gru 2014, 08:55
|
|
|
Właśnie oto chodziło, nie muszę już fotki robić.
Teraz tylko niech kilka osób ze 125KM sprawdzi to u siebie. |
_________________ --<< Moja Fiesta - kliknij tutaj >>--
|
|
|
|
|
langolier
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Imię: Piotr
Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 170 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Gru 2014, 10:09
|
|
|
Wreszcie zrobiłem zdjęcie "tego miejsca" i u mnie..... zresztą popatrzcie sami:
|
_________________ Jest od listopada 2014 a druga od lutego 2018
|
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 6 Gru 2014, 10:23
|
|
|
Czyli całkiem możliwe, że oznaczają wersje fabrycznie osłabione o te 25 koni Cwane |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
FFDriver
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013 Posty: 636 Skąd: stąd
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 7 Gru 2014, 23:50
|
|
|
ciekawostka:
G-CSheko Fri, 05 Dec 2014 - 12:51 napisał/a: | no to mamy 1.0eb 100KM
moc ograniczyliśmy do 150KM 9125-KI 160km) ze względu na różnicę w budowie głowicy, różnica w stosunku do 125KM jest tylko w głowicy i zaworach wydechowych, turbo itd. takie same
fabryczny limiter prędkości 190km/h zdjęty, odcinka 400obr. w górę
|
http://www.racingforum.pl...dpost&p=1148075
Czyli turbo powinno mieć to samo oznaczenie. Ciekawe, jak w praktyce wyjdzie. |
|
|
|
|
langolier
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Imię: Piotr
Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 170 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Gru 2014, 08:49
|
|
|
vegetagt napisał/a: | ciekawostka:
G-CSheko Fri, 05 Dec 2014 - 12:51 napisał/a: |
różnica w stosunku do 125KM jest tylko w głowicy i zaworach wydechowych, turbo itd. takie same |
Czyli turbo powinno mieć to samo oznaczenie. Ciekawe, jak w praktyce wyjdzie. |
To zależy, gdzie się kończy zasięg określenia "takie same"
Jeśli jest jak sądzisz to zamiast przecinka przed "turbo" powinna być kropka. |
_________________ Jest od listopada 2014 a druga od lutego 2018
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 8 Gru 2014, 09:57
|
|
|
problem lingwistyczny . A jak nie ma kropki, to do czego się odnosi "takie same"?
Heko chyba jest tutaj na forum, to mógłby rozwiać wątpliwości |
|
|
|
|
langolier
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Imię: Piotr
Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 170 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Gru 2014, 10:02
|
|
|
vegetagt napisał/a: | problem lingwistyczny . A jak nie ma kropki, to do czego się odnosi "takie same"? |
Do "itd."? |
_________________ Jest od listopada 2014 a druga od lutego 2018
|
Ostatnio zmieniony przez Parzych 8 Gru 2014, 14:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 8 Gru 2014, 10:03
|
|
|
no to w ogole dziwne zdanie Napisałem mu PW, poczekamy to się wyjaśni |
|
|
|
|
hekoGCS
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
FFDriver
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013 Posty: 636 Skąd: stąd
|
|
|
|
|
langolier
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Imię: Piotr
Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 170 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Gru 2014, 09:01
|
|
|
FFDriver napisał/a: | Czyli jednak jest różnica w budowie |
Nieważne, najważniejsze, że wystarczy wgrać soft i ....... |
_________________ Jest od listopada 2014 a druga od lutego 2018
|
|
|
|
|
FFDriver
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013 Posty: 636 Skąd: stąd
|
Wysłany: 9 Gru 2014, 09:50
|
|
|
No tylko jednak z jakiegoś powodu ta różnica jest ?
Jeśli nie jest potrzebna to na bank producent nie zawracałby sobie nią głowy, żeby nie podnosić sobie kosztów. |
_________________ --<< Moja Fiesta - kliknij tutaj >>--
|
|
|
|
|
Mars
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49 Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 279 Skąd: Spod Bydgoszczy
|
Wysłany: 10 Gru 2014, 15:36
|
|
|
hekoGCS napisał/a: | nie zauważyłem możliwości zmiany kodowania softu se 100 na 125KM |
To w końcu można podnieść moc samą zmianą oprogramowania?
Jak pisałem, że w ASO mi powiedzieli, że te silniki się różnią, to sobie kilka osób w tym wątku dworowało. Trochę pokory panowie, bo małą wiedzę macie, a chodzi o rozwianie wątpliwości i uzyskanie poprawnej i szczegółowej odpowiedzi. |
_________________ HDK ZdZN A Rh"-". |
|
|
|
|
hekoGCS
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10 Gru 2014, 16:24
|
|
|
Mars napisał/a: | hekoGCS napisał/a: | nie zauważyłem możliwości zmiany kodowania softu se 100 na 125KM |
To w końcu można podnieść moc samą zmianą oprogramowania?
Jak pisałem, że w ASO mi powiedzieli, że te silniki się różnią, to sobie kilka osób w tym wątku dworowało. Trochę pokory panowie, bo małą wiedzę macie, a chodzi o rozwianie wątpliwości i uzyskanie poprawnej i szczegółowej odpowiedzi. |
no jasne że można...masz wyniki na wykresie powyżej
napisałem że nie ma opcji serwisowej zmiany kodowania softu ze 100 na 125KM |
_________________ Wypożycz FF RS http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/
https://www.facebook.com/GCSTuning/
|
|
|
|
|
FFDriver
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013 Posty: 636 Skąd: stąd
|
Wysłany: 10 Gru 2014, 20:47
|
|
|
Mars napisał/a: | Jak pisałem, że w ASO mi powiedzieli, że te silniki się różnią, to sobie kilka osób w tym wątku dworowało. Trochę pokory panowie, bo małą wiedzę macie, a chodzi o rozwianie wątpliwości i uzyskanie poprawnej i szczegółowej odpowiedzi. |
No sorry ale akurat serwisy to niestety wiedzą najmniej.
Jeśli twierdzą, że się różnią to niech podadzą konkrety.
Jakie ja już bzdury słyszałem w autoryzowanych serwisach różnych marek to można by grubą książkę na ten temat napisać.
I to jest bardzo smutne.
hekoGCS napisał/a: | napisałem że nie ma opcji serwisowej zmiany kodowania softu ze 100 na 125KM |
Mayak twierdzi inaczej, chyba, że źle go zrozumiałem. |
_________________ --<< Moja Fiesta - kliknij tutaj >>--
|
|
|
|
|
hekoGCS
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10 Gru 2014, 20:52
|
|
|
no to jak Mayak twierdzi że można, to wie co gada
ale jeśli tak jest, to znaczy że jak w dieslach, to tylko zmiana kodowania w EEP ze 100 na 125...a to by oznaczało że auto z fabryki wychodzi seryjnie jako 100/125KM
tylko zmiana kodowania robi robotę, czyli oba softy są ww flashu |
_________________ Wypożycz FF RS http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/
https://www.facebook.com/GCSTuning/
|
|
|
|
|
FFDriver
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013 Posty: 636 Skąd: stąd
|
|
|
|
|
mskgs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 18 Wrz 2014 Posty: 86 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10 Gru 2014, 23:01
|
|
|
U mnie to wygląda tak samo (brak "100"), a mam wersję 100 KM |
|
|
|
|
|