Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Czy to przeguby?
Autor Wiadomość
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Lip 2007, 11:50   

Kuzyn napisał/a:
trzeba było się namęczyć żeby je założyć i ich nie zniszczyć

to punkt dla ciebie bo tłoczki sa rozbieralne :) i nie trzeba na siłe przekładać gumek na środek tłoczka tylko rozbiera sie go na 2 części tak żę gumki zakładasz na początek tłoczka na koniec tłoczka a środek sobie rozkręcasz . I wybacz ale wiem wiecej . Co do smarowania wd 40 to gratulacje . Składa sie na czysty płyn . I co ważne trzeba sobie narysować jak sa wargi usczelek poukładane przed wymiana .
 
 
 
Kuzyn 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 31
Skąd: Zabrze
Wysłany: 20 Lip 2007, 14:52   

diodalodz napisał/a:
Co do smarowania wd 40 to gratulacje . Składa sie na czysty płyn

Składałem na płyn ale ciężko chodziło. Potem wszystko było pozakładane na aucie i psiknąłem z tyłu tam gdzie wchodzi trzpień do pompy.
Co do rozkręcania tłoczka to hm... Nie pamiętam żeby tam była taka możliwość. Mógłbym co prawda sprawdzić i poszukać na kupce złomu w piwnicy, bo powinienem tam mieć ze dwie pompy z wartburga.
Możliwe że te zestawy naprawcze do Forda są lepiej spasowane. Moje uwagi co do helmutowej pompy pokrywały się z uwagami kolegów jeżdżących DDRami.
_________________
Kiedyś była Fiesta Courier.
Miłośnik Trabantów.
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Lip 2007, 02:32   

hehe jakoś w fabryce musieli to wsadzić . ja też 1 komplet uszczelek pompy do fiesty rozwaliłem w mak i wtedy zaczołem sie zastanawiac jak te gnidy z fabryki to tam powsadzały i znalazłem :) Co do smarowania końcówki to dobry koncept można też smaru wsadzić ŁT 43 . Helmuty sa bardzo fajne troche w trabach robiłem i tam sa kosmiczne technologie jutra szczególnie 2 systemowy tłumik :)
 
 
 
Kuzyn 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 31
Skąd: Zabrze
Wysłany: 21 Lip 2007, 08:05   

Sprawdzę w wolnym czasie jak to jest z tym odkręcaniem. Gumki założyć się dało, zsunąłem je po odpowiednio uciętej końcówce z silikonu. Gdyby w fabryce mieli odpowiednie końcówki do zakładania to nie powinno być z tym problemu. No ale rozkręcę i zobaczę.
_________________
Kiedyś była Fiesta Courier.
Miłośnik Trabantów.
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Lip 2007, 02:22   

helmutowa pompa rozbiera sie na 100 % tak samo jak w fofi bo dzisiaj kumpla spotkałem . Też tłoczek rozbiera sie na 2 części i nie trzeba żadnych patentów z silikonu .
 
 
 
Kuzyn 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 31
Skąd: Zabrze
Wysłany: 22 Lip 2007, 07:56   

Pamiętam tylko tyle że w pompce są dwa tłoczki. Oba się rozkręcają? Skręca sie to na jakiś klej? Mocno jest to dokręcone?
_________________
Kiedyś była Fiesta Courier.
Miłośnik Trabantów.
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Lip 2007, 11:34   

rozkręcać musi się tylko dłuższy bo tam jest cieżko wsadzić uszczelki . nie skręca sie tego na klej ani też specjalną siła zazwyczaj jest na śrubokręt
 
 
 
nico 

Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Inna
Silnik: 1.6D/54KM
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 31
Skąd: net
Wysłany: 9 Kwi 2009, 09:11   Czy to przegub wew.

Podpinam się pod wątek z tym samym zapytaniem/ tzn czy poniższe objawy wskazują na uszkodzony przegub wewnętrzny, bo nic jnnego nie przychodzi mi do głowy
Mam w swojej fieście dziwne dzwonienie pomieszane z rzężeniem. Nie jest one zbyt głośne i pojawia się z przerwami.
Z tego co mi się udało zauważyć to:
- pojawja się (z przerwami, nie ciągle) od 3 biegu - jak osiągnę przynajmniej ~50
- jak puszcze gaz to czasami też
- wczoraj po rozpędzeniu się do znacznej prędkości jadąc na luzie oraz przy wyłączonym silniku także dzwoni, rzęzi.
Co wy na to?
 
 
mat-eex 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 50
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 9 Kwi 2009, 10:10   

Mi się to samo dzieje z lewym przednim kołem jak ostro wejde w zakret i sie zakrece to zatrzyna tak napieprzac kolo na cały głos sie tłucze i musze zgasic samochod i popchnac go do tylu np i odpalic ponownie i dziala samochod tak to sie tlucze i nie chce ruszyc z miejsca na tym lewym kole
_________________
Fiestka.
 
 
 
nico 

Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Inna
Silnik: 1.6D/54KM
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 31
Skąd: net
Wysłany: 9 Kwi 2009, 10:31   

Na zakrętach nie mam problemu. Problem jest na prostej drodze, jak osiągnę pewną prędkość to się to brzęczenie pojawia i ustaje.
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 9 Kwi 2009, 11:43   

200zł za przegub. Na allegro lepsze przeguby chodzą po 80-90zł a gorsze można dostać już za 45zł.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
nico 

Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Inna
Silnik: 1.6D/54KM
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 31
Skąd: net
Wysłany: 9 Kwi 2009, 12:50   

Maki napisał/a:
200zł za przegub. Na allegro lepsze przeguby chodzą po 80-90zł a gorsze można dostać już za 45zł.

MI nie chodzi o cene i gdzie kupić tylko czy powyższe objawy wskazują na przegub?
 
 
mat-eex 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 50
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 9 Kwi 2009, 14:49   

U mnie na pewno przegub bo guma od strony skrzyni biegow jest cala w oleju i peknięta jest.
_________________
Fiestka.
 
 
 
nico 

Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Inna
Silnik: 1.6D/54KM
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 31
Skąd: net
Wysłany: 9 Kwi 2009, 15:09   

mat-eex napisał/a:
U mnie na pewno przegub bo guma od strony skrzyni biegow jest cala w oleju i peknięta jest.


U mnie gumy są zdrowe ale 3 lata temu była przerwana i wtedy mógł ten przegub się uszkodzić.
Przeczytałem w wątku
Czy to objaw padniętego właściwego określenie odgłosu dochodzącego to "przeskakująca zębatka" a raczej nie dokręcona

[ Dodano: Sob Kwi 11, 2009 14:27 ]
Jeżeli by ktos mial podobne odgłosy do moich to nie jest to przegub tylko osłona blaszana obok przegubu zewnętrznego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów Przeguby, sprzęgło czy skrzynia?
lesiu142 Mechanika ogólna 11 28 Maj 2014, 22:51
diodalodz
Brak nowych postów [MK3] Poduszki czy przeguby?
Łukaszq Mechanika 6 6 Paź 2009, 22:24
Łukaszq
Brak nowych postów Pół oś objawy czy przeguby zewnętrzne
Prosba o diagnostykę
Slawekss Mechanika ogólna 2 29 Kwi 2020, 08:53
Slawekss


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.