Zamknięty przez: LOY 11 Lip 2006, 09:57 |
"góralski Esiek"-opis prac & doklejka by FUTRO |
Autor |
Wiadomość |
WooYownik
Prince of Rally Land 2010
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: T.
Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 1130 Skąd: Pluton
|
Wysłany: 14 Maj 2006, 14:58
|
|
|
No jak dla mnie escort pieknie wyglada ... jest tak jak trzeba Tak jakos kusi swoim wygladem ze az chce sie wsiasc i przejechac nim
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 14 Maj 2006, 16:37
|
|
|
Esiek... na pewno jest to auto nie do poznania wzgledem bylo a jest... do tego cala precyzja i uczucie wlozone przy pracy... sa ogromne... ja moge sie tylko domyslac jak wszystko wygladalo na poczatku a teraz hmmm... az ciezko caly naklad pracy opisac...
Futro... maly dzuszek ktory ma na sobie sporo czerwieni meksykanckiej... i powoli zaczyna nabierac mocy nie tylko pod maska ale i pod wzgledem wygladu... ciekawi mnie jak bedzie Fiesta wygladac po ukonczeniu...
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
kratek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Sie 2005 Posty: 146 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 14 Maj 2006, 19:09
|
|
|
Wielkie Piotrze za ogrom pracy włożony w autko poza to bardzo mi sie podoba - bez zbednych i dokladanych bez sensu udziwnień... Zycze powodzenia przy doskonaleniu auta i tak jak większość - takze czekam na wiecej fotek
Pozdrawiam |
_________________ ..:::Projekt Futura:::.
..:::Diesel TEAM:::...
..:::Fabka TDI:::.....
..::WIELKOPOLSKI SQUAD FKP::.. |
|
|
|
|
mellow [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Maj 2006, 20:00
|
|
|
Dzieki Piotrze za podeslanie linku... ostatnio bylem tak zajety ze nie mialem czasu przegladac forum.
Gratuluje wspanialego auta i prac nad nim, widze ze coraz wiecej klubowiczoe przesiada sie do Essiego - chyba to i dobrze bo przyjemne to auto w uzytkowaniu.
Nad moja padlina nie poczynilem zadnych zmian, odrazu po kupnie wyjechalem, a Escort spadl na rece matki. Jak dobrze pojdzie to po wakacjach sprawie sobie wersje Cabrio w budzie mk7.
Dolacze do grupy pokazujacych swoje Escorty i przedastawie mojego mk7:
|
|
|
|
|
Rasta
Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2004 Posty: 523 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 14 Maj 2006, 21:57
|
|
|
Jak dla mnie REWELACJA . Ja mam dwie lewe ręce więc tym bardziej jestem pełen podziwu, że wszystko sam robisz. Oby tak dale i żeby kaska na wszystko się znalazła no i żeby zrozumienie od strony kobiecej było |
_________________ Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203 |
|
|
|
|
RKRman
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 454 Skąd: z podkarpacia
|
Wysłany: 15 Maj 2006, 10:30 przeróbki Eśka C.D>
|
|
|
CZE
Dziękuję za wszystkie miłe słowa - taka informacja zwrotna jest dla mnie bardzo ważna – wiem że nie marnuję swojego czasu bo coś konstruktywnego powstaje wg. Was .....to naprawdę miłe ..
dzisiaj ostatnia odsłona prac z Eśkiem.....
..kupując go w zasadzie od razu wiedziałem jak powinien u mnie docelowo wyglądać .....”biała perła” na rolkach była pierwszym strzałem ...martwiło mnie tylko że jedyny taki akcent na aucie może nieco stylistycznie „wyrczeć „ ...więc ...skoro musiałem przerabiać całe zamieszanie z przygotowaniem i malowaniem metalu na kołach ....porwałem się na „wizaż” komory silnika co by rolkom nie było smutno błeeeehehhehehe
tutaj bardzo dziękuje mojej żonie ....mocno się przyczyniła do tego że prawie 2 całe dni spędziłem w garażu na szlifowaniu , czyszczeniu , odtłuszczaniu , gruntowaniu..itd..........co tu gadać – czasem kobiety są nie do wytrzymania ...więc ..muszą mieć czas na „wystudzenie” swoich foch...
..ołtarzyk górala ..do którego się modliłem przez 3 doby hehe
..nie ukrywam ..miałem trochę wygody ponieważ zapożyczyłem potrzebne do przeróbki elementy z drugiego zetykacza który stoi w garażu....(.wygody ..znaczy się rozumu żeby najpierw się w takiego dawcę zaopatrzeć hehe )
...podmieniłem także przepustnice , osłonę paska rozrządu i z czego jestem najbardziej zadowolony – kolektor ssący ...........nie ukrywam z nim miałem najwięcej roboty ( spolerowanie brzydkich fabrycznych szwów ,wygładzenie chropowatej powierzchni
...jedyny element jaki mi sprawił trochę kłopotu to „nos” dostarczający tlen do przepustnicy i kolektora.......oryginalny jest z gównianego ,szorstkiego tworzywa które nie wiedzieć po co zaopatrzono w naklejeczki i inne niepotrzebne przetłoczenia więc trochę trzeba było nad nim popracować a drugiego na podmianę nie maiłem więc żeby Esiek cały czas jeździł ...prace musiałem kilka razy przerywać i dzielić na etapy...
to co się już wysuszyło :
...jak widać na fotkach wszystkie metalowe elementy silnika malowałem w tym samym czasie co rolki ( opis kolejnych czynność przy malowaniu metalu zamieściłem wyżej jak opisywałem reanimację alusów ) , tempo było szybkie bo auto miało być gotowe na ZG......proza życia spowodowała że Esiek został w domu ubrany tylko w gotowe rolki , silnikowe zabawki założyłem wczoraj ..( plizzzzzzzz tylko bez umoralniania że to niedziela ....ble ble ble robota należało do „cichych” więc kompresor, pneumat czy szlifierka nikomu nie przeszkadzała w świętowaniu .....potraktowałem to jako „odświętne wdzianko „ dla tego zacnego staruszka - codziennie się przekonuje że zasłużył na odrobinę czułości
..przygotowania do "face-liftingu" .. :lol:
przy okazji sprawdziłem jak wyglądają wałki ( Castrol wg mnie to dobry olej hehe i półsyntetyk 10w40 tej firmy na pewno nie przeszkadza mojemu ziutkowi ! )
podmiana kolektora :
a potem po kolei ubieranie wszystkich klamotów
efekt to coś takiego :
....czy jest na sali ktoś kto spotkał się z ofertą kabli wys.napięcia do Ziutków w barwach bardzo jasnych ................ ...bo te oryginały są całkiem sprawne więc jeszcze chwilkę na nich będę pomykał...ale ....zawsze może nastąpić wymiana na ...czarne ( hehehe czarne i czerwone są podobno "najszybsze " błeeeehehhehe)
...tak więc na chwilę obecną mój roboczy czarnuch którego przewrotnie tak nazwałem jest w zasadzie gotowy i musi teraz ustąpić pola FUTURZE która wykazała i tak masę cierpliwości hehe
na koniec mała uwaga : pozytywne jest to że w trakcie robót przekonałem się że nie jestem tylko dewiantem auto-moto hehe ...robiąc dokumentację foto strzeliłem trochę „widoczków „ a ten szczególnie utkwił mi w głowie ( dlaczego ..? ....sam nie wiem ...ale tak czuję ..hihi )
...nie ukrywam ....miło jest łączyć swoje pasje...
...wytrwałym którzy wytrzymali moje marudzenie do tego momentu dziękuję
jeśli kogoś pozytywnie nakręciłem lub czegoś być może nauczyłem – to bardzo się cieszę - m.in. po to mamy nasze Forum
małe zestawienie końcowe:
POZDRAWIAM ;-) i....Hej od górala
straaaaaaaaaaaaaaaśnie dobre piwo hehe
PS...przy okazji polecam podmianę przepustnicy z wersji mocniejszej łącznie z kompem ....na słabszym sterowniku jest odczuwalne lekkie stłumienie i „przytrzymanie” na malutki moment zanim nie wychylimy przepustnicy z dolnego położenia .........potem jest już .....ciekawiej hehehe |
_________________ fajnie było ją mieć
|
|
|
|
|
Szopica
Członek Honorowy FKP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 44 Dołączyła: 10 Sie 2004 Posty: 282 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 15 Maj 2006, 11:17
|
|
|
Człowieku! Ty powinienes mieć swój program w TVN TURBO hehehehe oki
Ja wiem, ze pewnie chłopacy z FKP wiedzą dokładnie co przedstawiaja te foty,
ale taka relacja, opis poszczególnych elementów,
co jest co i do czego oraz w jakiej kolejności hehehe, to nawet Szop zrozumiał
(który to ma ciężką głowę do tych wszystkich części auta )
Pozdro....
P.S. A piwo bezalkoholowe rozumiem ? |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 15 Maj 2006, 12:49
|
|
|
Ale masz studio malarskie w garażu i jeszcze moje piwko popijasz greenpeace a teraz idź grzecznie do kościoła albo wyczaruj coś cobyśmy się w sobote spotkali |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
lukesk
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 37 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 Maj 2006, 13:11
|
|
|
Byłem u Piotra zaraz po tym jak wrócił z ZG. widziałem na żywo. robótka dokładna i z sercem ... ech żebym ja miał dostęp do garażu... |
_________________ była Biała PaDaCzKa powered by OBR Niestachów
a teraz skazany na gimbusa
poszukiwań kupa a z marzenia dupa :( |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 15 Maj 2006, 13:23
|
|
|
Highlander tak sobie czytam i oglądam i dochodze coraz bardziej do wniosku, że jesteś zdrowo zakręcony |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
jaczylibodzio [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Maj 2006, 13:25
|
|
|
Mam coraz wieksza ochote zajac sie pierwsze samym silnikiem a nie wnetrzem auta
Kawal dobrej roboty i efekt sliczny |
|
|
|
|
Bodo [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Maj 2006, 16:25
|
|
|
Witaj Piotrze.
Nie mam w ogóle czasu, ale zerknołem na Twój temacik i muszę odpisać.
Naaaaprawde kawał dobrej roboty. Pięknie. Silnik z chęcią bym sobie od Ciebie pozyczył i wsadził do mojego futra. Bardzo miły.
Ogólnie sam coraz bardziej myśle nad pozbyciem się FFF i zakupie czegoś większego (FE), szczególnie jak przed weekendem majowym pękła mi linka sprzęgła banghead . Miałem wtedy ochote zepchnąc go do Wisły i kill sobie w łeb, ale nie miałem już siły. Siły to w ogóle nie mam do samochodu, tak więc co raz bardziej popada on w stan godny opłakiwania.
Ale dobrze że są tacy ludzie jak TY, którzy Kochają tak swoje samochody, że wygospodarują dla nich kawałek życia i przegródke w portfelu.
Powodzenia i Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 15 Maj 2006, 22:28
|
|
|
Dla mnie bomba
ps : ehh weź chłopie zostaw te plastiki i zacznij w ten sposób chociażby mk2 odrestaurowywać ( jakbyś z tego eśka silnik wydłubał i go zaszczepił w mk2 to by był prawidziwy wypasss ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
lukesk
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 37 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 Maj 2006, 22:40
|
|
|
co tu gadać Piotr jest perfekcjonista , nawet szwy na żeliwnym odlewie pousuwał. masa cierpliwości jego i Anety
no i już dosyć wazeliny bo facet usiądzie na laurach a tu już drugi zetec czeka... na (...)
:-D |
_________________ była Biała PaDaCzKa powered by OBR Niestachów
a teraz skazany na gimbusa
poszukiwań kupa a z marzenia dupa :( |
|
|
|
|
maerik
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 Maj 2006, 23:32
|
|
|
lukesk napisał/a: |
no i już dosyć wazeliny bo facet usiądzie na laurach a tu już drugi zetec czeka... na (...)
|
E tam, chlopak sie rozkreci to obskoczy jeszcze kilka fiestek przy okazji |
|
|
|
|
herrkam
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2004 Posty: 76 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 31 Maj 2006, 13:56
|
|
|
Dla mnie cienko nie ma klatki kubłów chlapaczy białych i reklam SCHNUG
poza tym |
_________________ FIESTA MY FIRST RALLY CAR.....
impreza?? chętnie zwłaszcza WR BLUE
MK1 rulessss |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 31 Maj 2006, 19:42
|
|
|
Bodo napisał/a: | szczególnie jak przed weekendem majowym pękła mi linka sprzęgła banghead . Miałem wtedy ochote zepchnąc go do Wisły i kill sobie w łeb, ale nie miałem już siły. Siły to w ogóle nie mam do samochodu, tak więc co raz bardziej popada on w stan godny opłakiwania.
|
eee znam bol z linka sprzegla.... prawie 15km jechalem z predkoscia 15-20kmph... wbilem jedynke, odpalalem i jechalem... ajjj
futerko masz bardzo fajne, wiec fajnie by bylo jak by zostalo w dobrych rekach.... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 11 Lip 2006, 09:56 esiek
|
|
|
Kod: | temat zamykam - idzie do przygotowania "w pigułce" |
|
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
|