[MK3] [mk3] 1.1i-->1.3i ---> 1.6 cvh --> Dżolero |
Autor |
Wiadomość |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 23 Sty 2010, 11:47 [MK3] [mk3] 1.1i-->1.3i ---> 1.6 cvh --> Dżolero
|
|
|
1. NICK: Dżolero
2. IMIĘ: Mateusz
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: CL
5. ROCZNIK: MK3 93r
6. SILNIK: 1.1
7. Audio: pionek przód seria tył cos tam w pólce ale gra
przy zakupie
aktualnie
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
a taki felunek mam na nastepny sezon 2012;) 15.185.55
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
Ostatnio zmieniony przez dżolero 16 Lis 2011, 23:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 23 Sty 2010, 12:02
|
|
|
pozbawienie Fiesty rowka i znaczka na masce to najgorsze co można zrobić z przodem tego auta (no może poza dowaleniem wsiowego badluka na pół reflektorów). zrobisz sobie coś w rodzaju "przód bo przód, jakiś musi być", bez charakteru i wyrazu. takie moje zdanie. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
DemptD
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 23 Sty 2010, 12:28
|
|
|
bidżej, nie tylko Ty tak uważasz..
dżolero, poszukaj na forum fiest bez rowka i zobaczysz, że to wcale nie jest fajne |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
|
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 23 Sty 2010, 12:55
|
|
|
każdemu podoba się co innego.. jeden woli blondynki a drugi murzynki. ja wole tą inna opcje bez rowka i znaczka. |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
|
m3style
Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 25 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 23 Sty 2010, 17:59
|
|
|
no i święte słowa to chłopak będzie nią jeździł, a nie ogół |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 23 Sty 2010, 19:46
|
|
|
A mi się najbardziej podobają z uciętą maską w rowku na zapinkach i bez zamka |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Mariusz21
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Mariusz
Wiek: 35 Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 23 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 23 Sty 2010, 20:52 Re: Moja lalunia ;)
|
|
|
dżolero
"wady; duzo pali, pije olej 1litr na 1000 km, blacha gnije jak to fiesta tyle nadkola."
Fiesta nie jest taka bardzo paliwożerna, tym bardziej z silnikiem 1.1 chłopie wyreguluj sobie ją i ZADBAJ bo to nie jest młody samochód i potrzebuje aby się o niego szczególnie dbało.
Na pewno masz coś walnięnte w niej wydaje mi się ze to np: może być uszczelniacz na wale
albo możesz sprawdzić czy miske olejową masz suchą. Przyczyn może być kilka.
"jak się dba tak się ma " |
_________________ kto jest z Ostrowca z klubu proszę o kontakt pod gg 481107
|
|
|
|
|
BerciQ
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 5 Mar 2010, 19:50
|
|
|
jako wady:pali 1litr na 1000km.
a sam piszesz w planach o wymianie uszczelniaczy zaworów i uszczelki pod deklem z klawiatury. Tam ci ucieka olej, to nie wiem czy wadą jest spalanie oleju, czy to że teraz ci się wymienic nie chce chociazby uszczelki pod klawiaturą. A lepiej psioczyć że łyka tyle oleju.
Jestem podobnego zdania jak DemptD i bidżej co do znaczka i rowka |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 5 Mar 2010, 21:27
|
|
|
Kilka rzeczy:
Wymianą uszczelniaczy zaworowych nie pozbędziesz się dużego spalania oleju
Dziwne podejście do planów na auto.
Przy kłopotach ze spalaniem, ginącym olejem i gnijącą budą, Ty będziesz montował zderzaki i poszerzenia i przyciemniał szyby. Aaaa i o rowku bym był zapomniał.
Proponuję zając się ta fiestą przede wszystkim mechanicznie i przy prętkim silniku jakim jest 1.1 od kosiarki zostać raczej przy zadbanej serii z ładna felgą. Ciągnięcie tego auta w stronę prętko wyglądającej fiesty z zarżniętym silnikiem i resztą w nie wiadomo jakim stanie nie jest dobrym pomysłem.
No ale zrobisz jak chcesz.
Aaaacha, ile nią już jeździsz?
Żółw Przyjmuję zakład o piwo że nie doczeka roku |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 5 Mar 2010, 22:13
|
|
|
Nieeee, o Twoją nie |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 5 Mar 2010, 22:16
|
|
|
Piter a moja tez sie zakładasz?? |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 11:09
|
|
|
dawno nei pisałem a przyszło pare zmina. wyremontowana podłoga progi zabezpieczoen antykorozyjnie. obecnie została raparaturka wlewu do zrobinia i przedni błotnik czeka na malowanie. dodatkowao zamontowałem sprezyny -35 einbach kupione na forum. silnik 1.3 na monowtrysku tez czeka na wsadzenie. załatwiłem licznik z obrotkiem, zalozony działą sprawnie kilka fotek
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
z czerwonymi wskazówkami, wygląda o niebo lepiej
wymiana tarcz i klocków tak wyglądają tarcze które maja przejechane niecałe 10 tys
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
a tak klocki.. z jednego odkleiła sie okładzina...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
teraz mam zajebiaszcze hamulce
z racji iz nie mam zabardzo kasy postanowiłem sam podziałąc przy lampach tylnich. wyglada to tak
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
dzisiaj załoze do auta i zobaczymy jak to wyglada, po czym dodam fotki |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 11:18
|
|
|
Fajnie, co do lamp to przyciemniałeś folią czy sprayem? jeszcze jedno pytanie o licznik, sam wymieniałeś tarcze czy takie kupiłeś? jeśli sam to czy nie miałeś problrmów z kalibracją?
P.S jakieś alu by sie przydały, niby niewiele a kompletnie zmieniają wygląd auta.
Pozdrawiam Bezimienny. |
|
|
|
|
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 11:25
|
|
|
Lampy ciemniłem sprayem. co do liczniika to napisałem na forum z prośba o wzór tarcz i Peedro mi podesłał. wydrukowałem na papierze do zdjec z klejem, wyciagnełem wskazówki naklepiłem i załozyłem wskazówki. jednak łatwo niebyło. ustawiałm dosć sporo czasu. najgorzej było z prędkościomierzem potzreba było drugiego auta 50 obydwoje i wsadzałem wskazówke.ale juz jest ok. jeszcze tylko obroty mi troche oszukują bo mam licznik z wersji 1.3i ale po zmianie silnika mysle ze bedzie wszystko okey. a jak nie to będe bawił się dalej
[ Dodano: Sob Paź 02, 2010 11:31 ]
aha, pytałes o alu. ze wzglegu na finanse zamierzam odswierzyc stare Fele pomalować na czarno i zaaplikować dekielki fordowskie które już nabyłem i czekają na pomalowanie |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 11:45
|
|
|
no tarcze miales zajebiste :yyy: |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 11:56
|
|
|
dżolero napisał/a: |
aha, pytałes o alu. ze wzglegu na finanse zamierzam odswierzyc stare Fele pomalować na czarno i zaaplikować dekielki fordowskie które już nabyłem i czekają na pomalowanie |
Lepsze dekielki i ladnie pomalowana stal niż kołpaki. |
|
|
|
|
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 20:55
|
|
|
tak wyglądają lampy
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 21:06
|
|
|
No i dekielki zamiast kołpaków to też na + |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
|