Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK2] XR2 , 1986r by Paragon
Autor Wiadomość
Paragon 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 4 Cze 2014, 14:56   [MK2] XR2 , 1986r by Paragon

Witam wszystkich tu zgromadzonych :)

1. NICK:Paragon
2. IMIĘ:Krzysztof
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: XR2
5. ROCZNIK: MKII 1986r
6. SILNIK: 1.6
7. OPIS AUTA:

Batalia o ten egzemplarz była niezwykle zacięta ale się udało :) Rocznik 1986r, z pewexu wyjeżdża w 1990 roku i tak w jednej rodzinie do 2014 roku (to jest dla mnie piękne), przejmuję go ja i będę dążył do maksymalnego oryginału jak z fabryki. Narazie na spokojnie poznaję to auto, dzisiaj kupiłem nowe kierunki i tylne lampy plus komplet łożysk kół i tam sprawy eksploatacyjne :)





8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: -
b. mechaniczne: -
c. audio: -
d. inne: -

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: fabryka
b. mechaniczne: fabryka
c. audio: fabryka
d. inne - jeszcze raz fabryka
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 4 Cze 2014, 15:17   

Paragon napisał/a:
Rocznik 1986r, z pewexu wyjeżdża w 1990 roku i tak w jednej rodzinie do 2014 roku (to jest dla mnie piękne),


o panie!! <wow>
Dobra historia! :) Niech służy.
 
 
Paragon 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 4 Cze 2014, 15:29   

Właśnie szybko zbieram fundusze aby rzeczoznawca zrobił mi opinię historyczną tego auta :)
 
 
pmbmn 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotr
Wiek: 30
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 149
Skąd: Koniecwałd
Wysłany: 4 Cze 2014, 15:33   

ponownie gratuluję zakupu:) powodzenia i bardzo ładna fiesta
_________________
FIESTA XR 2i
Profil Facebook
 
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 471
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 4 Cze 2014, 18:56   

Fajna fieścina, też chcę taką :-P
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
Paragon 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 4 Cze 2014, 21:12   

Pierwsze 100km zrobione.

-Jazda po Wrocławiu z takim obniżeniem to ciężka sprawa
-Linka sprzęgła czasami gdy wciskam wpada w podłogę a przy podnoszeniu robi tak jakby jakaś sprężyna dopiero trybiła (ciężko to określić)
-Ładowanie mam na poziomie 19V albo mój miernik kłamie (jutro dokładniej sprawdzę)

Ale ... no właśnie. Albo coś z zasilaniem wentylatora albo całkiem siadł bo pod domem się biedny zagotował (niedużo ale jednak zaczęło lekko lecieć ze zbiorniczka).

Zawieszenie i silnik igiełka. Trochę się przestraszyłem że nagle auto mi stanie po drodze ;)
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 4 Cze 2014, 21:28   

kurkuma, no to patrz i ucz się jak ma wyglądać MK2 gy
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 4 Cze 2014, 21:31   

Demptydydydy, przeciez ta tez nie jest czerwona, zupełnie jak moja :P


ps. jakaś bzdura w polisie OC jest :D Ja mam XRke, a tu ejst wpisany DIESEL :D
 
 
Paragon 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 4 Cze 2014, 21:35   

Macie jakąś serwisówkę do tego silnika(sam naprawiam)? Też nie znam tego silnika a chcę rozrząd wymienić ;)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Cze 2014, 22:09   

jeżeli jest rzeczywiscie 19V to padł regulator napięcia na alternatorze, sugeruję jaknajszybszą wymianę, bo za chwile czeka wymiana dodatkowo akumulatora. Fajna mk2 :ok:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Paragon 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 4 Cze 2014, 22:18   

Nawet nie wiem jak do tego szukać części, całe życie składałem fiaty i mercedesy, forda to pierwszy raz w życiu mam :D

Jak rozpoznać jaką mam wersję (70 czy 71 Kw) ? Czy są to nich takie same części?
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 5 Cze 2014, 00:37   

rozrząd nawet z 1.4 jest taki sam więc spoko
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Paragon 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 5 Cze 2014, 12:53   

Prace idą w szybkim tempie - przez noc zamontowałem oryginalną nową podsufitkę (jeszcze fotel kierowcy obszyć i wnętrze malina), ogarnąłem chłodzenie (nowy wentylator i czujnik temperatury plus nowy płyn i w końcu chłodzi) i trochę kabli (już przerywa powyżej 5,5 tysiąca więc to elektryka będzie). A na deser dostał nowe kierunki i tylne lampy :D
 
 
pmbmn 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotr
Wiek: 30
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 149
Skąd: Koniecwałd
Wysłany: 5 Cze 2014, 13:03   

powstawiaj fotki swoich prac:) lektura będzie ciekawsza i kolorowa:)
_________________
FIESTA XR 2i
Profil Facebook
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 5 Cze 2014, 13:14   

fotki panie :hammer:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 5 Cze 2014, 17:47   

Co do sprzęgła. Nie pamiętam, czy w mk2 jest samoregulator, ale w mk3 gdy umiera to daje właśnie takie objawy, że czasem pedał wpada w podłogę i nie do końca wysprzęgla.
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 5 Cze 2014, 19:27   

blood_brother napisał/a:
Co do sprzęgła. Nie pamiętam, czy w mk2 jest samoregulator, ale w mk3 gdy umiera to daje właśnie takie objawy, że czasem pedał wpada w podłogę i nie do końca wysprzęgla.


:yes: prawde rzekłeś panie i w mk2 też takie ustrojstwo jest :yes:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Paragon 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 6 Cze 2014, 19:01   

Winę za sprzęgło wziął w całości pedał, temat już ogarnięty.

Narazie zdjęcia takie jakie są :

https://plus.google.com/u/0/photos/113343027607969484558/albums/6021757709834862929

Dzisiaj na warsztat wziąłem ładowanie a dokładniej minimalnie świecącą kontrolę ładowania. Wyjąłem alternator, wymieniłem regulator bo szczotek nie było wogóle, podłączam od nowa i... ładowanie jest ale kontrolka dalej sobie świeci. Zaniosłem altka do elektryka, zaczął sprawdzać mostki, diody, masy itp i wszystko wyszło że jest sprawne a ładowanie ma książkowe . Włożyliśmy i dalej sobie minimalnie świeci. Jest pierwsza rzecz z którą muszę żyć :-P
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Cze 2014, 01:25   

Ja tak samo mam. Nowy altek a kontrolka się żarzy. Elektryk stwierdził,że wina lezy gdzieś we wskaźnikach. Latam juz tak ponad rok i jest wszystko okej. Niestety te stare Fordy czasem tak mają.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 7 Cze 2014, 11:41   

Paragon napisał/a:
Zaniosłem altka do elektryka, zaczął sprawdzać mostki, diody, masy itp i wszystko wyszło że jest sprawne a ładowanie ma książkowe


walnięty alternator. Jakiś czas temu widziałem odwrotną sytuacje. Altek ładował książkowo, na stole u regeneratora tez wszystko w normie, a kontrolki w ogole nie było. I jak tu takie auto oddać klientowi? :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.