Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: LOY
11 Lip 2006, 09:57
"góralski Esiek"-opis prac & doklejka by FUTRO
Autor Wiadomość
WooYownik 
Prince of Rally Land 2010


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: T.
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 1130
Skąd: Pluton
Wysłany: 14 Maj 2006, 14:58   

No jak dla mnie escort pieknie wyglada ... jest tak jak trzeba :) Tak jakos kusi swoim wygladem ze az chce sie wsiasc i przejechac nim :)

Pozdrawiam
_________________

 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Maj 2006, 16:37   

Esiek... na pewno jest to auto nie do poznania wzgledem bylo a jest... do tego cala precyzja i uczucie wlozone przy pracy... sa ogromne... ja moge sie tylko domyslac jak wszystko wygladalo na poczatku a teraz hmmm... az ciezko caly naklad pracy opisac...
Futro... maly dzuszek ktory ma na sobie sporo czerwieni meksykanckiej... i powoli zaczyna nabierac mocy nie tylko pod maska ale i pod wzgledem wygladu... ciekawi mnie jak bedzie Fiesta wygladac po ukonczeniu...


Pozdrawiam
_________________

 
 
 
kratek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 146
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 14 Maj 2006, 19:09   

Wielkie :brawo: Piotrze za ogrom pracy włożony w autko ;) poza to bardzo mi sie podoba - bez zbednych i dokladanych bez sensu udziwnień... Zycze powodzenia przy doskonaleniu auta i tak jak większość - takze czekam na wiecej fotek :D

Pozdrawiam
_________________
..:::Projekt Futura:::.
..:::Diesel TEAM:::...
..:::Fabka TDI:::.....
..::WIELKOPOLSKI SQUAD FKP::..
 
 
 
mellow
[Usunięty]

Wysłany: 14 Maj 2006, 20:00   

Dzieki Piotrze za podeslanie linku... ostatnio bylem tak zajety ze nie mialem czasu przegladac forum.

Gratuluje wspanialego auta i prac nad nim, widze ze coraz wiecej klubowiczoe przesiada sie do Essiego - chyba to i dobrze bo przyjemne to auto w uzytkowaniu.

Nad moja padlina nie poczynilem zadnych zmian, odrazu po kupnie wyjechalem, a Escort spadl na rece matki. Jak dobrze pojdzie to po wakacjach sprawie sobie wersje Cabrio w budzie mk7.

Dolacze do grupy pokazujacych swoje Escorty i przedastawie mojego mk7:



 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 14 Maj 2006, 21:57   

Jak dla mnie REWELACJA notw . Ja mam dwie lewe ręce więc tym bardziej jestem pełen podziwu, że wszystko sam robisz. Oby tak dale i żeby kaska na wszystko się znalazła no i żeby zrozumienie od strony kobiecej było :!:
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 15 Maj 2006, 10:30   przeróbki Eśka C.D>

CZE :P

Dziękuję za wszystkie miłe słowa - taka informacja zwrotna jest dla mnie bardzo ważna – wiem że nie marnuję swojego czasu bo coś konstruktywnego powstaje wg. Was .....to naprawdę miłe .. :jupi:

dzisiaj ostatnia odsłona prac z Eśkiem.....

..kupując go w zasadzie od razu wiedziałem jak powinien u mnie docelowo wyglądać .....”biała perła” na rolkach była pierwszym strzałem ...martwiło mnie tylko że jedyny taki akcent na aucie może nieco stylistycznie „wyrczeć „ ...więc ...skoro musiałem przerabiać całe zamieszanie z przygotowaniem i malowaniem metalu na kołach ....porwałem się na „wizaż” komory silnika co by rolkom nie było smutno błeeeehehhehehe

tutaj bardzo dziękuje mojej żonie ....mocno się przyczyniła do tego że prawie 2 całe dni spędziłem w garażu na szlifowaniu , czyszczeniu , odtłuszczaniu , gruntowaniu..itd..........co tu gadać – czasem kobiety są nie do wytrzymania ...więc ..muszą mieć czas na „wystudzenie” swoich foch...

..ołtarzyk górala ..do którego się modliłem przez 3 doby hehe



..nie ukrywam ..miałem trochę wygody ponieważ zapożyczyłem potrzebne do przeróbki elementy z drugiego zetykacza który stoi w garażu....(.wygody ..znaczy się rozumu żeby najpierw się w takiego dawcę zaopatrzeć hehe )





...podmieniłem także przepustnice , osłonę paska rozrządu i z czego jestem najbardziej zadowolony – kolektor ssący ...........nie ukrywam z nim miałem najwięcej roboty ( spolerowanie brzydkich fabrycznych szwów ,wygładzenie chropowatej powierzchni



...jedyny element jaki mi sprawił trochę kłopotu to „nos” dostarczający tlen do przepustnicy i kolektora.......oryginalny jest z gównianego ,szorstkiego tworzywa które nie wiedzieć po co zaopatrzono w naklejeczki i inne niepotrzebne przetłoczenia więc trochę trzeba było nad nim popracować a drugiego na podmianę nie maiłem więc żeby Esiek cały czas jeździł ...prace musiałem kilka razy przerywać i dzielić na etapy...

to co się już wysuszyło :



...jak widać na fotkach wszystkie metalowe elementy silnika malowałem w tym samym czasie co rolki ( opis kolejnych czynność przy malowaniu metalu zamieściłem wyżej jak opisywałem reanimację alusów ) , tempo było szybkie bo auto miało być gotowe na ZG......proza życia spowodowała że Esiek został w domu ubrany tylko w gotowe rolki , silnikowe zabawki założyłem wczoraj ..( plizzzzzzzz tylko bez umoralniania że to niedziela ....ble ble ble robota należało do „cichych” więc kompresor, pneumat czy szlifierka nikomu nie przeszkadzała w świętowaniu .....potraktowałem to jako „odświętne wdzianko „ dla tego zacnego staruszka - codziennie się przekonuje że zasłużył na odrobinę czułości

..przygotowania do "face-liftingu" .. :lol:



przy okazji sprawdziłem jak wyglądają wałki ( Castrol wg mnie to dobry olej hehe i półsyntetyk 10w40 tej firmy na pewno nie przeszkadza mojemu ziutkowi ! )




podmiana kolektora :



a potem po kolei ubieranie wszystkich klamotów
efekt to coś takiego :







....czy jest na sali ktoś kto spotkał się z ofertą kabli wys.napięcia do Ziutków w barwach bardzo jasnych :?: :he: ................ :V: ...bo te oryginały są całkiem sprawne więc jeszcze chwilkę na nich będę pomykał...ale ....zawsze może nastąpić wymiana na ...czarne ( hehehe czarne i czerwone są podobno "najszybsze " :hahaha: błeeeehehhehe)

...tak więc na chwilę obecną mój roboczy czarnuch którego przewrotnie tak nazwałem jest w zasadzie gotowy i musi teraz ustąpić pola FUTURZE która wykazała i tak masę cierpliwości hehe

na koniec mała uwaga : pozytywne jest to że w trakcie robót przekonałem się że nie jestem tylko dewiantem auto-moto hehe ...robiąc dokumentację foto strzeliłem trochę „widoczków „ a ten szczególnie utkwił mi w głowie ( dlaczego ..? ....sam nie wiem ...ale tak czuję ..hihi )



...nie ukrywam ....miło jest łączyć swoje pasje... :ok:

...wytrwałym którzy wytrzymali moje marudzenie do tego momentu dziękuję
jeśli kogoś pozytywnie nakręciłem lub czegoś być może nauczyłem – to bardzo się cieszę - m.in. po to mamy nasze Forum

małe zestawienie końcowe:




POZDRAWIAM ;-) i....Hej od górala



straaaaaaaaaaaaaaaśnie dobre piwo hehe



PS...przy okazji polecam podmianę przepustnicy z wersji mocniejszej łącznie z kompem ....na słabszym sterowniku jest odczuwalne lekkie stłumienie i „przytrzymanie” na malutki moment zanim nie wychylimy przepustnicy z dolnego położenia .........potem jest już .....ciekawiej :D hehehe
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
Szopica 
Członek Honorowy FKP

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączyła: 10 Sie 2004
Posty: 282
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 15 Maj 2006, 11:17   

Człowieku! Ty powinienes mieć swój program w TVN TURBO hehehehe oki
Ja wiem, ze pewnie chłopacy z FKP wiedzą dokładnie co przedstawiaja te foty,
ale taka relacja, opis poszczególnych elementów,
co jest co i do czego oraz w jakiej kolejności hehehe, to nawet Szop zrozumiał :D
(który to ma ciężką głowę do tych wszystkich części auta ;) )


Pozdro.... gy gy gy

P.S. A piwo bezalkoholowe ;) rozumiem ? :D
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 15 Maj 2006, 12:49   

Ale masz studio malarskie w garażu :hahaha: i jeszcze moje piwko popijasz greenpeace a teraz idź grzecznie do kościoła albo wyczaruj coś cobyśmy się w sobote spotkali :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
lukesk 


Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Maj 2006, 13:11   

Byłem u Piotra zaraz po tym jak wrócił z ZG. widziałem na żywo. robótka dokładna i z sercem :) ... ech żebym ja miał dostęp do garażu...
_________________
była Biała PaDaCzKa powered by OBR Niestachów
a teraz skazany na gimbusa

poszukiwań kupa a z marzenia dupa :(
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 15 Maj 2006, 13:23   

Highlander tak sobie czytam i oglądam i dochodze coraz bardziej do wniosku, że jesteś zdrowo zakręcony :D :brawo: :brawo:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
jaczylibodzio
[Usunięty]

Wysłany: 15 Maj 2006, 13:25   

Mam coraz wieksza ochote zajac sie pierwsze samym silnikiem a nie wnetrzem auta :)
Kawal dobrej roboty i efekt sliczny :)
 
 
Bodo
[Usunięty]

Wysłany: 15 Maj 2006, 16:25   

Witaj Piotrze.
Nie mam w ogóle czasu, ale zerknołem na Twój temacik i muszę odpisać.
Naaaaprawde kawał dobrej roboty. Pięknie. Silnik z chęcią bym sobie od Ciebie pozyczył i wsadził do mojego futra. Bardzo miły.
Ogólnie sam coraz bardziej myśle nad pozbyciem się FFF i zakupie czegoś większego (FE), szczególnie jak przed weekendem majowym pękła mi linka sprzęgła banghead . Miałem wtedy ochote zepchnąc go do Wisły i kill sobie w łeb, ale nie miałem już siły. Siły to w ogóle nie mam do samochodu, tak więc co raz bardziej popada on w stan godny opłakiwania.
Ale dobrze że są tacy ludzie jak TY, którzy Kochają tak swoje samochody, że wygospodarują dla nich kawałek życia i przegródke w portfelu.
Powodzenia i Pozdrawiam.
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 15 Maj 2006, 22:28   

Dla mnie bomba :brawo:

ps : ehh weź chłopie zostaw te plastiki i zacznij w ten sposób chociażby mk2 odrestaurowywać ( jakbyś z tego eśka silnik wydłubał i go zaszczepił w mk2 to by był prawidziwy wypasss )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
lukesk 


Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Maj 2006, 22:40   

co tu gadać Piotr jest perfekcjonista , nawet szwy na żeliwnym odlewie pousuwał. masa cierpliwości jego i Anety :P


no i już dosyć wazeliny bo facet usiądzie na laurach a tu już drugi zetec czeka... na (...)

:fox: :-D
_________________
była Biała PaDaCzKa powered by OBR Niestachów
a teraz skazany na gimbusa

poszukiwań kupa a z marzenia dupa :(
 
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Maj 2006, 23:32   

lukesk napisał/a:

no i już dosyć wazeliny bo facet usiądzie na laurach a tu już drugi zetec czeka... na (...)


E tam, chlopak sie rozkreci to obskoczy jeszcze kilka fiestek przy okazji :rotfl:
 
 
 
herrkam 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 50
Dołączył: 24 Sie 2004
Posty: 76
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 31 Maj 2006, 13:56   

Dla mnie cienko :D nie ma klatki kubłów chlapaczy białych i reklam SCHNUG :hahaha:

poza tym :ok:
_________________
FIESTA MY FIRST RALLY CAR.....
impreza?? chętnie zwłaszcza WR BLUE
MK1 rulessss
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 31 Maj 2006, 19:42   

Bodo napisał/a:
szczególnie jak przed weekendem majowym pękła mi linka sprzęgła banghead . Miałem wtedy ochote zepchnąc go do Wisły i kill sobie w łeb, ale nie miałem już siły. Siły to w ogóle nie mam do samochodu, tak więc co raz bardziej popada on w stan godny opłakiwania.



eee znam bol z linka sprzegla.... prawie 15km jechalem z predkoscia 15-20kmph... wbilem jedynke, odpalalem i jechalem... ajjj
futerko masz bardzo fajne, wiec fajnie by bylo jak by zostalo w dobrych rekach....
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 11 Lip 2006, 09:56   esiek

Kod:
temat zamykam - idzie do przygotowania "w pigułce"
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 23:23
olo_r
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Kompleksowy opis wygłuszenia całego auta
poradnik i fotoralacja z wygłuszenia Fiesty mk6
slawomirro Car Audio i CB 0 3 Wrz 2017, 22:23
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.