Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK5] Przerywa, szarpie
Autor Wiadomość
kubaotcz 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 27 Kwi 2010, 15:08   [MK5] Przerywa, szarpie

Fiesta 1.25 zetec (wersja bez przepływki)szarpie i przerywa, najbardziej czuć to na niskich obrotach do 2tys. Szarpanie występuje tylko na LPG, na benzynie moim zdaniem jest spadek mocy. Na dodatek nierówno pracuje na jałowym biegu na Pb i LPG. Od czasu do czasu jakby stuknie w wydech, zapracuje jeden cykl na 3cyl. Co ciekawe są dni że jest lepiej lub gorzej i nie wiąże tego z żadnym czynnikiem. Przy okazji spalanie 9-10l gazu. Dotychczas wymienione: swiece, kable wn, cewka, wyregulowane zawory, reperaturka listwy LPG(instalacja sekwencyjna OMVL'a). Jakie są wasze propozycje?
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 27 Kwi 2010, 15:29   

uszkodzony MAP (przykręcony do kolektora zaraz za przepustnicą), na diagnostyce kompa powinno wyjść, masz ją dostępną przez licznik, powinno wypluć jakiś kod
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27 Kwi 2010, 16:10   

Moja propozycja to zdemontuj GAZ!
 
 
 
kubaotcz 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 27 Kwi 2010, 16:35   

Diagnostyka na liczniku pokazała tylko błąd 5967. Jest ktoś w stanie rozkodować? Wydaje mi się jednak że to będzie błąd ABS, jeden z czujników padł. A co do propozycji demontażu gazu...komentarzy chyba zbędny:) Niemniej spróbuje podmienić MAP i zobaczymy co będzie.
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 27 Kwi 2010, 17:48   

jeszcze jedno... jak masz gaz to jest prawdopodobieństwo uszkodzenia zaworów/głowicy, co do błędu, to jakby dotyczył absu to by się kontrolka od absu cały czas paliła.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Kwi 2010, 17:56   

kubaotcz napisał/a:
wyregulowane zawory

Ile taka operacja ?? Ciekaw jestem bo tam regulacja płytkowa więc nie taka prosta sprawa.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
kubaotcz 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 27 Kwi 2010, 19:24   

Kontrolka się pali, nawet wiem który czujnik jest trafiony.. juz dawno komputer mi to pokazał. A co do kosztów regulacji zaworów.. ja to robiłem "po znajomosciach" wiec za cenępłytek do regulacji( sztuka mniej niż 20zł zależnie od grubosci). Wczesniej pytałem, serwis forda w bdg chciał 700, regionalny "garażowy spec od fordów" 200zł plus cena płytek.

[ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 23:13 ]
Jeszcze wracając do tematu MAP... moge po prostu odłączyć czujnik, czy musze go podmienić innym? Teoretycznie po jego odłączeniu silnik powinien pracować poprawnie jeżeli podawał wczesniej błędne dane, czy sie myle?

[ Dodano: Sro Kwi 28, 2010 15:37 ]
I byłby wdzięczny za dokładną instrukcje gdzie MAP się znajduje, bo niestety nie udało misie go znaleźć. Przypominam silnik zetec 1.25 wersja bez przepływki z pokrywąfiltra powietrza na kolektorze dolotowym. Jestem wdzięczny za wszelkie wskazówki-opisy zdjęcia:)
 
 
VonFeim 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Trend
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Wojciech
Wiek: 29
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 65
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Wrz 2013, 11:13   

Mam podobny problem... ten sam silnik, wszystko się zgadza, ale bez gazu. Autko trzyma ciągle na 1000 obrotów, nie schodzi niżej. Obroty są do wyregulowania, to już wiem. Kiedy wchodzi na 2 bieg i się rozpędzam czasami przerywa... szarpie. Wymieniliśmy świecie, jest lepiej, ale problem całkowicie nie zniknął. Padło stwierdzenie, że może przyczyną jest filtr benzyny, bo tak jakby nie łapał w pewnym momencie benzyny. A mój mechanik stwierdził, że może to być silniczek krokowy. Co wy byście poradzili zrobić?

Pozdrawiam.
_________________

Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:32
Freeman
Brak nowych postów [MK5] Szarpie i przerywa przy przyspieszaniu - 1.25
kubaotcz Mechanika 34 30 Sty 2010, 13:13
diodalodz
Brak nowych postów [MK3] Przerywa i szarpie na każdym biegu
cars24h Mechanika silnika 4 16 Sie 2013, 18:25
Marcinowaty
Brak nowych postów [MK3] Szarpie i przerywa w trakcie jazdy
1.6 CVH 104 KM
Marek Mechanika 3 8 Kwi 2009, 23:03
pablon


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.