Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 14:17
[MK2] POMOCY 0 jak ustawić teraz zapłon??
Autor Wiadomość
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 20 Wrz 2008, 17:26   

Sprawdź działanie ssania w gaźniku ( zanim zaczniesz kręcić rozrusznikiem naciśnij kilka razy gaz - jak zapali to jest coś ze ssaniem.
Może być jeszcze tak, że płyn chłodniczy dostaje się w minimalnych ilościach do komór spalania ( nie widać tego ani w oleju oraz w zbiorniczku ) - uszczelka lub głowica. Kiedyś tak miałem w Volvo 245.
 
 
PrAli
[Usunięty]

Wysłany: 20 Wrz 2008, 17:39   

Ssanie zachowuje się poprawnie, tzn. na uruchomionym silniku jak je zaciągam i spuszczam to jest wyraźna różnica na obrotach (bez ssania ok 1200 obr/min a z ssaniem ok 2000obr/min - płynnie regulowane bo mam oczywiście ręczne)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Wrz 2008, 17:49   

PrAli napisał/a:
a co do przerwy w aparacie zapłonowym <wow> jak to zrobić??
Kolega grzebał w aparacie i podstawowej rzeczy nie zrobił... przerwa jest bardzo ważna,,,

Więc tak, hehehe, musisz wyciągnąć aparat z auta,,, należało by kupić (jeśli chcesz mieć to z głowy na jakiś czas, a teraz idzie zima) przerywacz nowy, palec nowy (koszt gdzieś 2x10PLN) oraz nową kopułkę (koszt jakieś 20PLN) do tego piwo na miłą robotę i w niebieszczaku się zmieścisz...

Na pierwszym zdjęciu masz przerywacz nowy i stary,,, i nawet jak twój nie jest taki wypalony i wytarty to 10PLN nie dużo (nowy przerywacz to wydaje mi się minimum co nowe musisz kupić, jak chcesz porządnie na jakiś czas zapłon zrobić), na drugim masz jak ustawiasz rozdzielacz do regulacji, krzywka na najwyższym garbie (dowolnym z 4 możliwych) i rozluzowując śrubę (w kółeczku) ustawiasz przerwę miedzy stykami i potem dokręcasz - jak będziesz wkładał nowy przerywacz, to śrubkę musisz odkręcać całkiem bo na niej on się trzyma... na koniec miło by było kropelkę oleju silnikowego do środka rurki wpuścić (na ten filc co jest pod palcem... p ustawieniu i dokręceniu, obróć parę razy wirnikiem aparatu i ponownie sprawdź przerwę (lubi się przestawić przy dokręcaniu) a potem spowrotem do auta :) ...

Aga do zrobienie bez wyciągania aparatu ale 1) kiepskie dojście 2) trzeba całym silnikiem kręcić.



[ Dodano: Sob Wrz 20, 2008 17:56 ]
xr2fun napisał/a:
Sprawdź działanie ssania w gaźniku ( zanim zaczniesz kręcić rozrusznikiem naciśnij kilka razy gaz - jak zapali to jest coś ze ssaniem.
Jedno nie ma nic wspólnego z drugim, procedura uruchomienia zimnego silnika przewiduje konieczność 1-2 krotnego wciśnięcia pedału gazu przed uruchomieniem rozrusznika w celu podania dawki startowej paliwa... to nic ma wspólnego z ssaniem, i nie każdy silnik tego wymaga... miałem kiedyś 0,9 które paliło zawsze od pierwszego kręcenia, gorące lato i rozgrzany silnik, czy zima po nocy i -15, nawet do auta nie musiałem wsiadać, wystarczyło włączyć zapłon i nacisnąć na chwilę starter...

Faktem jest iż jedne egzemplarze wymagają wciśnięcia gazu inne nie, jedne wymagają pełnego włączenia ssania inne wcale... ale nie można traktować za usterkę jeśli silnik sobie tego "życzy".
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 21 Wrz 2008, 01:52   

Powiem tak,
mi jak nie chciał odpalić, to jak się okazuje silnik zalewany był paliwem. Doszedłem do tego z czasem, rozwiązanie miałem zabawne: wyjmowałem bezpiecznik od wtrysku, odpalałem - gasł zaraz potem. Wtedy znów odpalałem i pilnowałem, aby nie zgasł już znów ;))
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 22 Wrz 2008, 12:24   

przepraszam za OT ale PrAli, "okolice tarnowa " tzn. dokladnie skad ;) bo ja tez jestem z okolic ;) moze kiedys jakis spotk mk1 mk2 ??? pare by sie zebralo :)
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.