[MK3] Interfejs diagnostyczny do MK3,5 96r. |
Autor |
Wiadomość |
bigel
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 39 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 161 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 15 Sty 2011, 14:51 [MK3] Interfejs diagnostyczny do MK3,5 96r.
|
|
|
Witam Panowie,czy wiecie może jaki typ złącza obd pasuje do tego modelu?1 czy 2?
a może ktoś kupił na allegroszu i podesłał by mi linka,
z góry dzięki |
_________________ Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Gru 2011, 21:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 15 Sty 2011, 17:16
|
|
|
do MK3 nie ma interfejsu a przynajmniej nie na OBD
ktos mogl wtyczke dorobic do zlacza i tylko bledy zczytuje |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 15 Sty 2011, 20:39
|
|
|
w classicach z 96 roku zdarzało się złącze diagnostyczne wyprowadzone na 16-pinową wtyczkę (jak od obd) na lewym słupku A. tyle tylko, że funkcje zostały dokładnie te same, co w przypadku złącza 3-pinowego za reflektorem. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
bigel
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 39 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 161 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 15 Sty 2011, 22:40
|
|
|
no właśnie ja mam takie złącze przy slupku,czy idzie dostać do tego jakiś interfejs? |
_________________ Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
|
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 15 Sty 2011, 22:50
|
|
|
bigel napisał/a: | czy idzie dostać do tego jakiś interfejs? | Tak: rezystor - dioda świecaca (lub buzzer) i najlepiej wtyczka (chociaż bez też da radę). |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
bigel
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 39 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 161 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 15 Sty 2011, 23:10
|
|
|
dzięki,to będe działał i mam nadzieje że się uda |
_________________ Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
|
|
|
|
|
przemo_rsr
Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
|
Wysłany: 16 Sty 2011, 11:56
|
|
|
ja mam taka wtyczkę na słupku u dołu,
i mam koło lewej lampy też taka malutką wtyczkę, a do czego ona?
jest zaślepiona |
_________________
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 16 Sty 2011, 12:09
|
|
|
biała? jak tak, to od FDS2000 - cokolwiek to jest. poczytaj w FAQ. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Zdzieszko
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Zdzieszko
Wiek: 35 Dołączył: 26 Kwi 2011 Posty: 13 Skąd: Więckowy
|
Wysłany: 28 Kwi 2011, 22:17
|
|
|
Jak podłączyć się do tego złącza na słupku? Dla złącza 3 pinowego wiadomo (ktoś zamieścił fajny opis). |
_________________ Zdzieszko |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 29 Kwi 2011, 07:27
|
|
|
patrz po kolorach kabli. są tylko 3, tak samo jak przy zwykłym złączu diagnostycznym, ale wyprowadzone na wtyk 16-pin (czy ile tam) |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 29 Kwi 2011, 08:18
|
|
|
U mnie w kosiarce też jest gniazdo OBDII, ale niestety samo gniazdo bez kabli... Widocznie szykowali się już na EECV. Ale w 96 roku skoro kosiarki juz nie mają EDISa to może już jest EECV i to gniazdo działa - nie wiem.
[ Dodano: Pią Kwi 29, 2011 08:19 ]
Zdzieszko, daj VIN tej fiesty, bo ciekawe to jest - sprawdzę w microcacie. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
Zdzieszko
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Zdzieszko
Wiek: 35 Dołączył: 26 Kwi 2011 Posty: 13 Skąd: Więckowy
|
Wysłany: 29 Kwi 2011, 09:50
|
|
|
VS6BXXWPFBTG62010 |
_________________ Zdzieszko |
|
|
|
|
bigel
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 39 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 161 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 13 Gru 2011, 19:47
|
|
|
Panowie,odgrzewam kotleta.otóż spojrza lem dzisiaj na wtyczke przy reflektorze i kształt się zgadza,ale kolory kabli już nie,czy to jest jakaś różnica.spotkał sie kiedyś ktoś z tym?kolory u mnie to brązowo czerwony,brązowo zielony i brązowo żółty.a normalnie z FAQów to brązowy,niebiesko zielony i brązowo zielony.próbowałem się podpiąć ale nic to nie dało.Wiecie może o co chodzi? |
_________________ Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
|
|
|
|
|
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 13 Gru 2011, 21:10
|
|
|
gówno prawda. osobiscie podpinałem sie kompem pod złącze 3-pinowe. pod kts-em 300 i mieszanka zworek. zczytywal blędy numerkami i nazwami- jak w przypadku np nowszych aut i obd obd2 |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
|
dreapheus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 20 Skąd: 3miasto/ Tczew
|
Wysłany: 16 Gru 2011, 11:59
|
|
|
Mam ten sam problem co bigel te same inne kolory kabli, tylko jedna wtyczka i gniazdo przy słupku, jak się podłączyć? Przy wtyczce słupka nie widać kabli trzeba by było obudowę ściągać?
Załączam zdjęcie:
Wygląda że ma tam 9 żył. Da się pod to jakoś podpiąć buzzerkiem czy trzeba pod komputer? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Gru 2011, 18:55
|
|
|
ELM327 i powinna działać diagnostyka . W 3,5 było już OBD . Nie dam głowy, ale jak ktos bedzie w okolicy to zapraszam do testów .
KTS liczy kody migowe jak byś to zrobił ręcznie a potem to przelicza na liczby . Sam możesz sobie zrobic taki patent na Atmedze 8 i LCD. |
|
|
|
|
dreapheus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 20 Skąd: 3miasto/ Tczew
|
Wysłany: 17 Gru 2011, 21:58
|
|
|
Elm327 niestety nic nie łapie. Doszedłem do tego w końcu przeglądając forum elektrody. Jest to EECIV podłączony do wtyczki obd. Komplikują sprawę.
Aby wykonać test buzerem piny 5 i 11 zwieramy. Buzzera plus podłączamy do zasilania- pin 16 oraz minus do pinu nr 3. Możecie dodać to do faq a nóż się komuś jeszcze przyda.
Schemat:
Test na uruchomiony silniku przechodzi mi bez błędu- wszystko dzieje się zgodnie z instrukcją. Zmienia obroty i daje na koniec 11 o braku błędów.
Natomiast test na nieuruchomionym daje coś takiego:
11_11_11_11_11_10
gdzie _ to 4s przerwy. Czyli jakby dawał 5 separacji 20 i kończył test. Słuchałem kilkukrotnie (a nóż jest tam gdzieś zaszyty kod 11 o braku błędów), ale za każdym razem to samo.
Co to może oznaczać? Miał tak ktoś? |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 17 Gru 2011, 22:08
|
|
|
diodalodz napisał/a: | W 3,5 było już OBD | zależy co przez to rozumieć - jak system samodiagostyki, to przecież to samo było w MK3. a jeśli wtyczkę 16-pin, to ona co najwyżej "bywała" |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
grasband
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40 Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 9 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 5 Mar 2012, 11:33
|
|
|
Ja mam mam dwa złącza diagnostyki ten koło lampy i koło pedału sprzęgła mniej wiecej. Podłączam buzerek do złącza koło lampy i tylko piszczy a jak podłącze do tego 16to pinowego to tez tylko piszczy O co chodzi? Wszystko robie tak jak w instrukcji. Może mam zły piszczyk? Kupiłem w brico taki co ma przypominac o zapalonych światłach to mysle ze jest dobry |
|
|
|
|
|