[MK4] Czeste przepalanie zarowek do swiatel mijania |
Autor |
Wiadomość |
bukolek
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 40 Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 173 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 10:19 [MK4] Czeste przepalanie zarowek do swiatel mijania
|
|
|
Witam. Mam taka zagwostke, maly problem, z którym da się zyc, ale tak czy siak irytuje mnie troche. Moja Fiesta jezdze już prawie 2 lata. Przejechałem około 40.000 km. I w ciagu tego czasu wymienilem razem z 6-10 zarowek od świateł mijania (krotkie) z przodu. Fakt, ze kupuje zawsze najtańsze bo na początku wykosztowałem się na zarowki a i tak się szybko przeplily. Czy to normalne??? Przepalaja się zarówno z lewej jak i z prawej strony. Dodam, ze zarowek pozycyjnych, które tez naokraglo swieca jak jezdze, jeszcze nie wymieniałem – caly czas działają. Co może być przyczyna??? Tanie zarowki, czy może jakies spinole??? |
_________________
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 10:38
|
|
|
Czy tanie żarówki - może, sprawdź napięcie na zaciskach przy pracującym silniku i włączonych światłach,,, oraz czy reflektory siedzą sztywno,,, bo niewielki luz klosza powoduje wstrząsy na żarówce i zrywanie włókna,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Polan
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 40 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 64 Skąd: Karlsruhe (DE)
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 10:53
|
|
|
Ja zmieniałem H7'emki w swojej Fieście tak ze 2, 3 razy w ciągu roku na każdą stronę. Markowe dłużej wytrzymywały, ale i tak wiedziałem, że moment zmiany w końcu nadejdzie. Sprzedawca w sklepie mówił mi, że H7'emki to zła konstrukcja, za mała żarówka na za dużą temperaturę ( w końcu są takie jak H4 a świecą mocniej). Może coś w tym jest skoro w MK5 już H7 nie zastosowano. |
_________________ MINI KJS - I miejsce w klasie Street - Ułęż 2009 |
|
|
|
|
bukolek
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 40 Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 173 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 11:03
|
|
|
Reflektory na pewno dobrze siedza. Faktycznie zmierze dzis napiecie. Jestem ciekaw jak tam u innych wyglada czestotliwosc wymiany. Widze Polan, ze Ty tez dosyc czesto wymieniasz. Moze jest tak jak piszesz. Pozdro. |
_________________
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 11:27
|
|
|
Polan napisał/a: | H7'emki to zła konstrukcja, za mała żarówka na za dużą temperaturę ( w końcu są takie jak H4 a świecą mocniej) | Wydaje mi się że obydwie żarówki mają moc 55W,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Polan
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 40 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 64 Skąd: Karlsruhe (DE)
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 12:04
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Polan napisał/a: | H7'emki to zła konstrukcja, za mała żarówka na za dużą temperaturę ( w końcu są takie jak H4 a świecą mocniej) | Wydaje mi się że obydwie żarówki mają moc 55W,,, |
nie znam się ale są niby takie same, a jednak inne |
_________________ MINI KJS - I miejsce w klasie Street - Ułęż 2009 |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 14:38
|
|
|
ja też wymieniałem co chwile żarówki, najczęściej mijania do czasu aż nie wyłożył się na plecy akumulator z braku elektrolitu, a sprawdzone napięcie ładowania miało jedynie 16V polecam sprawdzić, ale nie tylko na wolnych obrotach ale i na wyższych obrotach. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 18:23
|
|
|
H7 daje więcej światła . Żarnik ma większą temperaturę i sama bańka jest mniejsza właśnie po to by lepiej zachodził halogenowy proces regeneracyjny . niestety w wyniku podniesienia jasności żarnik jest bardziej podatny na wstrząsy . Osiągi kosztem trwałości . |
|
|
|
|
mk4_driver
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 32 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 109 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
|
|