Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:30 |
[MK3] Fiesta Nieruchomość... ST 170 |
Autor |
Wiadomość |
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 4 Sie 2012, 23:55
|
|
|
Fordon, a jaki rozmiar felgi będzie do tak dużych hamulców? |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 5 Sie 2012, 00:22
|
|
|
Pewnie minimum 15"... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Igraszki
Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 2.0 16V
Imię: Radziu
Wiek: 33 Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Sie 2012, 00:42
|
|
|
dla większosci minimum 16'', ale on i tak to wcisnie w 15;D |
_________________ |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Sie 2012, 00:47
|
|
|
ty Fordon, nie to żebym się czepiał ale,
1) czy przez przypadek ST170 nie ma w serii komprechy 10,5:1 ?? tak mi się coś kojarzy
2) ta komprecha to tak troche bida jak na mocne n/a. Ja daje u siebie 11,7:1 i jeszcze się się zastanawiamy czy nie dowalić głowicą na 12,1-12,4:1 co by jeszcze na seryjnym paliwku latać. gdzie w serii mam 10,0:1.
A już tak ogólnie to coraz lepiej się zapowiada twój projekt, podoba mi się i życzę postępów dalszych.
BTW; pogłaskaj Psinę ode mnie |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Igraszki
Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 2.0 16V
Imię: Radziu
Wiek: 33 Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Sie 2012, 00:52
|
|
|
PumaRST napisał/a: | ty Fordon, nie to żebym się czepiał ale,
1) czy przez przypadek ST170 nie ma w serii komprechy 10,5:1 ?? tak mi się coś kojarzy
2) ta komprecha to tak troche bida jak na mocne n/a. Ja daje u siebie 11,7:1 i jeszcze się się zastanawiamy czy nie dowalić głowicą na 12,1-12,4:1 co by jeszcze na seryjnym paliwku latać. gdzie w serii mam 10,0:1.
A już tak ogólnie to coraz lepiej się zapowiada twój projekt, podoba mi się i życzę postępów dalszych.
BTW; pogłaskaj Psinę ode mnie |
jako ze przeczytalem o tym silniku juz chyba wszystko, to sie wtrace, ze seryjnie ma 10,2:1 |
_________________ |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Sie 2012, 00:59
|
|
|
10,1:1 ma seria, ford na 11:1 stuka jak diesel...
Cossi skompi info o silnikach zetec i nic nie chce powiedziec... :(
Maja setupy pod turbo, pod N/a jest tylko info o 10,5:1 + zestaw walkow + sprezyn + talezykow do krecenia na 9k rpm... z czego 8700 moc szczytowa a 9000 dokrecasz od bo ich sprzeta na to pozwala :(
Tloki z sa z wloch na zamowienie ( w zestawie piescienie), cossi miga sie od sprezyn i talezykow bo napisalem ze do polski chce takowy zestaw... a jak nie to do UK i z UK kolega mi przywiezie... to milcza jak ehhh...
Ze sprezynami nawalczylem sie tez 3 miesiace (Eibach)...
Wnerwia mnie to...
PumaRST, bułka pogłaskany |
_________________
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Sie 2012, 01:01
|
|
|
Igraszki napisał/a: | jako ze przeczytalem o tym silniku juz chyba wszystko, to sie wtrace, ze seryjnie ma 10,2:1 |
no to się pierdzielnąłem o 0,3:1 bo pamiętałem ze ma więcej niż BT który ma 10,0:1, co nie zmienia faktu ze zmiana tłoków trochę nie trafiona moim zdaniem. chociaż na 11,0:1 to już byłby progres |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Sie 2012, 01:05
|
|
|
Fordon, na SA stuka przy 11,0:1 proszę nie przesadzaj. to jeszcze nie jest HC. tak na prawdę to te 10,5:1 przy kutym dole to by można było dmuchnąc z 0,5 bara z jakiegoś GT2871RS i też by żyło. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Sie 2012, 01:08
|
|
|
Ha malo tego dla duratec 2.0, 2.3 i 2.5 podaja od 10,5 do 12:1... ciekawe czemu nie podaja nic dla STV zetec czy zetec...
EDIT:
To SA musi najpierw obslugiwac seryjny uklad z EDIS wewnetrznym... Jadzwin nad tym dziala, bo iskra idzie co 3 obroty walem...
O ile kalibracja czujnikow IAT, ECT jest juz OK, TPS, synchronizacja walka z walek OK to cewka cofa mi czasy ladowanie o 2ms... i jest jazda po mimo rozpiski dla tego typu rozwiazania...
Na teraz i tak i tak stoje... sondy SLU 4,2 posiadam lecz nic z softu ktory by dzialal bez zarzutu...
Stad tez u mnie testowe EMU, jako jedno z pierszych a za razem jedyne na teraz w kuj-pom... |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Fordon 5 Sie 2012, 01:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Sie 2012, 01:11
|
|
|
głowę już obrabialiście?? jak nie to odezwij się przed obróbką to ci coś podpowiem
walcz dzielnie ale z moim z daniem to przy takich modach powinno być 240-250KM a nie 200 bo te 30 brakujące da sie tam dorobić z połową kosztów. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Sie 2012, 01:14
|
|
|
Jeszcze nie, bo auto nie dojechalo na punkt docelowy (laweta)... |
_________________
|
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 5 Sie 2012, 01:24
|
|
|
A że tak z pewną dozą nieśmiałości zapytam, Igraszkowa w końcu hula czy niekoniecznie |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Sie 2012, 12:27
|
|
|
Igraszkowa bangla, sklada sie caly makaron kabli do wnetrza...
EDIT:
Tłoki:
Chłopaki pracują nad nimi bo to jest pod "serie" a ja biore z zakladki Custom.
Brak odpowiedzi odnosnie walkow rozrzadu i sprezyn pod to... Chyba kogos opierdziele w cossim... Bo zestawy dla SVT (na EU ST170) sa niby ale nie o takich wzniosach jakie podalem i czasach otwarcia, oraz nie maja plytek do regulacji, lecz sprezyny niby sa...
Czy kazdy chamburger to taki debil, czy takich graja... ?? :/ |
_________________
|
|
|
|
|
|