Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Czyszczenie parownika
Autor Wiadomość
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 11 Paź 2010, 17:35   [MK3] Czyszczenie parownika

Chciałem dziś wyczyścić parownik ale mimo memu zaskoczeniu nie znalazłem niczego do odkręcenia ;/ .
Oto kilka zdjęć.
To w takim razie musze rozebrać caly parownik?

http://img171.imageshack....0/pa110001o.jpg
http://img139.imageshack....57/pa110002.jpg
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
Ostatnio zmieniony przez trzeci 11 Paź 2010, 19:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Paź 2010, 17:45   

Korek jest zazwyczaj od spodu - niestety takiego zdjęcia brak,,, nie napisałeś też co to za parownik,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 11 Paź 2010, 18:02   

parownik mam emmegas Made in Italy

[ Dodano: Pon Paź 11, 2010 18:02 ]
i spod spodu zanego kurka nie ma :*
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Paź 2010, 18:25   

Na imbus tez nic nie ma? może na ściance "od tyłu" czyli zazwyczaj tej która parownik jest do budy przykręcony,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 11 Paź 2010, 22:11   

zadnej innes sruby tam nie ma :/
Czy to moze byc ta sama sroba na której jest przykręcony parownik do mocowania?
Bo zauwazylem ze ją da się wykręcić.
Narazie nie chcialem ruszac aby czegos nie spieprzyć
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
majdanos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12 Paź 2010, 00:23   

jak nie ma jak jest :-P to sruba na imbusa widniejaca na 1 foto pod elektrozaworem generalnie to z twoim zamocowaniem bedzie ciezko go obrocic zeby zlecial syf aa dla ulatwienia jak poluzujesz srube 8 pomiedzy wezami to beda ci sie te kolanka obracac ja jednak radzilbym ci go wymontowac i przeczyscic od srodka (nie ma tam praktycznie niczego co przecietny czlowiek mogl by zepsuc no chyba ze z membrany zrobisz sobie tarcze i bedziesz gral w darta srubokrentem ozor )jak nigdy nie rozbierales parownika to napisz na pw to ci powiem wszystko co i jak i w jakiej kolejnosci zebys nie stracil plynu chlodzacego i przy okazji nie zalal sobie silnika i pol garazu :tyłek: dodam ze mam taki sam parownik i chyba go z 10 razy juz wymontowylalem :)

pozdro
Ostatnio zmieniony przez majdanos 12 Paź 2010, 08:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 12 Paź 2010, 00:32   

no tak od czoła jest pod zaworem :D
Ale powiedz mi czy jak rusze te przewody od wody to nie będzie mnie potem kapać :D ?
Bo w zasadzie gaz mi dobrze działa ale od nowosci jeszcze go nie czyściłem(2007)
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
majdanos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12 Paź 2010, 08:27   

jak samymi kolankami bedziesz ruszal to nie (a jak juz to male ilosci) jak zdejmiesz obejmy i bedziesz ruszal wezami to bedzie, a jak cos popsujesz to caly plyn chlodzacy bedziesz mial na podlodze najlepiej spuscic go poprzez chlodnice i sie nie stresowac :luzik:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.