[MK3] Obrotomierz do fiest 1,3i inny niz fabryczny |
Autor |
Wiadomość |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 8 Wrz 2008, 20:14 [MK3] Obrotomierz do fiest 1,3i inny niz fabryczny
|
|
|
Mam lumela, takiego kwadratowego, od duzego fiata. Jak to ustrojstwo podłaczyć?? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 8 Wrz 2008, 21:05
|
|
|
Przekaż Diodzie on ma bandziora to będzie mu pasował,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10 Wrz 2008, 09:23
|
|
|
A nie lepiej kupić zegary z obrotkiem?
Taki dokładany obrotek będzie wyglądał jak kupa... |
|
|
|
|
Arkadius
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34 Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 637 Skąd: Sępólno Kraj.
|
Wysłany: 10 Wrz 2008, 16:52
|
|
|
SpiderMAN napisał/a: | Taki dokładany obrotek będzie wyglądał jak kupa... |
jak mi kumpel powiedział że zakłada gay looki na tył do gofra 2 bo mu się podobają to jestem w stanie uwierzyć że komuś może się taki lumel podobać w Fofi |
_________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 10 Wrz 2008, 20:56
|
|
|
mam cale zegary z obrotkiem do sprzedania. moze tak najlepiej? |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Wrz 2008, 22:27
|
|
|
Do obrotna dołączona jest instrukcja,,, skąd ktoś kto tego na oczy nie widział ma wiedzieć jak to podłączyć? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
marian
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: mariusz
Wiek: 42 Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 183 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 1 Cze 2009, 13:37
|
|
|
wskrzesze temat też mam obrotomierz od"fajtera"i on elegancko pasuje w miejsce zegarka w mk3 tylko jak to podłączyć.troche się znam na elektryce ale nie chce kombinować.ten obrotomierz podłącza się do+,do masy czyli-,i do przerywacza i w takich autach nie było problemu bo ja nawet w maluchu miałem a we fieście jest zapłon bezstykowy i stąd problemy.mam książke do fiesty i z tego co sprawdzałem wg schematu wynika że do cewki na stałe idzie + a minus jest rozłączany przez moduł.jak ktoś wie i nie sprawi mu to problemu to niech mi to objaśni.nie odpisze do wieczora bo będe w pracy.z góry dzięki |
_________________ nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Cze 2009, 14:43
|
|
|
Nie wiem gdzie jest problem, zwykły aparat na przerywacz, też ma cewkę zasilaną na stałe, a masa jest rozłączna przez przerywacz (w chwili rozłączenia jest iskra), we DISie jest tak samo, tylko że cewki są 2, zasilanie (środkowy przewód) jest na stałe, a elektronika na zmianę odcina masę na zewnętrznych przewodach - i wtedy odpowiednio jest iskra. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 1 Cze 2009, 17:23
|
|
|
a ja zalozylem do fiesty licznik z obrotomierzem i nie dziala wcale ehhh
mam 1,1 i na monowtrysku
podlaczylem dwa liczniki w sumie i zaden nie pokazywal
w czym rzecz? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Cze 2009, 19:34
|
|
|
kuba87, w złym podłączeniu - jak nie pokazuje nic, to o ile obrotek sprawny to znaczy że źle podłączony, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 1 Cze 2009, 19:53
|
|
|
kuba87 napisał/a: | a ja zalozylem do fiesty licznik z obrotomierzem i nie dziala wcale ehhh
mam 1,1 i na monowtrysku
podlaczylem dwa liczniki w sumie i zaden nie pokazywal
w czym rzecz? | A masz instalację do obrotomierza? W Twoim przypadku musisz pociągnąć dodatkowy przewód. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 2 Cze 2009, 01:37
|
|
|
a gdzie wpodlaczyc ten dodatkowy przewod?
pod cewke czy pod alternator? |
|
|
|
|
marian
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: mariusz
Wiek: 42 Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 183 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2 Cze 2009, 02:17
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Nie wiem gdzie jest problem, zwykły aparat na przerywacz, też ma cewkę zasilaną na stałe, a masa jest rozłączna przez przerywacz (w chwili rozłączenia jest iskra), we DISie jest tak samo, tylko że cewki są 2, zasilanie (środkowy przewód) jest na stałe, a elektronika na zmianę odcina masę na zewnętrznych przewodach - i wtedy odpowiednio jest iskra. | też coś tak właśnie kojarzyłem ale mi się poj...ało wszystko będe miał czas to wnikne dziękiJoeMix |
_________________ nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Cze 2009, 07:17
|
|
|
kuba87 napisał/a: | a gdzie wpodlaczyc ten dodatkowy przewod?
pod cewke czy pod alternator? | Na module jest chyba specjalny pin, jest opis na forum. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 7 Cze 2009, 16:47
|
|
|
tak jest bardzo proste podlaczenie
jesli ktos ma wtrysk i EDIS
to przewod nalezy dolaczyc do 3 przewodu wychodzacy z EDISU
oczywiscie trzeci z lewej patrzac na EDIS zamontowany w aucie i podlaczonymi kabelkami |
|
|
|
|
|