|
Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:46 |
[MK5] Nie odpala, nie chce kręcić - 1.8D Akumulator?? |
Autor |
Wiadomość |
badger88 [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Sty 2010, 12:09 [MK5] Nie odpala, nie chce kręcić - 1.8D Akumulator??
|
|
|
Witam, mam problem z uruchomieniem fiesty. Jeszcze wczoraj rano, normalnie odpalała natomiast wieczorem chciałem przeparkować no i zonk. Po przekręceniu kluczyka, kontrolka świecy żarowej odpala się, gaśnie a wskazówka prędkości odchyla się do max jak w tym trybie awaryjnym licznika co są parametry różne. Jak przekręce kluczyk dalej, tak jak do odpalenia to tak jakby w ogóle nie miał mocy przy kręceniu no i kontrolka świec się świeci. POmocy
Kod: | Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci |
|
Ostatnio zmieniony przez Fordon 13 Lut 2010, 20:16, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Sty 2010, 13:40
|
|
|
Jak tam akumulator,,, może wyładowany i z braku prądu elektronika wariuje,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
badger88 [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Sty 2010, 13:50
|
|
|
mam wskaźnik, te oczka niby, byłem przed chwilą i jak wczoraj był zielony tak dziś już czarny się zrobił, problem w tym, że jestem teraz w Warszawie i wiadomo, że brak prostownika kabli itd |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Sty 2010, 14:14
|
|
|
Oczko w akumulatorze można sobie,,, mierzy ono stan jednej celi a cel jest 6 czyli mamy wiedzę o stanie 1/6 akumulatora, z drugiej strony wystarczy akumulator krzywo postawić lub potrząsnąć by się oczko zmieniło |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
badger88 [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Sty 2010, 14:58
|
|
|
no ale w kilka godzin przestał kręcić? stał max 4h |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Sty 2010, 15:25
|
|
|
Różne mogą być przyczyny, mogło się gdzieś zwarcie zrobić, mogło ładowanie uciec,,, itp,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
bukolek
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 40 Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 173 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 20 Sty 2010, 19:41
|
|
|
badger88 napisał/a: | no ale w kilka godzin przestał kręcić? stał max 4h |
No spoko. Mi stał 15 min. Nie ma reguły jak sypnie Ci sie aku. |
_________________
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 20 Sty 2010, 19:45
|
|
|
badger88 napisał/a: | wskazówka prędkości odchyla się do max | objaw słabego akumulatora (nie pytaj dlaczego, tak się zachowują zegary w mk5 przy zdychającym aku i już)
bukolek napisał/a: | Mi stał 15 min | to nie za bogato |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
badger88 [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Sty 2010, 20:22
|
|
|
no mieliście rację, aku chłopaki podjechali i na kablach rozruch, poszło ok teraz muszę go doładować, skombinuję prostownik i powinno wystarczyć, temat do zamknięcia
dzięki za odpisywanie |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Sty 2010, 20:51
|
|
|
Po takim numerze to elektryka do kontroli 1) ładowanie 2) pobór prądu na postoju,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
skola
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 111 Skąd: Siemianowice
|
Wysłany: 20 Sty 2010, 22:00
|
|
|
jak sprawdzić elektrykę i pobór prądu na postoju ?? bo ładowanie to przy włączonym silniku z alternatora powinno iść 14,4 (a jak mam 14,1 to też ok ??) |
_________________
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Sty 2010, 22:23
|
|
|
Ładowanie sprawdzasz voltomierzem na klemach akumulatora, na pracującym na wolnych silniku i drugi pomiar pod obciążeniem po włączeniu w aucie co się da, (światła drogowe, naciśnięty stop, tylna szyba, dmuchawa na najwyższym biegu), przy drugiej próbie można sprawdzić jak się zmienia napięcie przy wprowadzeniu silnika na wyższe obroty,,, maximum pomiaru to jest 14,4V - jak jest więcej to nie jest dobrze bo jest za dużo,,, 12,6 to absolutne minimum z jakim można jeździć autem a i tak akumulator będzie wymagał doładowania,
Pobór prądu na postoju mierzy się amperomierzem włączonym między ujemną klemę akumulatora a ujemny kołek (czyli klemę trzeba odłączyć od akumulatora i podłączyć ponownie przez przyrząd),,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|