Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
13 Sty 2013, 21:56
[MK5] Fiesta SPORT MK5 1.6 16V by modell1
Autor Wiadomość
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1870
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 12 Paź 2014, 21:12   

Sport po modach w komorze silnika. Dostał kąpiel :-P :-P



Wraz z karoserią jak by nie było :ok: :ok:



[ Dodano: Pią Paź 17, 2014 20:59 ]
Dziś auto trafiło na hamownie :-P

I po wszystkich modach stwierdzam

Kolektor puma plus przepustnica focus 2.0 bez kata dał

113,3 km oraz 150 Nm

Wydech o średnicy 2,25 cala plus sportowy katalizator osłabił sporta

112,4 km oraz 147,6 Nm

Wsadzenie stożka K&N dodało do stanu wyjściowego :)

113,6 km oraz 149,3 Nm

Jednym słowem kat tak czy przymula nawet sportowy ale zgodnie z prawem. Stożek coś tam daje.
Przy okazji wiem iż moja puszka sprawdziła się. Taki sam wykres z otwartą komorą silnika jak i zamkniętą :)

No i wykres :)


_________________

 
 
 
Ev_ 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Imię: Ewelina
Wiek: 41
Dołączyła: 25 Cze 2010
Posty: 121
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 19 Paź 2014, 14:28   

modell :brawo: :brawo: już się nie będę śmiała, że" kuce" uciekły ;-)

Ale do 120 jeszcze brakuje.... pracuj, pracuj.... coś tam na pewno można dołożyć za odpowiednią ilość PLN, żeby była szybsza... :2xf:
_________________
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 19 Paź 2014, 20:55   

IMHO zrobiłeś duży błąd robiąc wydech 2,25".

Wykres idealny, gratki za podniesienie mocy tak czy siak się należą :ok:

PS: FOC16BP270 - odkładaj na to kase, do tego strojenie i będzie 125-130PS ;)
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
Ostatnio zmieniony przez bobson 19 Paź 2014, 21:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 19 Paź 2014, 20:58   

Cytat:
IMHO zrobiłeś duży błąd robiąc wydech 2,25".

Jakieś słowa wyjaśnienia, czy "tak bo tak" ? Sam jestem ciekaw.

Do Autora - ładny wykres :) Serię gdzieś masz, żeby porównać?
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 19 Paź 2014, 21:06   

Nie będę się zagłębiał ale poczytaj sobie jakie silniki o jakiej mocy i pojemności mają wydechu 2,25".
Znam historie chociażby Puga 206RC któremu zrobiono wydech w Eltec bodajże na 2,5mm a fabrycznie ma 2,25" Uciekło około 10PS. Takich tematów jest sporo.
Wydech to nie tylko większy rozmiar rur.

To jest tylko 1.6 nie kręcące się do 9k jak Honda - 2,25 to zdecydowanie za dużo. Ja w takim razie powinienem zapakować 3"+ do Fiesty skoro mam 2.0 i planuje wkładać ITB.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 19 Paź 2014, 21:28   

modell1, gratki przyrostu 10% względem serii, i to bez jakichś większych modów mechanicznych... :brawo: :brawo: :brawo:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Paź 2014, 21:47   

sporty to nieliczne fiesty które z nowszych mi się podobają, tyle mocy z 1.6 to już całkiem fajnie :-)
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1870
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 19 Paź 2014, 22:08   

bobson napisał/a:
IMHO zrobiłeś duży błąd robiąc wydech 2,25".

Wykres idealny, gratki za podniesienie mocy tak czy siak się należą :ok:

PS: FOC16BP270 - odkładaj na to kase, do tego strojenie i będzie 125-130PS ;)


Na moje wydech 2,25 nie osłabił auto tylko katalizator :)
W seryjnym był 2,00.
Dużo o tym już było wcześniej jaki wydech mam wsadzić :)

Pytanie odnoście kolektora 4 2 1 jaka różnica odnośnie 4 1 ?

A o wałkach już dawno myślałem. Tylko jak się zachowuje na co dzień auto po takich modach :)
_________________

 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 19 Paź 2014, 23:41   

Na moje to rozluźniłeś zbyt wydech ale nie ma co się sprzeczać bez sprawdzenia tego. 2.25 to montują do hardcorowych Hond robiących 160-200PS z 1.6. Tam 2,25 robi robote :)
Kat pewnie trochę poprawił sytuacje przytrzymując spaliny, wydech w silniku N/A nie może być za luźny, to nie turbo gdzie nie ma takich efektów falowych.

Kolektor 4-1 daje ogólnie najlepszą górę kosztem średniego przedziału obrotów.

Wałki które podesłałem są drogowe, względnie łagodne. Wszystko będzie si, ew jałowe bedą mniej równe ale góra to całkowicie wynagrodzi. Auto zyska w całym zakresie dodatkową moc.

Ja do siebie wkładam na dniach Pipery 285 - to już dość grube wałki więc nie wiem jak to ogarnie ECU :P
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 20 Paź 2014, 18:15   

można poratować luźniejszy wydech zwężką na wylocie z końcowego, ale może też ma za dużą pojemność, wtedy wywaliłbym środek, tylko wszystko trzeba by badać hamownią..
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1870
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 20 Paź 2014, 21:40   

Wydech zwężkę ma przed końcowym. Który został seryjny od sporta :)

[ Dodano: Czw Lis 06, 2014 21:38 ]
Przygotowania do zimy :)

Woskowanie i solidne porządki :-P



[ Dodano: Sob Lis 08, 2014 20:10 ]
Zimówek nadszedł czas :) :)

_________________

 
 
 
liman 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: PRUDNIK
Wysłany: 30 Lis 2014, 23:01   

polecam dywan z pumy jako mod,pasuje lala,jak bys chcial mam wałki gt od świątka
Profil Facebook
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Gru 2014, 21:39   

jego wałki są beznadziejne wycierają sie w trybie express
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1870
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2 Gru 2014, 22:25   

:) Wiem i dlatego jeszcze nie trafiły :-P :-P
_________________

 
 
 
liman 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: PRUDNIK
Wysłany: 5 Gru 2014, 14:45   

Mafios napisał/a:
jego wałki są beznadziejne wycierają sie w trybie express

sorki ale bzdura straszna - od 8lat robie u niego do motocykli - czasem do aut i bez reklamacji , moje prywatne cvh robione u niego też lata od lat. także jak sie wam wytarł jeden wałek to trzeba szukać przyczyny w aucie
Profil Facebook
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Gru 2014, 16:40   

liman napisał/a:
Mafios napisał/a:
jego wałki są beznadziejne wycierają sie w trybie express

sorki ale bzdura straszna - od 8lat robie u niego do motocykli - czasem do aut i bez reklamacji , moje prywatne cvh robione u niego też lata od lat. także jak sie wam wytarł jeden wałek to trzeba szukać przyczyny w aucie

to jest twoje zdanie , moje odczucia są inne , ja miałem wałki do zeteca i mówię to co zauwazyłem
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
liman 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: PRUDNIK
Wysłany: 5 Gru 2014, 17:04   

ale piszesz publicznie że są beznadziejne, wnioski wyciągasz na podstawie ilu ztartych sztuk ? ja robie u nich srednio 6 sztuk w roku czy to naprawy czy kpl. wałków i robie to dla moich klientów ( nawet na dzień dzisiejszy mam u niego 2 wałki- uwież nie zlecał bym świątkowi po to aby potem mieć reklamacje od marudnych klientów
Profil Facebook
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1870
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 6 Gru 2014, 21:30   

W najbliższym czasie do auta trafi

Tłumik komorowy MAGNAFLOW z kwasówki



Łapki kwasówka i oczywiście końcówka :)

:)
_________________

 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 7 Gru 2014, 10:37   

Czekam na więcej ;)
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1870
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 9 Gru 2014, 22:28   

Tym razem z cyklu idą święta.
Od Kochanej Ewelinki :*

_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:32
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.