[MK3] Czyszczenie parownika |
Autor |
Wiadomość |
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 17:35 [MK3] Czyszczenie parownika
|
|
|
Chciałem dziś wyczyścić parownik ale mimo memu zaskoczeniu nie znalazłem niczego do odkręcenia .
Oto kilka zdjęć.
To w takim razie musze rozebrać caly parownik?
http://img171.imageshack....0/pa110001o.jpg
http://img139.imageshack....57/pa110002.jpg |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 11 Paź 2010, 19:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 17:45
|
|
|
Korek jest zazwyczaj od spodu - niestety takiego zdjęcia brak,,, nie napisałeś też co to za parownik, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 18:02
|
|
|
parownik mam emmegas Made in Italy
[ Dodano: Pon Paź 11, 2010 18:02 ]
i spod spodu zanego kurka nie ma |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 18:25
|
|
|
Na imbus tez nic nie ma? może na ściance "od tyłu" czyli zazwyczaj tej która parownik jest do budy przykręcony,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 22:11
|
|
|
zadnej innes sruby tam nie ma :/
Czy to moze byc ta sama sroba na której jest przykręcony parownik do mocowania?
Bo zauwazylem ze ją da się wykręcić.
Narazie nie chcialem ruszac aby czegos nie spieprzyć |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
majdanos
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 31 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Paź 2010, 00:23
|
|
|
jak nie ma jak jest to sruba na imbusa widniejaca na 1 foto pod elektrozaworem generalnie to z twoim zamocowaniem bedzie ciezko go obrocic zeby zlecial syf aa dla ulatwienia jak poluzujesz srube 8 pomiedzy wezami to beda ci sie te kolanka obracac ja jednak radzilbym ci go wymontowac i przeczyscic od srodka (nie ma tam praktycznie niczego co przecietny czlowiek mogl by zepsuc no chyba ze z membrany zrobisz sobie tarcze i bedziesz gral w darta srubokrentem )jak nigdy nie rozbierales parownika to napisz na pw to ci powiem wszystko co i jak i w jakiej kolejnosci zebys nie stracil plynu chlodzacego i przy okazji nie zalal sobie silnika i pol garazu dodam ze mam taki sam parownik i chyba go z 10 razy juz wymontowylalem
pozdro |
Ostatnio zmieniony przez majdanos 12 Paź 2010, 08:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 12 Paź 2010, 00:32
|
|
|
no tak od czoła jest pod zaworem
Ale powiedz mi czy jak rusze te przewody od wody to nie będzie mnie potem kapać ?
Bo w zasadzie gaz mi dobrze działa ale od nowosci jeszcze go nie czyściłem(2007) |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
majdanos
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 31 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Paź 2010, 08:27
|
|
|
jak samymi kolankami bedziesz ruszal to nie (a jak juz to male ilosci) jak zdejmiesz obejmy i bedziesz ruszal wezami to bedzie, a jak cos popsujesz to caly plyn chlodzacy bedziesz mial na podlodze najlepiej spuscic go poprzez chlodnice i sie nie stresowac |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.