|
Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 23:25 |
Chłodnica z MK1 do MK2 |
Autor |
Wiadomość |
Andreoz [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Lut 2006, 17:46 Chłodnica z MK1 do MK2
|
|
|
Witam
Mam pytanie: czy są jakieś przeciwskazania aby do MK2 założyć chłodnicę od MK1???. Bo widzę że remont mojej chłodnicy przeprowadzony osobiście rok temu zaczyna powoli się kończyć:((a w garażu leży sobie sprawna chłodnica od MK1. Tak sobie myśle że gdyby zaślepić tylko otwór powrotu (nad korkiem wlewu) cieczy do naczynia wyrównawczego to chyba by to chodziło no nie???
pozdro |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Lut 2006, 18:53
|
|
|
nie mam problemu . najlepiej wsadzić kawałałek gumy i na stałe zamknąć korek wycinasz coś ala uszczelke i zakładasz z korkiem . |
|
|
|
|
lehu8
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
Andreoz [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Lut 2006, 20:56
|
|
|
Witam
Tak myślałem ale chciałem się upewnić:))
Dzięki chłopaki |
|
|
|
|
|
Podobne Tematy |
Temat |
Autor |
Forum |
Odpowiedzi |
Ostatni post |
|
Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
|
Piesek |
Mechanika ogólna |
39 |
13 Sty 2014, 15:24 kostek88wjcz |
|
Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
|
van |
Mechanika ogólna |
39 |
29 Lis 2014, 00:18 Wodnikczek |
|
Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
|
Freeman |
Nasze auta |
0 |
12 Lip 2011, 16:38 Freeman |
|
Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
|
Freeman |
Nasze auta |
0 |
12 Lip 2011, 16:37 Freeman |
|
Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
|
Laskosz |
Mechanika ogólna |
2 |
7 Kwi 2010, 20:54 markos2101 |
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|