Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:24 |
[MK3] Prosto ze stajni Pieska :) |
Autor |
Wiadomość |
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Cze 2008, 09:51
|
|
|
soromoto napisał/a: | wydech jest zdecydowanie skuteczny kolego a to że drze się naprawdę niesamowicie to tylko jego plus. Średnica jest poparta wyliczeniami doświadczonych osób.
pozdrawiam |
skoro tak to Hamownia prawde powie |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 5 Cze 2008, 13:47
|
|
|
małe, a wsumie duże sprostowanie silnik jest z 1997 roku, co do przebiegu nic się nie zmieniło
PS. dostałem wiadomość od Soromoto, że silecera ma w domu i mi go doślę, więc myślę że Przemek będzie zadowolony
PS2. Marcin dlaczego Ty zawsze cokolwiek sie nie dzieje u nas w garaży zawsze to oceniasz negatywnie ? |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Cze 2008, 14:15
|
|
|
Piesek napisał/a: | PS2. Marcin dlaczego Ty zawsze cokolwiek sie nie dzieje u nas w garaży zawsze to oceniasz negatywnie ? |
gdzie oceniłem to negatywnie?? prosze o cytat.
Po drugie ja z natury nie wierze w Tuning na pałe. Nie było informacji że cały wydech był liczony tylko było info że jest głośny wiec idąc tokiem rozumowanie Polskich tuningowców awansem doszedłem do wnisku że ktoś odetkał wydech na maxa zwiekszajac średnice do tego co nie jest wprostproporcjonamne do przyrostu mocy. a z rególy odwrotnie proporcjonalne.
Po trzecie. Skoro wszystko było tam robione z głową i stan silnikla jest przynajmniej dobry+ to powinien na hamowni wypluć w okolicach 150KM 200Nm. wiec czekam na pomiar.
I Piesek nie jestem na nie. Poprostu oceniam i wydaje własne opinie bez względu jak jakie one by nie były (nawet jesli w konsekwencji nie mam racji to sie do tego zawsze przyznaje i chyle czoła, wiec luuzzz) |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 5 Cze 2008, 21:51
|
|
|
czas na nowe info:
dziś wymieniliśmy 1 kabel zapłonowy i auto już chodzi jak powinno, odpala od przekręcenia. auto zapierdziela niemiłosiernie... Przemek sam teraz po przejażdzce mówił że z 1 ciężko się rusza... do 3 biegu piszczy... my w mondeo wogule zero szans, kierownik superby też |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
Ostatnio zmieniony przez PumaRST 8 Cze 2008, 13:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 8 Cze 2008, 13:54
|
|
|
otwieramy i czekamy na dalsze informacje. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 14 Lip 2008, 17:24
|
|
|
chlopcy coscie wydumali??
chwalic mi sie tu!! |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
easy [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Lip 2008, 19:22
|
|
|
No na razie dupa zimna, bo nie ma czasu trochę i kasy bardzo. Auto cały czas nie ogarnięte, przejechałem nim może z 300km. Choć nie bez frajdy to tez z problemami. Obajawy ma takie ze sie (chyba) dosyć mocno zalewa, czasami rwie, a z rańca nie na wszystkie cylindry chodzi.
Poczekamy zobaczymy co to będzie dalej. |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 14 Lip 2008, 19:25
|
|
|
easy, sprobuj listwe wtryskowa zmienic
sprawdz przeplywke
sprawdz krokowy-moze jednak cos tam sie dzieje
dajesz nie przestajesz:D |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 14 Lip 2008, 22:50
|
|
|
dokladnie sprawdz przeplywke |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12 Sie 2008, 11:42
|
|
|
ogarnięte już i zapitala strasznie... bak paliwa przełożyliśmy odrazu po swapie cały z rsa... i okazało się że pompa była na wykończeniu... teraz jest wsadzona z forda pumy, do tego jeden z czujników był spiepszony, i do tego hehe pin 7 był odpięty od kompa... i zaizolowany tasiemnką... krokowiec falował i auto gasło na światłach trzeba było mieć troche gaz wciśnięty, Rafał go zregenerował tyle co się da i narazie jest całkiem spoko, czasami troche przyfaluję, ale nie gaśnie. wczoraj trochę się nią pobawiłem, 1 bieg zero trakcji, 2 łapie, trójka piszczy... początkowo ciężko mi było to ogarnąć, najlepsze uczucie przyspieszania czuć jak się zapnie trójke... ale po chwili juz wiedziałem że nie można na samym początku odrazu ogień wcisnąć ciężko wczoraj było znaleźć chętnych do ścigania... z vectrą 2.0 sie goniłem, to na starcie 3 długości odeszłem i dalej nie było sensu już cisnąć... z nową audi A6 3.0 tdi też miałem okazje sie scigac... to kierownik dostał baty z racji takiej że piczka z niego była i zwatpił jak latałem z pasa na pas miedzy autami... potem spod swiatel na starcie mu odeszlem ale jak zapinałem 3 to juz ładnie mi odchodził.Przemek żadnen foto radar mnie nie przyciął Chrzest bojowy przyjeła, teraz Ty sie przyzwyczaj do takiej mocy Warto pomyśleć nad lepszymi hamulcami do przodu, ja praktycznie przez cały czas hamowałem biegami, bo te hamulce są stanowczo za słabe i moment były zagrzane... auto według mnie naprawde daje dużo funu z jazdy. Zawieszenie jak dla mnie jest prawie idealne... bo jest dosyć twarde, auto "nie piłeczkuje", trzyma się drogi i niema efektu "dobijania" tudzież nie czujesz się jakbyś jechał na desce i jak na takie zawieszenie jest naprawde komfortowe, jest troche niżej od serii i nie trzeba kombinować jak widzisz jakiś garbik na jezdni, minus to tylko koleiny na ktorych trzeba naprawde mocno trzymac kiere. |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 12 Sie 2008, 11:52
|
|
|
to na hamonie ją teraz |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
kurtus [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Wrz 2008, 20:36
|
|
|
No Easy ,respect
Wizualnie nie przerabiaj fiesty,nie stwarzaj pozorow Jak tama serią objedziesz kilka mocnych autek to dopiero bedzie im glupio |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 22 Mar 2009, 12:54
|
|
|
i co sie stalo?? temat nie zyje??
[ Dodano: Wto Maj 03, 2011 10:01 ]
ona ma faktycznie miske olejową i smok z Mondeo?? jesli tak to lipa straszna, bo pewno ciagnie sie nia pod podwoziem |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Dawidoff4
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dawid
Wiek: 41 Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 307 Skąd: Rakoniewice
|
Wysłany: 28 Maj 2014, 12:46
|
|
|
temat do zamknięcia ?? |
_________________ były Fiesty (5x MK3, 3x MK4, 1x MK5) i Puma
był Citroen Saxo
był Fiat 126P
był Nissan Micra K11 SuperS
był VW Polo 6N2 GTI
był Seat Arosa
jest Kia Ceed II Kombi
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Maj 2014, 13:02
|
|
|
do zamkniecia .. Auto nie zyje |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
|