Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:28 |
[MK3] BlackFord RS1800 |
Autor |
Wiadomość |
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 4 Mar 2012, 08:10
|
|
|
a to nie są siłowniki master i slave? bo wtedy mogło by tak być. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 4 Mar 2012, 10:37
|
|
|
to w drzwiach pasażera masz slave dlatego takie jaja się dzieją, slave mastera nie otworzysz |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
Wysłany: 4 Mar 2012, 13:15
|
|
|
No to wychodziłoby na to, że w każdej fieście tak by się działo bo to są wszystko ori partsy i ori wiązka wyciągnięte z innej fiesty. W takim razie myślę, że muszę zainwestować w otwieranie z pilota. |
_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 4 Mar 2012, 14:12
|
|
|
Cytat: | Chyba wolę mieć szybki "pewny" oryginał, niż swapa, czy jakiś wynalazek w którym wszystko jest już naruszone i padnie za chwilę. Już za wiele takich mega projektów przy mnie się zyebało. Ale nie powiem, 2.0 zetec czy rs2000 bardzo kusi :/ |
swap na 2l to nie aż taka zmiana konstrukcyjna, zmieniasz tylko blok i troche gratow typu komp przepustka i przeplywka, reszta moze zostac z "szybkiego, pewnego oryginalu"
no a co do Hund...zerie dupska nie urywaja ale pare modzików za jakies 1000pln robi np z d15zb2 potfora, nawet d13b2 za podobna kase moze zabic... a ile do fiesty trza dac zeby podwoic moc?? hahah |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
Wysłany: 4 Mar 2012, 14:53
|
|
|
Łał ale żeś odkopał. Jak już naruszysz coś, to wszystko się zacznie sypać, szczególnie grzebiąc, wyjmując i wsadzając silnik. Widać to niestety po RedFordzie. Zresztą tak jest w każdym starym aucie. Nie mam worka pieniędzy, żeby jeszcze się babrać z jakimiś pierdołami które wyjdą "przy okazji". Jak już mówiłem, za dużo "mega projektów" padało na moich oczach. A wsadzać zeteca2.0 dla tych paru koni i nm trochę mija się z celem, pomimo "prostoty" tego zabiegu. To ma być szybkie auto, ale nie do takiego stopnia, żeby walczyć o każdego konika. Jakby tak było, to jeździłbym bez wnętrza, z laminatami, poliweglanami, szperą, turbiną itd.
A... no i co Ty mi tu gadasz o jakichś 1.3/1.5 Problem jest z 1.6 ale powoli zaczyna mi to zwisać. |
_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 4 Mar 2012, 15:50
|
|
|
TomeX500 napisał/a: | W takim razie myślę, że muszę zainwestować w otwieranie z pilota. |
I to jest jedyna słuszna opcja... olać te dziadowskie zamki |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 4 Mar 2012, 16:17
|
|
|
Piloty to fajna sprawa, ja nawet niewiem kiedy ktoś "życzliwy" powpychał mi spinacze do papieru do zamków bo zawsze pilotem otwierałem Jak masz teraz el szyby to możesz piloty z domykaniem szyb, ja mam i super to działa, montaż pilotów to banał. |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 4 Mar 2012, 18:59
|
|
|
Ja sie tylko wpiołem w odpowiednie piny w kostkach, podłączasz zasilanie, programujesz pilota kloknięciem guzika na module i koniec,cieszysz sie pilotem do auta.
Edit: Ja brałem coś takiego tylko że pod moje Audi, różni się to tylko instrukcją dodawaną do zestawu, ja byłem tylko ciemny jak montowałem i nie wyczytałem ze zrozumieniem i podłączyłem tylko jedna mase a są dwa kabelki do masy, przynajmniej tak było u mnie. |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 4 Mar 2012, 20:23
|
|
|
We fiescie nie zrobisz domykania szyb bez dolozenia modulu komfortu, w audiku mial latwiej bo ma szyby sterowane modulem
a co do cz to tak sie zachowuje jak nie ma komunikacji jeden z drugim lub jeden z silownikow jest uszkodzony |
_________________
|
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
Wysłany: 4 Mar 2012, 20:33
|
|
|
Hmmm możliwe że ten od kierowcy jest walnięty, bo w zasadzie to nie widziałem żeby on się zamknął sam z siebie. Nie chce mi się tego rozbierać przez najbliższe 2 miesiące, jak będę miał wenę to ruszę z tym. I tak zawsze zamykam od mojej strony więc nie jest to jakieś utrudnienie. |
_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 4 Mar 2012, 21:09
|
|
|
Zrobi domykanie szyb, u mnie nie jest tos sterowane modułem komfortu, tylko jedna z lini centralki pilotów daje kilkunasto sekundowy impuls zamykania szyb, poprostu trzeba sie wpiąć w szyby i gotowe.
Edit doczytałem że niby ten komfort musi byc więc widocznie tak prosto nie jest, ja tylko wpiołem w pin według instrukcji i hasa.
coś takiego:
http://moto.allegro.pl/st...2156693453.html
Edit 2: można domontować moduł komfortu za ok 40zł wystarczy w alledrogo wpisać domykanie szyb, każdy moduł powinien chyba pasowac, trzeba tylko wiedziec gdzie się wpiąć, ale niech potwierdzi ktoś kto sie na tym zna (JoeMix?) bo ja 100% pewności nie mam. |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 30 Mar 2012, 14:12
|
|
|
<Lubie to>
Ale białe elementy pod maską to już wyższa szkoła jazdy, mi wystarczą felgi |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
Wysłany: 30 Mar 2012, 23:13
|
|
|
Powód może i dziwny, ale chcę żeby większość silnika była jasna, żeby łatwiej było lokalizować ewentualne wycieki + ogólnie lepiej wszystko widać jak się dłubie. |
_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31 Mar 2012, 15:40
|
|
|
TomeX500 napisał/a: | chcę żeby większość silnika była jasna, żeby łatwiej było lokalizować ewentualne wycieki |
TRUE. Ja na razie ze względów finansowych poprzestaję na tym aby był czysty ;d |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 2 Kwi 2012, 12:05
|
|
|
TomeX500 napisał/a: | żeby łatwiej było lokalizować ewentualne wycieki |
czyli jak w rajdówkach/wyścigówkach, to jeszcze reszta komory na biało |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
|