Czy to przeguby? |
Autor |
Wiadomość |
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Lip 2007, 11:50
|
|
|
Kuzyn napisał/a: | trzeba było się namęczyć żeby je założyć i ich nie zniszczyć |
to punkt dla ciebie bo tłoczki sa rozbieralne i nie trzeba na siłe przekładać gumek na środek tłoczka tylko rozbiera sie go na 2 części tak żę gumki zakładasz na początek tłoczka na koniec tłoczka a środek sobie rozkręcasz . I wybacz ale wiem wiecej . Co do smarowania wd 40 to gratulacje . Składa sie na czysty płyn . I co ważne trzeba sobie narysować jak sa wargi usczelek poukładane przed wymiana . |
|
|
|
|
Kuzyn
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 44 Dołączył: 15 Kwi 2007 Posty: 31 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 20 Lip 2007, 14:52
|
|
|
diodalodz napisał/a: | Co do smarowania wd 40 to gratulacje . Składa sie na czysty płyn |
Składałem na płyn ale ciężko chodziło. Potem wszystko było pozakładane na aucie i psiknąłem z tyłu tam gdzie wchodzi trzpień do pompy.
Co do rozkręcania tłoczka to hm... Nie pamiętam żeby tam była taka możliwość. Mógłbym co prawda sprawdzić i poszukać na kupce złomu w piwnicy, bo powinienem tam mieć ze dwie pompy z wartburga.
Możliwe że te zestawy naprawcze do Forda są lepiej spasowane. Moje uwagi co do helmutowej pompy pokrywały się z uwagami kolegów jeżdżących DDRami. |
_________________ Kiedyś była Fiesta Courier.
Miłośnik Trabantów. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Lip 2007, 02:32
|
|
|
hehe jakoś w fabryce musieli to wsadzić . ja też 1 komplet uszczelek pompy do fiesty rozwaliłem w mak i wtedy zaczołem sie zastanawiac jak te gnidy z fabryki to tam powsadzały i znalazłem Co do smarowania końcówki to dobry koncept można też smaru wsadzić ŁT 43 . Helmuty sa bardzo fajne troche w trabach robiłem i tam sa kosmiczne technologie jutra szczególnie 2 systemowy tłumik |
|
|
|
|
Kuzyn
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 44 Dołączył: 15 Kwi 2007 Posty: 31 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 21 Lip 2007, 08:05
|
|
|
Sprawdzę w wolnym czasie jak to jest z tym odkręcaniem. Gumki założyć się dało, zsunąłem je po odpowiednio uciętej końcówce z silikonu. Gdyby w fabryce mieli odpowiednie końcówki do zakładania to nie powinno być z tym problemu. No ale rozkręcę i zobaczę. |
_________________ Kiedyś była Fiesta Courier.
Miłośnik Trabantów. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Lip 2007, 02:22
|
|
|
helmutowa pompa rozbiera sie na 100 % tak samo jak w fofi bo dzisiaj kumpla spotkałem . Też tłoczek rozbiera sie na 2 części i nie trzeba żadnych patentów z silikonu . |
|
|
|
|
Kuzyn
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 44 Dołączył: 15 Kwi 2007 Posty: 31 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 22 Lip 2007, 07:56
|
|
|
Pamiętam tylko tyle że w pompce są dwa tłoczki. Oba się rozkręcają? Skręca sie to na jakiś klej? Mocno jest to dokręcone? |
_________________ Kiedyś była Fiesta Courier.
Miłośnik Trabantów. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Lip 2007, 11:34
|
|
|
rozkręcać musi się tylko dłuższy bo tam jest cieżko wsadzić uszczelki . nie skręca sie tego na klej ani też specjalną siła zazwyczaj jest na śrubokręt |
|
|
|
|
nico
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Inna
Silnik: 1.6D/54KM
Dołączył: 24 Lip 2007 Posty: 31 Skąd: net
|
Wysłany: 9 Kwi 2009, 09:11 Czy to przegub wew.
|
|
|
Podpinam się pod wątek z tym samym zapytaniem/ tzn czy poniższe objawy wskazują na uszkodzony przegub wewnętrzny, bo nic jnnego nie przychodzi mi do głowy
Mam w swojej fieście dziwne dzwonienie pomieszane z rzężeniem. Nie jest one zbyt głośne i pojawia się z przerwami.
Z tego co mi się udało zauważyć to:
- pojawja się (z przerwami, nie ciągle) od 3 biegu - jak osiągnę przynajmniej ~50
- jak puszcze gaz to czasami też
- wczoraj po rozpędzeniu się do znacznej prędkości jadąc na luzie oraz przy wyłączonym silniku także dzwoni, rzęzi.
Co wy na to? |
|
|
|
|
mat-eex
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 50 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 9 Kwi 2009, 10:10
|
|
|
Mi się to samo dzieje z lewym przednim kołem jak ostro wejde w zakret i sie zakrece to zatrzyna tak napieprzac kolo na cały głos sie tłucze i musze zgasic samochod i popchnac go do tylu np i odpalic ponownie i dziala samochod tak to sie tlucze i nie chce ruszyc z miejsca na tym lewym kole |
_________________ Fiestka. |
|
|
|
|
nico
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Inna
Silnik: 1.6D/54KM
Dołączył: 24 Lip 2007 Posty: 31 Skąd: net
|
Wysłany: 9 Kwi 2009, 10:31
|
|
|
Na zakrętach nie mam problemu. Problem jest na prostej drodze, jak osiągnę pewną prędkość to się to brzęczenie pojawia i ustaje. |
|
|
|
|
Maki
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 9 Kwi 2009, 11:43
|
|
|
200zł za przegub. Na allegro lepsze przeguby chodzą po 80-90zł a gorsze można dostać już za 45zł. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
|
nico
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Inna
Silnik: 1.6D/54KM
Dołączył: 24 Lip 2007 Posty: 31 Skąd: net
|
Wysłany: 9 Kwi 2009, 12:50
|
|
|
Maki napisał/a: | 200zł za przegub. Na allegro lepsze przeguby chodzą po 80-90zł a gorsze można dostać już za 45zł. |
MI nie chodzi o cene i gdzie kupić tylko czy powyższe objawy wskazują na przegub? |
|
|
|
|
mat-eex
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 50 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 9 Kwi 2009, 14:49
|
|
|
U mnie na pewno przegub bo guma od strony skrzyni biegow jest cala w oleju i peknięta jest. |
_________________ Fiestka. |
|
|
|
|
nico
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Inna
Silnik: 1.6D/54KM
Dołączył: 24 Lip 2007 Posty: 31 Skąd: net
|
Wysłany: 9 Kwi 2009, 15:09
|
|
|
mat-eex napisał/a: | U mnie na pewno przegub bo guma od strony skrzyni biegow jest cala w oleju i peknięta jest. |
U mnie gumy są zdrowe ale 3 lata temu była przerwana i wtedy mógł ten przegub się uszkodzić.
Przeczytałem w wątku
Czy to objaw padniętego właściwego określenie odgłosu dochodzącego to "przeskakująca zębatka" a raczej nie dokręcona
[ Dodano: Sob Kwi 11, 2009 14:27 ]
Jeżeli by ktos mial podobne odgłosy do moich to nie jest to przegub tylko osłona blaszana obok przegubu zewnętrznego |
|
|
|
|
|