Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK6] Kupno Ford Fiesta ST rs2000
Autor Wiadomość
sagalos 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: ST
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Przemek
Wiek: 39
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 3
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 15 Sie 2014, 19:37   [MK6] Kupno Ford Fiesta ST rs2000

Witam Jestem przemek i przepraszam od razu jeśli jest to jest w złym wątku
a więc mam zamiar kupić Forda Fieste RS i prosiłbym o jakieś uwagi
1 na co zwracać uwagę
2 jak to sie sprawuje
3 jakie spalanie
4 jaki komfort jazdy
5 Oraz wszelkę informacje
Profil Facebook
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 15 Sie 2014, 21:48   

Nie było MK6 RS (była tylko RS Concept i nie weszła do seryjnej produkcji), a w ST zwracać należy uwagę przede wszystkim na to, czy zostawia 2 ślady a nie 4... Większość na rynku wtórnym miało mniejsze lub większe przygody blacharskie, przebieg sprawdzić czy wiarygodny, zaproponować przegląd w ASO, itp. itd... Spalanie po mieście , w zależności stylu jazdy może dojść nawet do 12l/100km, komfort w zależności od kół, na 16" będzie większy niż na 17"...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Majkelo1920 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 45
Skąd: Chorzów
Wysłany: 17 Sie 2014, 11:17   

nawet w ASO nie nie sprawdzą dobrze słyszałem o Mercu który był spawany w połowie i w ASO mu powiedzieli że nie miał nic a u mechanika wyszło że w połowie spawali go, najlepiej jechać na stacje kontroli pojazdów i tam niech zobaczą będzie taniej. W Norauto robią takie przeglądy z pomiarem grubości lakieru ze sprawdzeniem zbieżności.
 
 
sagalos 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: ST
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Przemek
Wiek: 39
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 3
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 17 Sie 2014, 18:49   

na co jeszcze zwracac uwagę ? podczas jazdy próbnej ? a jakie są jego wady ?
Profil Facebook
 
 
Olga 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Dołączyła: 15 Cze 2014
Posty: 9
Skąd: Toruń
Wysłany: 20 Sie 2014, 18:03   

Na co?? Na wszystko :devil: spasowanie elementów, plastików, stan w środku, czy zadbany, czy nie poorany (kilka takich obejrzałam - jakby wory z ziemniakami wozili) pod maska, czy nie widac wycieków...czy kontroli świecą / gasną, jak chodzi sprzęgło/ gaz / hamulec, szyby, lusterka....no wszystko, wszystko.... podczas jazdy słuchaj silnika, czy pracuje równo, nie faluje jak się wkręca na obroty, czy auto jedzie prosto (może głupie ale zdarzają się takie ktore od razu lecą w lewo lub w prawo :) ) i koniecznie jedz do warsztatu albo na stację ale to już chyba norma przy zakupie auta

I - to chyba każdy Ci tu powie - nie znajdziesz ST bez przygód...trzeba szukać takiej w dobrym stanie, którą potem można dopieszczać i rozpieszczać bo do tego to auto jest - a ona odwdzięczy Ci się niesamowitą frajdą z jazdy :)
 
 
Jarecki 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Jarek
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 132
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 23 Sie 2014, 00:27   

po otwarciu maski widać podłużnice, 1wszy element po którym widać że przód mógł być mocniej bity. Wskaźnik grubości lakieru jest wskazany przy zakupie. Jeżeli nie masz/nie wypożyczyłeś, możesz szukać śladu szpachli (małych dziurek na powłoce lakierniczej), różnicy kolorów, najczęściej bok/zderzak. Również warto sprawdzić wewnętrzne elementy karoserii, czy nie widać nietypowych spawów lub innych kolorów. Oryginalnie elementy budy są w wielu miejscach zgrzewane punktowo (powstają małe kółka), a jeżeli coś było robione to zazwyczaj jest spawane (np po otworzeniu tylnej klapy, boczne słupki pod lampą, jeżeli była wymieniana ćwiartka/cały błotnik).
Silnik i skrzynia to podstawa jako że to niezbyt popularna jednostka.
Podstawą jest by wszystkie biegi wchodziły bezproblemowo, bez żadnych chrobotań i oporów.
Silnik pracuje równo i cicho, i tak ma zostać. Podłączenie pod kompa kosztuje 20-50zł ]także jak jest możliwość, lepiej sprawdzić czy wszystko w porządku. Polecam gdybyś testował oferowane auto, by dać mu w p...e i by ktoś jechał za Tobą, by widział czy nie bierze oleju (niebieskawy dym).
Jak się sprawuje,
Auto jest w miarę przestronne, fotele dla mnie w miarę niewygodne, powinny być głębsze, poza xenonami i podgrzewanymi fotelami to jest "wystarczający luksus".
Spalanie,
Na początku mi palił 10-12l/100 po mieście, teraz mam 8.8 po mieście po ok. 300km, także to zależy od stylu jazdy. Ten silnik potrafi wziąć i 16l/100km jak się naprawdę pędzi. Ale jazda nietorowa to ok 7.5-8l trasa, 9-11 miasto, a upalanie zależy ile masz w baku...
Wygoda na "4'
Zawieszenie jest sztywne, mimo serii czuć nierówności. Dla mnie ST jest za wysokie (przy kołach 17"), także do szaleństw po zakrętach lepiej obniżyć co by jej tak nie bujało. Za kilka dni będę miał gwint AP to będzie różnica.
Im nowszy rocznik tym lepiej, 2006+ lifted. Bogata wersja robi swoje, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu (mimo ze nieprzydatny), elektroniczna klima (nie manual), pełny komp itp, są wartościowe.

Pozdro!
_________________
Ostatnio zmieniony przez Parzych 23 Sie 2014, 03:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sagalos 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: ST
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Przemek
Wiek: 39
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 3
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 24 Sie 2014, 23:55   

Dzięki za informacje 1 do 2 tygodni jak dobrze pójdzie i będzie zakup :)
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.