Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 14:50
Fiesta Raven'a
Autor Wiadomość
raven 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Michal
Wiek: 40
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 31
Skąd: Sulechów
Wysłany: 4 Lut 2007, 21:23   Fiesta Raven'a

pierwotnie fofik wygladal mniej wiecej tak

z tym ze zawias byl seryjny i stala troche wyzej ale dostalem ja razem z jamexem 30/30 wiec nie bylo co czekac tylko trzeba bylo zalorzyc

W przerobkach na pierwszy ogien poszly fele a zaparkowaly w niej 15" fele z Escorta RS i wygladala tak:


potem sie odbyl zlot w ZG gdzie ci co byli mogli podziwiac jeszcze wtedy z silnikiem 1.1 ale rozmowie z Zolwiem stwierdzilem ze warto 1,6 CVH zalorzyc i tak sie zaczelo...
Jakies 2 miechy postoju w garazu (praca i inne rzeczy nie pozwalaly zrobic tego szybciej) ale udalo sie ukonczyc projekt MK I 1,6 CVH z niemalymi przygodami...

ale niestety ostatnio podczas odpalania (na szczescie) strzelil pasek rozrzadu i narobil mi niemalego strachu ale na szczescie skonczylo sie tylko na wymianie uszczelek (glowica, kolektory, kolektor-dwururka (wydech od fofi XR-ki) ) pasek rozrzadu i komplet srub do glowicy, planowanie glowicy i oczywiscie moja robocizna...
do kompletnego zlorzenia zostalo mi zalorzyc kolektor bo sie za ciemno (ze o browarze nie wspomne) zrobilo i tak jutro dam wiecej fotek jak to stoi i jak znajde operatora to jak to jedzie i halasuje (jedna pucha na wydechu)

na koniec chcialbym podziekowac chlopakom z FKP za wsparcie techniczne i merytoryczne a w szczegolnosci wielkie dzieki dla Diody za porady, dla Zolwia za porady i za uswiadomienie konsekwencji montowania 1,6 w MK I oraz tez dla Mafiosa za udostepnienie chlodnicy od XR-ki w przystepnej cenie (u mnie grubo ponad 100 za taka chlodnice spiewaja :() i dla calej reszty ktora sie przylorzyla do ukonczenia tego projektu

tak jak mowilem jutro dam wiecej fotek...
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 4 Lut 2007, 22:33   

pieknie, pieknie.... załóż jeszcze zderzaczki w chromie i bedzie miodzio... mmmmmmm
pogratulowac swapa... skrzynia 5tka jest??
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
raven 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Michal
Wiek: 40
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 31
Skąd: Sulechów
Wysłany: 4 Lut 2007, 22:40   

skrzynia 5 jest zderzaki nie iwem czy beda ale klatka napewno :D

chce ja zrobi tak bardziej na rally :P
 
 
 
lehu8 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 329
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 4 Lut 2007, 22:44   

nie rób klatki :? szkoda takiego pięknego rodzynka :he:
_________________
-L E H U- ID#49
Fiesta Mk2 1.1-była

http://smg.photobucket.co...ent=Nowy-45.jpg -lehofiesta mk1
http://photobucket.com/albums/v418/lehu8/fiesta2/ -lehofiesta mk2
http://smg.photobucket.co.../lehu8/fiesta3/ -lehofiesta mk3
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 4 Lut 2007, 22:49   

raven napisał/a:
skrzynia 5 jest


czyli Żółwiowe doświadczenie jest niedocenione :D

zakładaj zderzaki i lans a nie rajdówkę bedziesz robił z takiego cuda...
chcesz rajdowke to wpadnij do gorzowa to sie zamienimy :D
dostaniesz mk3.5, a ja biore mk1 na lans :D
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
raven 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Michal
Wiek: 40
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 31
Skąd: Sulechów
Wysłany: 4 Lut 2007, 22:50   

to jest pierwsze w pelni moje auto za ktore sam placilem ze swoich pieniedzy a ze zawsze chcialem miec auto rajdowe to wlasnie w tym aucie to sie dokona... ja uwazam ze nie zepsuje to samego auta a tylko je poprawi w sensie stywnosci budy bo po swapie nie powiem ze nie ale troche ciezko sie jezdzi mimo dosyc szerokich laczkow a wzmocnienie klatka mysle ze da duzo... poza tym to bedzie tak robione zeby wygladalo dobrze i nadzieje ze mimo prostestow w ostateczej wersji wam sie spodoba bo projekt juz jest ale bedzie wykonany dopiero jak wroce (tak ide do woja) a do tego czasu spawacz ma przygotowac wszystkie rury tak abym jak wroce podstawie auto i w kilka dni bylo wszysko zrobione :D

EDIT :
doswiadczenie Zolwia jest nieocenione - ciac co sie da pozniej sie pospawa ale po prawdzie gdyby nie on to dalej bym sie bujal na skrzyni 4 :D
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 4 Lut 2007, 22:54   

raven łobuzie a na spota to się nie chciało przyjechac?? byś sie pochwalił chociaz!!! gy
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
raven 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Michal
Wiek: 40
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 31
Skąd: Sulechów
Wysłany: 4 Lut 2007, 23:00   

przepraszam ale dopiero jutro koncze skladac cacko i dopiero sie pochwale fotkami a dzis caly dzien pod browarem siedze i jakos tak wyszlo...
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Lut 2007, 00:45   

4 jest duzo lepsza :) Bo 1,1 ma na niej nawet wigor :) Ale to temat poruszany od dawna :) ja zrobiłem remont swojej 4 (za ponad 350 zł same części) reszte zrobiłem sam i od wszystkich słyszę ze trzeba było sobie 5 kupić :) ten kto nie miał 4 nie wie o czym jest mowa :)
 
 
 
raven 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Michal
Wiek: 40
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 31
Skąd: Sulechów
Wysłany: 5 Lut 2007, 08:18   

na 4 jezdzilem chwile fjnie sie zbiera ale przy 120 zaczyna wyc strasznie i troche mnie to denerwowalo dlatego jest 5 jest po prostu mniej uciazliwa... :D
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Lut 2007, 14:09   

nie tylko nie to nierób z niej rajdówki... skończy jak auto pvzona... buda nie wytrzyma... nie oszukujmy się to auto nie jest pierwszej młodości...
ale ogółem widzę ją bardziej jako cult styl a nie rally... chromowane zderzaczki jak coś mam do opchnięcia... zobacz ty masz full lans w tej mk1 obwódki chromowane lusterka wszystko... tylko bardziej ją posadzić i do tego zderzaki chrom i cult style :D
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
raven 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Michal
Wiek: 40
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 31
Skąd: Sulechów
Wysłany: 5 Lut 2007, 17:55   

troche fot ktore porobilem dzisiaj dodam ze fiesta juz jezdzi i ze sam poskladalem wszystko do kupy... znaczy sie rozrzad i cala reszte pierdow




jak widac na fotach tyl wybebeszony co daje mi 0,00001s przy starcie spod swiatel ale jest przynajmniej fajna zabawa w zakretach na autodromie w zg bo dupa lekka i latwo mozna bokami polatac dodam jeszcze tylko ze na fotach stoi na oponkach Toyo proxes t1r ktore niby wszyscy chwala a ja co do nich mam mieszane uczucia
 
 
 
aurel
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lut 2007, 18:50   

hm co sie staóo z rejestracja nie da sie jej przykrecic w jej własciwym miejscu ;/ ;/ ??
a co do opon to jakie masz załozone?? ja jezdziłęm an toyo i masakra nic sie wogóle nie trzymaja drogi tak samo jak obojetnie jakie pirelli.A załozyłem klebera hyrdaxera i auto ucichło i zaczeło sie prowadzic sytuacja ma sie tak samo na michelinie ;) daj jej felgi ATS UFO i niska 13" i obniz jeszcze dardziej i tak jak moj przedmówca pisał na cult ja ew klateczka polerowana w srodku i tyle :D :D
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 5 Lut 2007, 19:01   

Przepiękny klasik hooray
brawo dla właściciela :brawo:
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 5 Lut 2007, 19:33   

Niestety musze Cie troche zmartwić, to nie przez większy silnik auto Ci jak to mówisz ciężko sie jeździ to wina zawieszenia, Jamex to sprężyny obniżające a nie utwardzające :) od czego masz skrzynie (jaka pojemność) ? bo sam się też powoli będe przymierzał,
Drugie moje "ale" dotyczy blachy, pod maską nie wygląda to za ciekawie, pas przedi, maska, a to tylko zdjęcie gdzie auto wygląda lepiej niż na żywo. Czekam na rozwój wydarzeń :) mam nadzieje jednak że auto nie będzie używane w sporcie a jedynie do zabawy 8)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 5 Lut 2007, 20:38   

Całkiem ładny projekt. Do pełnego delektowania brakuje trochę dopieszczenia:
1. Blacharka przód (Laskosz już napisał) masz dziurę w błotniku od środka
2. Pas szelkowy-mocowanie ramieniowe na taką klamrę to samobójstwo w fajnym aucie.
3. To, że tył zamiata - sprawdź zawieszenie bo tak być nie powinno.
Na koniec - u mnie masz :brawo: za odwagę i dużo pracy przy klasyku, którego jeszcze wiele osób nie doceniło!!!
 
 
Mati_99
[Usunięty]

Wysłany: 14 Lut 2007, 10:21   

Mm.. bardzo mi sie podoba Twoja mk1-ka. Tylko dpieścić ją pod względem blacharki ;) Ale wszystko wiąże się z $ niestety.
Ode mnie masz :brawo: :)
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.