Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Elektryka 1.3 a XR
Autor Wiadomość
ic3ek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 61
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Lut 2008, 13:27   Elektryka 1.3 a XR

Witam Koledzy.

Mam pytanie, ponieważ bawie sie w swapa z silnika 1.3 na monowtrysku -> XR 1.6 CVH bez turbo, i chciałem sie dowiedzieć czy czujniki które miałem przy 1.3 podpasują pod XR

Chodzi mi tutaj dokładnie o Moduł zapłonu EDIS ( czy XR ma taki sam co 1.3 ) i czujnik ciśnienia bezwględnego w kolektorze dolotowym tez będzie pasował do XR ???

Pozdrawiam
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 18 Lut 2008, 13:38   

EDIS na pewno jest inny... Choc jestem lajkonikiem, ale tak mi sie wydaje na 98%. Niech sie wypowiedza madrzejsi.
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 18 Lut 2008, 14:11   

Jaki problem kupić wiązke i kompa od Xr`ki niż bawić sie w jakieś przeróbki ??
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Lut 2008, 16:37   

SpiderMAN napisał/a:
EDIS na pewno jest inny... Choc jestem lajkonikiem, ale tak mi sie wydaje na 98%. Niech sie wypowiedza madrzejsi.


to sie mylisz edis jest ten sam

Kolin nie kaza fiesta miala na scianie grodziowej wtyczke laczaca zwykla instalke z instalka silnika
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Lut 2008, 16:39   

ja mam wiazke za 50zl tylko kompa nie mam
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Lut 2008, 16:46   

wal na gg 877396 i powiedz co chcesz :-)
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
ic3ek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 61
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Lut 2008, 23:51   

No wiec widze koledzy że sie rospisaliście :) :)

Jestem biegły w elektronice "elektryk samochodowy" i dlatego pytam sie czy podpasują te czujniki ponieważ ze schematów które są dostępne w manualu angielskim Mk3 Jest kilka wersji modułu zapłonu.

Jeśli chodzi koledzy o wiązke to mam całą z XR wraz z kompem, tylko nie chce przekładać całej wiązki tylko tą od kompa i silnika bo tak jak Mafios napisał wszystko łączy sie jedna wtyczka z cała reszta instalacji elektrycznej samochodu i tam poprostu chce sie podpasować bo tam jest kilka kabelków do podłączenia "zasilanie pompy,kompa, itp"

Może ktoś tak kombinował jak ja i ma już gotowy przepis jak to dokonać ??? choć ze schematów widze ze nie jest to wielki problem. Tak mi sie przynajmniej wydaje !!!

Wszystko wyjdzie w najbliższym czasie kiedy bede składał do kupy :)

Mafios
Rozumiem ze EDIS podpasuje od 1.3 do XR, a jak ma sie sprawa z czujnikiem pociśnienia w kolektoże dolotowym i czujnikiem temp. zasysanego powietrza. Bo te czujniki chciałbym tez wykożystać z 1.3 do XR

Pozdrawiam.
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Lut 2008, 09:47   

ic3ek napisał/a:
No wiec widze koledzy że sie rospisaliście :) :)

Jestem biegły w elektronice "elektryk samochodowy" i dlatego pytam sie czy podpasują te czujniki ponieważ ze schematów które są dostępne w manualu angielskim Mk3 Jest kilka wersji modułu zapłonu.

Jeśli chodzi koledzy o wiązke to mam całą z XR wraz z kompem, tylko nie chce przekładać całej wiązki tylko tą od kompa i silnika bo tak jak Mafios napisał wszystko łączy sie jedna wtyczka z cała reszta instalacji elektrycznej samochodu i tam poprostu chce sie podpasować bo tam jest kilka kabelków do podłączenia "zasilanie pompy,kompa, itp"

Może ktoś tak kombinował jak ja i ma już gotowy przepis jak to dokonać ??? choć ze schematów widze ze nie jest to wielki problem. Tak mi sie przynajmniej wydaje !!!

Wszystko wyjdzie w najbliższym czasie kiedy bede składał do kupy :)

Mafios
Rozumiem ze EDIS podpasuje od 1.3 do XR, a jak ma sie sprawa z czujnikiem pociśnienia w kolektoże dolotowym i czujnikiem temp. zasysanego powietrza. Bo te czujniki chciałbym tez wykożystać z 1.3 do XR

Pozdrawiam.


jezeli chodzi o xr2i cvh to wszystkie czujniki ma identyczne jak 1.3

masz pytania zadzwon to ci podpowiem 660406027
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
ic3ek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 61
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Lut 2008, 13:33   

Oki

To jak będe podłączał całą elektryke i będe miał jakiekolwiek problemiki to będe napewno dzwonił, jeśli służysz pomocą, bo jak narazie to musze wrzucić silnik do autka, także zajmie mi to pewnie jeszcze ze 2 dni.

Widze ze juz tyle robiłeś swap'w że to dla ciebie chleb powszedni :)

A i chciałem sie jeszcze dowiedzieć jak ma sie sprawa z Ciśnieniem paliwa ???
Pompa z 1.3 podoła XR ( bo z tego co wiem to w XR jest większe ciśnienie, ale nie wiem przypadkiem czy nie jest ono wytważane pompką przy listwie wtrysków ) ???

Pozdrawiam i zapewne do usłyszenia :)
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Lut 2008, 14:02   

musisz zmienic pompke paliwa w baku
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
ic3ek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 61
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Lut 2008, 23:48   

Mafios z tego co zdołałem wyczytać to różnica jest w ciśnieniu

1.3 -> 3 jednostek " bo nie wiem w jakich jednostkach (bar ??) "
1.6 -> 5 bar

Jak co to popraw ?

Hm a zastanawiam sie jeśli silnik z XR będzie śmigał na pompie od 1.3 to jakie będą konsekfencje tego ??? Odpali wogóle ???

Tak na chłopski rozum mniejsze ciśnienie to wtryskiwacz nie zdoła podać wymaganej dawki paliwa, ale przecież coś napewno poda ???

Wiesz może Jak to wszystko sie będzie zachowywać ???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: ELEKTRYKA FAQ - lista zebranych instrukcji i fotorelacji
-- ZAJRZYJ TUTAJ ZANIM ZAPYTASZ --
trzeci Porady eksploatacyjne 0 13 Lis 2011, 12:59
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ELEKTRYKA FAQ - lista zebranych instrukcji i fotorelacji
ZAJRZYJ TUTAJ ZANIM ZAPYTASZ
bidżej Porady eksploatacyjne 0 20 Mar 2010, 20:43
bidżej
Brak nowych postów elektryka
Gość Elektryka ogólna 8 25 Sie 2004, 23:38
diodalodz
Brak nowych postów Siadła elektryka
Gość Elektryka 13 9 Sty 2006, 08:11
jackrzec
Brak nowych postów Auto Elektryka
pawel_mk3 Team Zachód 1 4 Mar 2013, 22:02
pawel_mk3


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.