Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 24 Lut 2011, 21:49 |
[MK3] Cichociemna |
Autor |
Wiadomość |
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 20 Wrz 2012, 00:29
|
|
|
kenczorf napisał/a: | Czy w ziutach normalne jest to, ze jak chodzi na jalowych i gwaltownie lekko dodasz gazu, to silnik zareaguje z opoznieniem sekundowym czy tam pol sekudnowym? |
miałem tak przy uwalonym CPP tzn najpierw łapał lekkiego muła zanim sie wkręcił |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 20 Wrz 2012, 06:38
|
|
|
prawda to |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 22 Wrz 2012, 01:06
|
|
|
Z racji, ze zly Pedro podkupil mnie z det 2, zanabylem w wizualnie kiepskim stanie SMT6. W sumie dzieki temu bylo dosc tanio
Dzis odbyl sie montaz i wstepne strojenie
Podlaczenie jest podstawowe czyli zasilanie, info z tpsa, info z czujnika walu, edisa i wpiecie w przeplywke. Czyli ogolnie mape robimy oszukujac MAF.
Teraz do zakresu 5k rpm jest wszytko spoko bo udalo sie fajnie podlac. Zniknelo to o czym pisalem wczesniej...mianowicie, ze jak odpuszczam gaz na obrotach, a potem go dodam, to pierdnie...lekki mol i jedzie. Teraz jedzie od razu
Za to powyzej 5k nic sie podlac nieada...caly czas jest afr na poziomie 14.7
Wiec pytanie do znawcow...czy oszukujac przeplywke poprostu sie w tym zakresie juz nic nieda? Czy moze wtryski nie wydalaja i trzeba wieksze?
Obecnie jezdze na bezowych 948f-bc maja numer 569 26 2481. Ponoc sa z MDo 1.8-2.0
Mam jeszcze w domu z 2.3 brazowe 958f-bb maja numer 768 29 2771 i one maja ponoc 195 przepustowosc.
Pytanie jaka przepustowsc maja te co mam obecnie i czy je podmieniac? A moze to problem z oszukiwaniem mafa? |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 22 Wrz 2012, 15:33
|
|
|
Zakładałem do siebie na chwilę beżowe wtryski z Mondeo i Fordon twierdził, że wydajność mają 190ccm. |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22 Wrz 2012, 16:36
|
|
|
zakupiłeś szerokopasmówkę? Też leży i czeka SMT6 na lepsze czasy |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 22 Wrz 2012, 16:51
|
|
|
blood_brother2 napisał/a: | Fordon twierdził, że wydajność mają 190ccm | no to pytanie czy je zamykamy czy strojenie poprzez mafa juz wiecej nie da rady?
luk-90 napisał/a: | zakupiłeś szerokopasmówkę? | sonda jest kolgi ktory stroi...dla mnie to zbyt duzy wydatek zeby sobie raz czy dwa razy podstroic, a potem w kat:P |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 23 Wrz 2012, 09:01
|
|
|
odnośnie CPP i zastanawiania się po wciśnięciu gazu - wczoraj przypadkiem odpaliłem swoją z odpiętym CPP, a i tak kręciła się jak głupia, be marudzenia. więc to chyba niekoniecznie musi być kwestia właśnie CPP... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2 Paź 2012, 00:45
|
|
|
Zmieniony regulator cisnienia na 3 barowy i udalo sie wystroic tak jak ma byc. Dawki wrecz trzeba bylo ciac na tym ragulatorze niz dolewac...ale cel zostal osiagniety Szalu nie robi no ale to tylko skromne n/a.
Teraz jedyne co zrobie to wrzuce tlumik w miejsce kata i moze jakos zrobie dolot zimnego powietrza. Po czym nastapi przestoj poniewaz tanie mody sie skonczyly a na ITB, turbo, ostre walki itp trzeba juz wieksza kase.
Zna sie ktos na SMT6 tzn na takim podpieciu aby mozna bylo cos wiecej z niego wykrzesac niz podlanie paliwem? Np przestawinie zaplonu czy inne rzeczy o ktorych pojecia nie mam? Ile mozna cofnac zaplon w przypadku gdy korzystam z pb98 i mam stopien zimniejsze swiece..o ile to cos zmienia |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 6 Paź 2012, 16:29
|
|
|
Masz krótszą skrzynie niż u mnie tylko pytanie po co krecisz grubo powyzej 6k? Przecież auto już wtedy nie jedzie co widać dobrze na 3 biegu
Wydaje mi się że optymalne zmiany są tak jak u mnie na filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=CeRudZLR4AY |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 6 Paź 2012, 17:14
|
|
|
jeden, dwa dobrze jest zakrecic wyzej,
ps: Madek a Ty sie naucz szybciej biegi zmieniać ;P |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 6 Paź 2012, 17:30
|
|
|
Daras84 napisał/a: | ps: Madek a Ty sie naucz szybciej biegi zmieniać ;P |
Przecież to była tylko spokojna niedzielna przejażdżka
Ten silnik ma max. moment przy niecałych 4,5 tyś i w takie okolice powinny wskakiwac obroty na kolejnym biegu Inna sprawa to dokładność obrotomierza |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 6 Paź 2012, 18:12
|
|
|
moment momentem, ale 3jka szybciej dokreca sie z 6k do odcinki niz 4ka z 4k rpm powyzej... Dobrze widac to na cwiartce jak staniesz z tym samym gosciem i raz przeciagniesz trojke a raz odpuscisz wczesniej. Jak odpuscisz to gosc od razu zmniejsza dystans w porownaniu z tym gdy ciagniesz do konca. Jakby auto mialo wiecej ochoty targac na 4ce to inna sprawa
A co do skrzyni to jest z futra |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 6 Paź 2012, 20:16
|
|
|
kenczorf napisał/a: | widac to na cwiartce jak staniesz z tym samym gosciem i raz przeciagniesz trojke a raz odpuscisz wczesniej. |
albo jak 1.1 przy 110 przerzucasz z 3 na 4
kenczorf napisał/a: | A co do skrzyni to jest z futra |
Niezłe przełożenie na 1szym biegu ma |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 5 Lut 2013, 21:56
|
|
|
Dzis pierwszy raz w tym roku zszedlem do garazu i stwierdzilem, ze przejade sie fiesta. Niestety aku zdechl :/ Odpalony na kablu i w droge. Pierwsze 20 min super po przesiadce z dwulitrowej wielkiej omegi, ale pozniej juz standard. Doskwiera brak mocy a piniedzy nima...
Moze uda sie ten tlumik dolozyc niedlugo, skonczyc strojenie i wpasc znow na hamownie. |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 12 Lut 2013, 13:21
|
|
|
Zalozylem zegarki z pumy 1.4. Obrotek na jalowych pokauje 900-950, ale odcinke przy 6800 lub ciutke dalej...
Dodatkowo jak odcinalem ktorys bieg, zaswiecila sie konrolka ladowania i przestalo ladowac Ciekawe co tym razem sie wysralo i czemu przy odcince |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12 Lut 2013, 17:52
|
|
|
nice, obrotek znacznie fajnieszy niz mk3 |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 12 Lut 2013, 19:34
|
|
|
Nie znasz sie:P luk-90, ile tobie pokazuje na jalowych te zegary? Bo skoro odcinke odbrze pokazuje, a na luzie mam 950 to wynika z tego, ze albo mi licznik przeklamuje w niskim zakresie albo mam za wysokie obroty...a na ucho jest ok.
Najbardzie wku.. jestm o altka bo rok temu oddalem do regenracji bo byl na wierzchu. A teraz bede musial kolektor zwalac aby dostac sie do jednej sruby mocujacej :/ |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
|