FAQ - CVH Turbo |
Autor |
Wiadomość |
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Paź 2012, 07:41
|
|
|
Na poczatek na pewno styknie oryginalny wymiennik ciepla woda- olej. Zaloz wskaznik temp oleju, bedziesz mogl kontrolowac sytuacje |
_________________
|
|
|
|
|
Krzysiek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33 Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 523 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 11 Paź 2012, 16:53
|
|
|
no tak wskaźniki to podstawa podstaw, ale nie jest tu mowa o seryjnym rst co gdyby moc poszła w górę załóżmy na dobry początek ten stage 2 czyli okolice 160km głównie rozchodzi się o to żeby przewidywać wydatki jeżeli już się wie że będzie więcej niż seria dlatego pytałem do jakich mocy a raczej od jakich potrzebny jest oddzielny mocal na chłodzenie. |
_________________ Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Paź 2012, 19:09
|
|
|
Uściślijcie dziewczyny czy rozmawiacie o mocalu (ah te mdlejące niewiasty na widok naklejki na drzwiach) czy o założeniu chłodnicy oleju do silnika doładowanego i podkręconego.
Krzysiu, - jeżeli mówisz o jeżdżeniu na co dzień RST z mocą około 160 KM a pytasz się czy warto wydać 200- 400 zł na chłodnicę oleju to odpal PsP i Test Drive8 - tam ci lepiej pójdzie. |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 12 Paź 2012, 09:21
|
|
|
już nie przesadzajcie z tym żę nie da sie jeździć takim autem na codzień, ja swoim woziłem tajle, a Marka ZT jeździmy czasem na grzyby |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 12 Paź 2012, 18:04
|
|
|
Daras, to jest nic.
Ja znam jednego takiego co miał CVH 168 KM i nim raz po fajki pojechał
A ja później z tym samym silnikiem raz po piwo byłem |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 12 Paź 2012, 21:27
|
|
|
Krzysiek napisał/a: | no tak wskaźniki to podstawa podstaw, ale nie jest tu mowa o seryjnym rst co gdyby moc poszła w górę załóżmy na dobry początek ten stage 2 czyli okolice 160km głównie rozchodzi się o to żeby przewidywać wydatki jeżeli już się wie że będzie więcej niż seria dlatego pytałem do jakich mocy a raczej od jakich potrzebny jest oddzielny mocal na chłodzenie. |
Dajesz chłodnicę z termostatem i na wskaźniki nie musisz patrzeć (ale warto je mieć-w razie W).
Bez termostatu możesz jeździć na niedogrzanym silniku. |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 13 Paź 2012, 09:42
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Daras, to jest nic.
Ja znam jednego takiego co miał CVH 168 KM i nim raz po fajki pojechał
A ja później z tym samym silnikiem raz po piwo byłem |
toście poszli po bandzie |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.