Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK3] BlackRS |
Autor |
Wiadomość |
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 14:11
|
|
|
pP napisał/a: | niestety silnikowi brakuje mocy szczególnie w gornym zakresie obrotów, nie wiem ile to przypadłośc zeteca ogólnie a na ile mojego silnika..od 5 tys nic się nie dzieje, a tor jest na tyle krótki, ze nie oplaca sie zapinać 3, bo tylko tracę czas na taka zmianę..i
ps. aha..wspomaganie na przyszły sezon MUST BE!!! |
Sprawdz przepływke, na mojej starej było podobnie.
co do wspomagania,nigdy się z tym nie zgodzę, servo na KJS owszem ale nie na TOR. |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 15:05
|
|
|
tommirs napisał/a: | co do wspomagania,nigdy się z tym nie zgodzę |
kilka razy miałem spina tylko przez to że nie zdązylem krecić kierownicą..takie moje odczucia
[ Dodano: Pon Paź 11, 2010 15:24 ]
i jeszcze zdjęcia od zefira
|
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 18:53
|
|
|
jaki masz wydech i jaki dolot??
moj zetec tez byl dławy po 5tys i po oddetkaniu dupy przelotem i wstawieniu stozka nakreca sie do 7tysi i siagnie elegancko przez caly zakres obrotów
uspawane mam calosc na 55mm, z pucha z kata i koncowym przelocie ultera fi 55/100
co to odcinki paliwa to juz opisali wiec sie nie wypowiadam, na gazie bys tego nie mial
pomysl nad spasowaniem / portingiem glowicy wg uszczelek, to nieco poprawia warunki pracy jednostki napedowej, zmien przepustnice na 2l i obudowe przeplywki z 2l wstaw, kol ssacy platikowy + baran z foki i zobaczysz co zetec potrafi...
nie sa to mody drogie jesli mozesz sam podlubac a jak juz napisalem powyzej: poprawiaja warunki pracy silnika i moze wskoczy pare ps-ów...
ogółem 1.8 zetec jest czesto kundlony wiec posprawdzaj czy aby jest to rqb czy rda, sprawdz kompreche itp
fele miodzio |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 19:01
|
|
|
Nie czaję...kontrujesz?..latasz bokami? na torze?
Pomijając przełożenie, serwo pomaga przy niskich prędkościach, na szykanach, uwrociach. Jak latasz po torze kręcisz jednym palcem (w sensie przyłozonej siły)...tak przy najmniej jest u mnie.
W dodatku masz super czucie kół, co tracisz przy serwo....ale Twój samochód, Twoja filozofia... |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 19:05
|
|
|
wg mnie bez wspomy tak jak pisze Tomasz, lepiej czujesz furaka
zainwestuj w silnik... sikaj na wspome |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 12 Paź 2010, 10:01
|
|
|
tommirs napisał/a: | kontrujesz?..latasz bokami? na torze? |
ja nie jestem mistrzem świata i nie zawsze uda mi się idealnie wejśc w zakręt, poza tym fiesta bardzo dobrze reaguje na lewą nogę i da sie ustawić auto.. |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 27 Paź 2010, 23:23
|
|
|
pP napisał/a: | tommirs napisał/a: | co do wspomagania,nigdy się z tym nie zgodzę |
kilka razy miałem spina tylko przez to że nie zdązylem krecić kierownicą..takie moje odczucia
|
pP nie bądź kurde lala, idz na siłkę poćwicz biceps i wspomaganie nie będzie Ci potrzebne |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 28 Paź 2010, 16:11
|
|
|
już wspomaganie zaklepane..auto ma być dla mnie także będzie na 100%
sorki ale jak się jedzie na granicy przyczepności na torze to lekkie szybkie kontry to mus a bez wspomagania to walczę z autem ale nie z jego ustawieniem tylko z tym zeby kiere utrzymać. |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 28 Paź 2010, 16:30
|
|
|
pP napisał/a: | sorki ale jak się jedzie na granicy przyczepności na torze to lekkie szybkie kontry to mus a bez wspomagania to walczę z autem ale nie z jego ustawieniem tylko z tym zeby kiere utrzymać. |
Jeśli tak ciężko się kręci u Ciebie kierownica, że aż wspomaganie chcesz założyć to ja bym poszukał przyczyn w układzie kierowniczym - coś musi być popsute - łożyska na mc personach, maglownica, itp... |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 28 Paź 2010, 16:41
|
|
|
wymieniałem maglownicę i jest trochę lepiej..ale dalej jest źle. kto nie wsiądzie narzeka na "ciężki" układ kierowniczy i to nie jest na parkingu!
powstają takie sytuacje:
i zdjęcie życia:
|
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 28 Paź 2010, 16:58
|
|
|
inna kwestia jest taka, że kiera ze wspomaganiem ma mniejsze przełożenie, więc szybciej się skręca |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 28 Paź 2010, 17:00
|
|
|
bidżej napisał/a: | inna kwestia jest taka, że kiera ze wspomaganiem ma mniejsze przełożenie, więc szybciej się skręca |
teoretycznie..miałem swoją maglownicę z xrki (teoretycznie większe przełożenie, mniej się kreci kierownicą) ale ją wymieniłem bo była zepsuta na taką z cywilnej wersji (chyba 1.1) - teoretycznie trzeba bardziej krecić kierą dla uzyskania tego samego skrętu..ja nie czułem różnicy |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 28 Paź 2010, 17:38
|
|
|
PP-e siedziałeś w Puciowej białej RS-ce i kręciłeś kierą/jechałeś?? U niego kieruje się bardzo ciężko(porównywalnie jak u mnie) na postoju trzeba użyć bardzo dużo siły aby skręcić, jednak na torze gdy jego jechałem w ogóle mi to nie przeszkadzało, powiem więcej - bardzo dobrze czułem auto mimo większego oporu w kręceniu niż w większości aut.
Może dlatego, że jestem przyzwyczajony do tego "ciężkiego" kierowania od zawsze.
Jeśli Tobie to pomoże to spoko ale w sumie jestem bardzo zaskoczony |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Paź 2010, 18:05
|
|
|
Ale zdjęcie jest godne |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 28 Paź 2010, 18:48
|
|
|
pP, stanąłeś bokiem. Brawo. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 28 Paź 2010, 20:30
|
|
|
Xr2i ma magiel ze zmiennym przełożeniem, 4.2 obrotu od skrajnej pozycji do skrajnej, cywil ma 4.2 obr od skrajnej do skrajnej ale brak zmiennego przełożenia, RST ma 3.5 obrotu i zmienne przełożenie, magiel ze wspomą ma 2.75 obrotu od skrajnego do skrajnego. Jeździłem na wszystkich i najlepiej jeździ się szybko po zakrętach (lewo, prawo itd) na wspomaganiu, a w "czuciu" auta nie zauważyłem różnicy. A tak swoją drogą nie odczuwa się tego ze auto ma wspomę w trakcie jazdy, tylko na postoju czuć różnicę w oporze na kierze.
Więc wspomaganie polecam |
_________________
|
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 28 Paź 2010, 21:54
|
|
|
Drift Fiestą... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 28 Paź 2010, 22:17
|
|
|
zdjecie jest mega!!! widizal bym je na kazdym miesiacu w kalendarzu hehe |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 28 Paź 2010, 23:25
|
|
|
pP napisał/a: | wymieniałem maglownicę i jest trochę lepiej..ale dalej jest źle. kto nie wsiądzie narzeka na "ciężki" układ kierowniczy i to nie jest na parkingu!
powstają takie sytuacje:
[url=http://i.picasion.co...9d2.gif]Obrazek[/URL]
|
sorry ale jak na mnie to marudzisz strasznie....po prostu nie wyciągnąłeś auta gazem tylko jak złapałeś uslizg odpuściłeś i Cię zamiotło.
Kierujesz nie tylko kierownicą, ale także gazem.
To jest przedni napęd, wyciągasz auto nawet jak masz uślizg powyżej 90 stopni w kierunku jazdy.
Nie wymądrzam się, ale nie czaje czemu się tak upierasz i zwalasz winę na wszystko dookoła.
Jak chcesz to CI podam link jak chłopaki na torze wyciągają przednionapędówki z takich poslizgów. Na Torze to proste, trudne to jest dopiero na odcinkach specjalnych gdzie masz mega wąsko i nie ma na to wiele miejsca jak w przypadku Toru. |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 28 Paź 2010, 23:26
|
|
|
Marek, powiedz mi co znaczy bo ja nie kumaty jestem xr2i ma magiel ze zmiennym przelozeniem?? |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
|