Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] problem z rozgrzanym silnikiem.
Autor Wiadomość
pitv 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 2
Skąd: Kosieczyn
Wysłany: 2 Cze 2010, 16:45   [MK3] problem z rozgrzanym silnikiem.

Witam. Mam pewien poważny problem, otóż: gdy odpalam na zimnym silniku i jadę na nim, wszystko jest ok. Jednak gdy dochodzi do odpowiedniej temperatury zaczynają się jaja. Najpierw zapala się kontrolka ciśnienia oleju, następnie auto traci moc, zaczyna klekotać, szarpać i nie przekroczy 3-4 tys. obrotów. Zdarza mu się zgasnąć wtedy na luzie. To klekotanie to podejrzewam wypadanie zapłonu. Z rury nie leca żadne kłęby dymu. Poziom oleju jest trochę za wysoki, ale to raczej nie jest przyczyną. Wyczyściłem świece, bo były od sadzy, przejechałem parę km, wykręciłem je i znów była na nich sadza.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Cze 2010, 09:39   

:hahaha: Nie no sorry ja nie wytrzymam,,, prawdą jest że mało kto czyta instrukcje obsługi,,, ale może chociaż coś kolego pamiętasz z egzaminu na prawo jazdy,,,

pitv napisał/a:
Najpierw zapala się kontrolka ciśnienia oleju
,,, najpierw, jakie najpierw, pierwsze i ostatnie powinno być, jakie 4 tyś z zapaloną kontrolką oleju? jak się zapala jakakolwiek czerwona kontrolka to expres kluczyk ze stacyjki,,, kontrolka się zapala bo spada ciśnienie oleju, brak ciśnienia oleju = brak smarowania, brak smarowania + głupota prowadzącego - zajechany silnik,,, :ok:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
pitv 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 2
Skąd: Kosieczyn
Wysłany: 3 Cze 2010, 11:47   

Dzięki za pomoc... Raz mi się zdarzyło pojechać, ponieważ po zapaleniu się kontrolki było chwilę ok (więc pomyślałem, że czujnik jest walnięty), potem wystąpiły te objawy i samochód do domu pchałem..

Czy to może być wina pompy oleju?
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 3 Cze 2010, 17:52   

No niestety ale Joe ma racje, czerwona kontrolka równa sie zatrzymanie auta. Mądry polak po szkodzie. Możesz sprawdzic cisnienie oleju.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.