Przesunięty przez: PumaRST 13 Sty 2013, 21:56 |
[MK5] Fiesta SPORT MK5 1.6 16V by modell1 |
Autor |
Wiadomość |
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 12 Paź 2014, 21:12
|
|
|
Sport po modach w komorze silnika. Dostał kąpiel
Wraz z karoserią jak by nie było
[ Dodano: Pią Paź 17, 2014 20:59 ]
Dziś auto trafiło na hamownie
I po wszystkich modach stwierdzam
Kolektor puma plus przepustnica focus 2.0 bez kata dał
113,3 km oraz 150 Nm
Wydech o średnicy 2,25 cala plus sportowy katalizator osłabił sporta
112,4 km oraz 147,6 Nm
Wsadzenie stożka K&N dodało do stanu wyjściowego
113,6 km oraz 149,3 Nm
Jednym słowem kat tak czy przymula nawet sportowy ale zgodnie z prawem. Stożek coś tam daje.
Przy okazji wiem iż moja puszka sprawdziła się. Taki sam wykres z otwartą komorą silnika jak i zamkniętą
No i wykres
|
_________________
|
|
|
|
|
Ev_
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Imię: Ewelina
Wiek: 41 Dołączyła: 25 Cze 2010 Posty: 121 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 19 Paź 2014, 14:28
|
|
|
modell już się nie będę śmiała, że" kuce" uciekły ;-)
Ale do 120 jeszcze brakuje.... pracuj, pracuj.... coś tam na pewno można dołożyć za odpowiednią ilość PLN, żeby była szybsza... |
_________________
|
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 19 Paź 2014, 20:55
|
|
|
IMHO zrobiłeś duży błąd robiąc wydech 2,25".
Wykres idealny, gratki za podniesienie mocy tak czy siak się należą
PS: FOC16BP270 - odkładaj na to kase, do tego strojenie i będzie 125-130PS |
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
Ostatnio zmieniony przez bobson 19 Paź 2014, 21:06, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 19 Paź 2014, 20:58
|
|
|
Cytat: | IMHO zrobiłeś duży błąd robiąc wydech 2,25". |
Jakieś słowa wyjaśnienia, czy "tak bo tak" ? Sam jestem ciekaw.
Do Autora - ładny wykres Serię gdzieś masz, żeby porównać? |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 19 Paź 2014, 21:06
|
|
|
Nie będę się zagłębiał ale poczytaj sobie jakie silniki o jakiej mocy i pojemności mają wydechu 2,25".
Znam historie chociażby Puga 206RC któremu zrobiono wydech w Eltec bodajże na 2,5mm a fabrycznie ma 2,25" Uciekło około 10PS. Takich tematów jest sporo.
Wydech to nie tylko większy rozmiar rur.
To jest tylko 1.6 nie kręcące się do 9k jak Honda - 2,25 to zdecydowanie za dużo. Ja w takim razie powinienem zapakować 3"+ do Fiesty skoro mam 2.0 i planuje wkładać ITB. |
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 19 Paź 2014, 21:28
|
|
|
modell1, gratki przyrostu 10% względem serii, i to bez jakichś większych modów mechanicznych... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Paź 2014, 21:47
|
|
|
sporty to nieliczne fiesty które z nowszych mi się podobają, tyle mocy z 1.6 to już całkiem fajnie |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 19 Paź 2014, 22:08
|
|
|
bobson napisał/a: | IMHO zrobiłeś duży błąd robiąc wydech 2,25".
Wykres idealny, gratki za podniesienie mocy tak czy siak się należą
PS: FOC16BP270 - odkładaj na to kase, do tego strojenie i będzie 125-130PS |
Na moje wydech 2,25 nie osłabił auto tylko katalizator
W seryjnym był 2,00.
Dużo o tym już było wcześniej jaki wydech mam wsadzić
Pytanie odnoście kolektora 4 2 1 jaka różnica odnośnie 4 1 ?
A o wałkach już dawno myślałem. Tylko jak się zachowuje na co dzień auto po takich modach |
_________________
|
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 19 Paź 2014, 23:41
|
|
|
Na moje to rozluźniłeś zbyt wydech ale nie ma co się sprzeczać bez sprawdzenia tego. 2.25 to montują do hardcorowych Hond robiących 160-200PS z 1.6. Tam 2,25 robi robote
Kat pewnie trochę poprawił sytuacje przytrzymując spaliny, wydech w silniku N/A nie może być za luźny, to nie turbo gdzie nie ma takich efektów falowych.
Kolektor 4-1 daje ogólnie najlepszą górę kosztem średniego przedziału obrotów.
Wałki które podesłałem są drogowe, względnie łagodne. Wszystko będzie si, ew jałowe bedą mniej równe ale góra to całkowicie wynagrodzi. Auto zyska w całym zakresie dodatkową moc.
Ja do siebie wkładam na dniach Pipery 285 - to już dość grube wałki więc nie wiem jak to ogarnie ECU |
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 20 Paź 2014, 18:15
|
|
|
można poratować luźniejszy wydech zwężką na wylocie z końcowego, ale może też ma za dużą pojemność, wtedy wywaliłbym środek, tylko wszystko trzeba by badać hamownią.. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 20 Paź 2014, 21:40
|
|
|
Wydech zwężkę ma przed końcowym. Który został seryjny od sporta
[ Dodano: Czw Lis 06, 2014 21:38 ]
Przygotowania do zimy
Woskowanie i solidne porządki
[ Dodano: Sob Lis 08, 2014 20:10 ]
Zimówek nadszedł czas
|
_________________
|
|
|
|
|
liman
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK
|
Wysłany: 30 Lis 2014, 23:01
|
|
|
polecam dywan z pumy jako mod,pasuje lala,jak bys chcial mam wałki gt od świątka |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Gru 2014, 21:39
|
|
|
jego wałki są beznadziejne wycierają sie w trybie express |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 2 Gru 2014, 22:25
|
|
|
Wiem i dlatego jeszcze nie trafiły |
_________________
|
|
|
|
|
liman
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK
|
Wysłany: 5 Gru 2014, 14:45
|
|
|
Mafios napisał/a: | jego wałki są beznadziejne wycierają sie w trybie express |
sorki ale bzdura straszna - od 8lat robie u niego do motocykli - czasem do aut i bez reklamacji , moje prywatne cvh robione u niego też lata od lat. także jak sie wam wytarł jeden wałek to trzeba szukać przyczyny w aucie |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Gru 2014, 16:40
|
|
|
liman napisał/a: | Mafios napisał/a: | jego wałki są beznadziejne wycierają sie w trybie express |
sorki ale bzdura straszna - od 8lat robie u niego do motocykli - czasem do aut i bez reklamacji , moje prywatne cvh robione u niego też lata od lat. także jak sie wam wytarł jeden wałek to trzeba szukać przyczyny w aucie |
to jest twoje zdanie , moje odczucia są inne , ja miałem wałki do zeteca i mówię to co zauwazyłem |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
liman
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK
|
Wysłany: 5 Gru 2014, 17:04
|
|
|
ale piszesz publicznie że są beznadziejne, wnioski wyciągasz na podstawie ilu ztartych sztuk ? ja robie u nich srednio 6 sztuk w roku czy to naprawy czy kpl. wałków i robie to dla moich klientów ( nawet na dzień dzisiejszy mam u niego 2 wałki- uwież nie zlecał bym świątkowi po to aby potem mieć reklamacje od marudnych klientów |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 6 Gru 2014, 21:30
|
|
|
W najbliższym czasie do auta trafi
Tłumik komorowy MAGNAFLOW z kwasówki
Łapki kwasówka i oczywiście końcówka
|
_________________
|
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 9 Gru 2014, 22:28
|
|
|
Tym razem z cyklu idą święta.
Od Kochanej Ewelinki
|
_________________
|
|
|
|
|
|