Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

problem z elektryka :(
Autor Wiadomość
bugal
[Usunięty]

Wysłany: 1 Mar 2007, 09:05   problem z elektryka :(

Witam. Mam problem w postaci spadku mocy lub jego wzrostu. kiedy dodaje gazu światla sie co raz mocniej świeca a nawet przepalaja (np kiedy wlacze dlugie swiatla odrazu sie przepalaja), lecz kiedy puszczam gaz światla zaczynaja przygasac lecz sie nadal troche swieca. to samo sie dzieje z innymi diodami zarowkami w calym samochodze... dodajac gazu dmuchawa tez mi coraz mocniej pracuje. nie stety nie orjetuje sie na czym moze ta usterka polegac. moze to masa? dziekuje z gory za pomoc
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 1 Mar 2007, 11:05   

tak po drodze od alternatora jest cos takiego co sie nazywa regulator napiecia i to musialo u Ciebie odmowic posluszentwa.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
pawloplus 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 297
Skąd: Lublin
Wysłany: 1 Mar 2007, 20:05   

Jak masz miernik to w lapy i mierzysz prad ladowania. Powinien miec maz 14.5 volta. Jednak tak jak Odyniec uwazam ze to regulator
_________________
Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....

THE END
 
 
 
rozzz 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 48
Dołączył: 01 Paź 2004
Posty: 52
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2 Mar 2007, 23:15   

pawloplus napisał/a:
Jak masz miernik to w lapy i mierzysz prad ladowania. Powinien miec maz 14.5 volta. Jednak tak jak Odyniec uwazam ze to regulator

Witam. A możesz mi powiedzieć co ma do tego prąd ładowania?? Bardzo mnie to zastanawia. Jeżeli jednak miałeś na myśli napięcie to może wytłumaczysz koledze jak to zrobić? Wydaje mi się że po tym co napisał nie ma on zbyt dużego doświadczania w elektryce.

BUGAL: Jeżeli masz dostęp do do miernika to: uruchamiasz silnik, dwa kabelki miernika do zacisków akumulatora i powoli zwiększasz obroty. Jeżeli napięcie dojdzie do ok 15 volt to silniczek stop i tak jak pisał Odyniec regulator napięcia do wymiany. ( urządzenie wielkości pudełka od zapałek zamontowane na alternatorze) W razie pytań proszę o PW
pozdrawiam rozzz
_________________
Łokmen ma rację: "Pie..olę nie robię

LUDZIE KUPUJCIE CZERWONE!! CZERWONE SĄ SZYBSZE!!
 
 
bugal
[Usunięty]

Wysłany: 3 Mar 2007, 08:31   

rozzz masz racje duzo z elektryka nie mialem wspolnego.....dzieki za wytlumaczenie...mam jeszcze jedno pytanie dotyczace regulatora.Moj kumpel posiada nie potrzebny regulator napiecia ale nie wiem czy bedzie on pasowal(wspolpracowal) z moja fiesta. dowiem sie jakiej firmy jest i jeszcze napisze.... dzieki za pomoc:)
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 3 Mar 2007, 12:00   

bugal, najlepiej to sie wczołgać pod fieste i przeczytać to co na alternatorze pisze..jakiej firmy... a jak nie wiesz co i jak, to może fotka pstrykniesz i wkleisz.. (kurs wklejania zdjęć jest w hyde parku).
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
bugal
[Usunięty]

Wysłany: 13 Mar 2007, 15:45   

Przepraszam bardzo ze tak dlugo sie nie odzywalem...mam problem z tym regulatorem napiecia poniewaz on nie jest jak podpowiadacie kolo alternatora tylko w nim:( i nie mam jak do niego zajrzec....jedyny sposob to chyba oddac do mechanika zgadza sie??
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 13 Mar 2007, 20:47   

podróbka regulatora to jakieś 35 zł CORTECO.. za wymiane samego regulatora i jakies tam pomiary zapłacisz roboczo-godzine jakies 35 zł... opłaci sie za swiety spokój
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 14 Mar 2007, 08:26   

wielki mi problem wyjac alternator i potem sie bawic... tak wielki.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Mar 2007, 13:00   

w 1.1 to alternator wyjać to tragedia :)całe 6 minut trzeba .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ELEKTRYKA FAQ - lista zebranych instrukcji i fotorelacji
ZAJRZYJ TUTAJ ZANIM ZAPYTASZ
bidżej Porady eksploatacyjne 0 20 Mar 2010, 20:43
bidżej
Brak nowych postów Przyklejony: ELEKTRYKA FAQ - lista zebranych instrukcji i fotorelacji
-- ZAJRZYJ TUTAJ ZANIM ZAPYTASZ --
trzeci Porady eksploatacyjne 0 13 Lis 2011, 12:59
trzeci
Brak nowych postów Elektryka 1.3 a XR
ic3ek Elektryka 10 19 Lut 2008, 23:48
ic3ek
Brak nowych postów elektryka
Gość Elektryka ogólna 8 25 Sie 2004, 23:38
diodalodz
Brak nowych postów Auto Elektryka
pawel_mk3 Team Zachód 1 4 Mar 2013, 22:02
pawel_mk3


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.