[MK3] Kontrolka ciśnienia oleju w 1.1 |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 30 Paź 2011, 21:09
|
|
|
Dokładnie i nie należy go wkręcać "do końca" tylko z wyczuciem,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Ciapek
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Henryk
Wiek: 74 Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 67 Skąd: Kotlin
|
Wysłany: 5 Lis 2011, 09:28
|
|
|
Co więc powoduje jego nieszczelność = cieknący olej? |
_________________ Biała limuzyna ;-)
 |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 5 Lis 2011, 09:32
|
|
|
Może krzywo wkręciłeś... |
|
|
|
 |
Ciapek
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Henryk
Wiek: 74 Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 67 Skąd: Kotlin
|
Wysłany: 7 Lis 2011, 17:42
|
|
|
Podejrzewam, że od nowości nie był ruszany.
A poza tym w kilku tematach jest ten czujnik wskazywany jak jedno ze stałych źródeł wycieku oleju z silnika (są nawet zdjęcia) i lekarstwem jest jego wymiana. Stąd więc moje pytanie... |
_________________ Biała limuzyna ;-)
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 7 Lis 2011, 20:31
|
|
|
Ciapek, ale masz problem z nowym czujnikiem czy starym? jak ze starym, to trzeba wykręcić, dziurę wyczyścić i wkręcić nowy czujnik,,, i wyciek powinien zniknąć,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
przemo_rsr

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
|
Wysłany: 7 Lis 2011, 20:41
|
|
|
Bonus napisał/a: | jest zima, przez dłuższy czas jeździłem bez wymiany oleju |
zmień olej na początek kolego |
_________________
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 7 Lis 2011, 20:46
|
|
|
przemo_rsr, ale żeś kotleta odgrzał |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
przemo_rsr

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
|
Wysłany: 7 Lis 2011, 20:49
|
|
|
jak mu takie gówno pływa w silniku
termostat też sprawdź
JoeMix, no co? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 7 Lis 2011, 20:59
|
|
|
przemo_rsr napisał/a: | JoeMix, no co? |
|
|
|
|
 |
przemo_rsr

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
|
Wysłany: 7 Lis 2011, 21:01
|
|
|
Stunt_Man, tak no |
_________________
 |
|
|
|
 |
Peter
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 36 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: 7 Lut 2012, 12:17
|
|
|
witam,
a czy majonez moze przy mrozach zapchać czujnik oleju, bo właśnie pali mi się kontrolka oleju - non stop po odpaleniu.póki co wjechałem do garażu i odmrażam trochę fieścinę.
Za godzinę odpalę i zobaczymy.
ps. gdzie znajduje się ten czujnik i czy często się psuje.
pozdrawiam[/code] |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 7 Lut 2012, 12:23
|
|
|
Może zamarznąć czujnik tak że będzie robił zwarcie na kontrolkę,,, zawsze jest ryzyko czy tylko czujnik zamarznięty czy magistrala cała - to słychać w pracy silnika,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Peter
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 36 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: 7 Lut 2012, 12:26
|
|
|
silnik pracuje o.k. dużo lepiej niż wczoraj przy -20 |
|
|
|
 |
Peter
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 36 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: 7 Lut 2012, 13:28
|
|
|
Niestety kontrolka dalej nie gaśnie, a silnik nie pracuje jednak czysto ,trochę tak jakby miał przebicie na przewodach wn, ole może to właśnie z powodu przewodów.
będe w mieście to kupię czujnik tylko napiszcie proszę jak go zlokalizować i czy na coś zwrócić uwagę przy wymianie.
Ps. najgorsze że w garażu też chyba -1 bo śnieg nie topnieje na aucie |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 7 Lut 2012, 13:54
|
|
|
Peter a ty oglądałeś w ogole silnik w poszukiwaniu tego czujnika czy po prostu czekasz na gotowe, aż ci ktoś napisze.....? Jest wkręcony w blok od strony kabiny. |
|
|
|
 |
Peter
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 36 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: 7 Lut 2012, 15:45
|
|
|
Dzięki, podejrzewałem że to to to jest czujnik, ale pewny nie byłem,
jutro spróbuje zmienić |
|
|
|
 |
Peter
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 36 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: 7 Lut 2012, 16:19
|
|
|
a jednak..
śnieg z auta stopniał czyli temp inplus,zapaliłem, wszystko o.k. |
|
|
|
 |
Peter
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 36 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: 7 Lut 2012, 16:48
|
|
|
A że majonez to w mojej kosiarce podstawa, bo robi tylko krótkie odcinki, więc nie ma się co dziwić, że majonez się w lody waniliowe zmienił...
Tak swoją drogą zignorowanie kontrolki spowodowałoby że po nagrzaniu silnika problem zniknąłby.Sęk w tym że zawsze jest to ryzyko i ...
Taką przygodę miałem z moim pierwszym autem 20 lat temu ,. przewód od czujnika był przetarty i lampka oleju świeciła od czasu do czasu, jak go nie przesunąłem aby nie dotykał masy (nawet izolować mi się go nie chciało).No a tego feralnego dnia w drodze na sylwestra w góry z rozbawioną ekipą nawet mi się nie chciało zatrzymać auta aby sprawdzić czy to znowu kabel,auto brutalnie zatrzymało się samo...Od tamtej pory miałem ze 20 aut i kilkaset tys. km nimi robiąć nigdy nie zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju,do dzisiaj...Trochę się wypłoszyłem ale wszystko skończyło się dobrze
Pozdrawiam Wszystkich w tych mroźnych dniach,
i żeby już trochę odpuściło nam i naszym samochodom. |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Lut 2012, 20:49
|
|
|
Peter, Wystarczyła by zwykła suszarka lub opalarka i temat by się wyjaśnił |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
|