[MK7] Ford Fiesta 2010r. |
Autor |
Wiadomość |
pawlik2010
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Gold
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 9 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 13:34 [MK7] Ford Fiesta 2010r.
|
|
|
1. NICK: pawlik2010
2. IMIĘ: Paweł
3. MODEL: MK7
4. WERSJA: trend+goldX
5. ROCZNIK: 2010
6. SILNIK: 1.25 82hp
7. OPIS AUTA:
Auto zakupione w marcu podczas wyprzedazy rocznika 2010. Jest to wersja TREND z pakietem GOLD X w kolorze srebrnym metalicznym. Mam nadzieje ze mnie nie zawiedzie.
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne:-
b. mechaniczne: -
c. audio:-
d. inne CB radio
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: przyciemnienie szyb
b. mechaniczne:-
c. audio:-
d. inne -
FOTKI
|
_________________ 1.Ford Fiesta 2010r.
2.Fiat Seicento 2002r.
3.Fiat 126p 2000r. [*]
4.Ford Fiesta mk3???? |
|
|
|
|
Zalew
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Gold
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Mateusz
Wiek: 33 Dołączył: 08 Sty 2011 Posty: 63 Skąd: WGM
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 13:45
|
|
|
Widzę, że ilość mk7 na forum się powiększa i bardzo fajnie
W srebrnym kolorze mk7 jeszcze nie widziałem, ale wygląda całkiem przyjemnie. Silnik i wyposażenie jak u mnie, chociaż teraz żałuję, że nie wziąłem 1.4 / 96 km. Przyjemnego i bezawaryjnego użytkowania życzę! |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 13:48
|
|
|
Ładna,ładna, ale jak w przypadku mk3 wersja dwudrzwiowa jednak ładniejsza, mimo to autko zacne i życzę długiego i bezproblemowego użytkowania. |
|
|
|
|
pawlik2010
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Gold
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 9 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 14:13
|
|
|
dzieki bardzo |
_________________ 1.Ford Fiesta 2010r.
2.Fiat Seicento 2002r.
3.Fiat 126p 2000r. [*]
4.Ford Fiesta mk3???? |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 21:14
|
|
|
Bezimienny napisał/a: | jak w przypadku mk3 wersja dwudrzwiowa jednak ładniejsza |
Ta zasada dotyczy raczej każdej Fiesty |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 21:38
|
|
|
Nikuś napisał/a: | Bezimienny napisał/a: | jak w przypadku mk3 wersja dwudrzwiowa jednak ładniejsza |
Ta zasada dotyczy raczej każdej Fiesty | A w szczególności MK6, gdzie tyłki są zupełnie różne... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 21:56
|
|
|
Bezimienny napisał/a: | ale jak w przypadku mk3 wersja dwudrzwiowa jednak ładniejsza |
nie sądzę, mk7 ma fajna masywną sylwetkę i na pewno dodatkowe drzwi z tyłu jej nie zaburzają, tym bardziej docenia sie na parkingu gdzie takie drzwi od stodoły w 3d nie pomagają jak masz po pół metra z każdej strony wolnego
a autko pikne zaiste |
_________________
|
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 10:39
|
|
|
No jak porównując z innymi modelami Fiest to Mk7 w wersji 5D wygląda najlepiej ze wszystkich |
|
|
|
|
pawlik2010
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Gold
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 9 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 4 Maj 2011, 10:33
|
|
|
dzieki, dzieki |
_________________ 1.Ford Fiesta 2010r.
2.Fiat Seicento 2002r.
3.Fiat 126p 2000r. [*]
4.Ford Fiesta mk3???? |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 4 Maj 2011, 10:41
|
|
|
pawlik w profilu już są uzupełnione wersje silnikowe dla mk7, więc możesz wybrać swoją |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
pawlik2010
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Gold
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 9 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 4 Maj 2011, 12:36
|
|
|
ok |
_________________ 1.Ford Fiesta 2010r.
2.Fiat Seicento 2002r.
3.Fiat 126p 2000r. [*]
4.Ford Fiesta mk3???? |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 4 Maj 2011, 21:19
|
|
|
corsa 1.2 85KM ma koszmarną charakterystykę, poniżej 4k rpm prawie nie jedzie. a jak fiesta? |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
DemptD
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 4 Maj 2011, 22:20
|
|
|
bidżej napisał/a: | a jak fiesta? |
nie jest oplem, czyli na 100% lepiej |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 4 Maj 2011, 22:25
|
|
|
pojemność niby o 0.05l większa, ale całe 3 koniomoce mniej! |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 4 Maj 2011, 22:29
|
|
|
ale może ma niutków więcej |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
Zalew
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Gold
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Mateusz
Wiek: 33 Dołączył: 08 Sty 2011 Posty: 63 Skąd: WGM
|
Wysłany: 5 Maj 2011, 09:23
|
|
|
Tak samo, żeby chciała jechać trzeba ją wkręcić do 3500 - 4000 obrotów. Poniżej jest dość przeciętnie, nie ma mowy o wyprzedzaniu bez redukcji, silnik bardzo mało elastyczny. Ale to już raczej taki urok 16 zaworowych silników z małą pojemnością. |
|
|
|
|
GREGOR
Model: Inne auto
Wersja: CL
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 2 Skąd: ŻNIN
|
Wysłany: 17 Lip 2011, 09:44
|
|
|
Ja tez przymierzam sie do zakupu mk7 dla żony ale czasami też mam zamiar do niej wsiąść. Dlatego mam dylemat z wybranem silnika 1.25 czy 1.4.
Jeździlem Corsą 1.2 85km i rzeczywiscie totalny brak "cugu" na niskich obrotach. |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 17 Lip 2011, 09:49
|
|
|
a to ta corsa w ogóle ma jakikolwiek cug? bo od czasu do czasu jeżdżę takim toczydełkiem i jest tragedia. ja bym się nad 1.25 nawet nie zastanawiał, szkoda nerwów. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 17 Lip 2011, 12:19
|
|
|
GREGOR napisał/a: | mam dylemat z wybranem silnika 1.25 czy 1.4. | Bierz 1,6 - 120 koni już ładnie ciągnie... A spalanie podobne do 1,25... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
GREGOR
Model: Inne auto
Wersja: CL
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 2 Skąd: ŻNIN
|
Wysłany: 22 Lip 2011, 23:41
|
|
|
Miałem okazje przedwczoraj objechać Fieścine na jeździe testowej i stwierdziłem że do 1.25 to chyba nie warto wsiadać. Silnik 1.4 tak jak na papierzie a nawet później bo po osiagnięciu 5000RPM dopiero coś tam zaczyna krzesać.
Ciekawe co 1.4 tdci potrafi ... ma więcej "nitasów" bo chyba ze 160 hmm tylko w jakim zakresie obrotów czy on nie jest bardzo wąski ...? |
|
|
|
|
|