Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Problem z obrotami i mocą w RS1800
Autor Wiadomość
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 28 Paź 2012, 22:50   [MK3] Problem z obrotami i mocą w RS1800

Hej.

Ostatnio mam problem ze swoją Fiestą, a problem ten jest najgorszy z możliwych, ponieważ występuje co jakiś czas.

Do sedna. (wszystko czasami) Fiesta po odpaleniu wkręca się natychmiast na 2-2,5tyś. obrotów i nie chce zejść. Wcześniej (po wizycie u elektryka) było tak, że wkręcała się na 2 tyś. obrotów po odpaleniu, ale po 2-3 sekundach spadało na 900-1000 obrotów i to się działo tylko przy zimnym silniku na ciepłym było ok. Dodanie gazu podnosi normalnie obroty, ale spadając zatrzymują się na wspomnianych 2-2,5tyś. Po 3, czy 4 przegazowaniu schodzi na 1,5tyś. Zgaszenie auta 2-3 razy pomaga, jednak zdarza się, że przy gaśnięciu kichnie sobie w dolot. Na razie wskazywałoby na walnięty krokowy, który zresztą przed wiosennym był założony jako nowy. Niestety to nie wszystko, jak już wyjadę na drogę, to Fiesta pod obciążeniem nie chce się wkręcić powyżej 3tyś, szarpie, kangurzy, prycha, strzela z wydechu. Przy wysprzęglonym silniku wkręca się ok. Temperatura raczej nie ma wpływu, bo wczoraj w nocy (-4) po 2 dniach stania, było ok, natomiast dzisiaj rano (+2) już marudziła. Aura pogodowa, możliwe, ale pierwszy raz tak się zaczęła zachowywać jak było sucho i ok. 5-8 stopni. Temperatura silnika raczej też, bo pierwszy raz zaczęło się to dziać po pół godzinnym postoju, chociaż z drugiej strony nigdy tak się nie stało na w pełni rozgrzanym silniku.

Nie mam pojęcia nawet od czego zacząć.

Jeśli to coś pomoże, to niedawno (dwa miesiące temu) został wymieniony przepływomierz przez elektryka, bo ja się poddałem w walce z gasnącym autem, przy prawie każdym wysprzęgleniu silnika. Po wymianie było prawie ok, gasł raz na 3 dni:)

Ma ktoś może pomysł, co to może być?
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 28 Paź 2012, 22:59   

Kup nowy CPP

Druga sprawa to wiązka, może mieć jakies przebicia
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 28 Paź 2012, 23:02   

CPP zmieniałem w lipcu/sierpniu na nowy.

Wiązkę połataliśmy z Fordonem będąc u niego, jednak było to na szybko i tylko tyle, co od razu było widać, że jest przetarte.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.