Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
17 Kwi 2011, 18:05
[MK3] Wymiana krzyżaka kolumny kierowniczej
Autor Wiadomość
RychuWG 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 2
Skąd: Cięcina
Wysłany: 13 Mar 2012, 14:14   

Witam . Ja mam problem chyba z krzyżakiem. Kierownica kreci sie bez zadnego oporu a kola ani drgna. Mozliwe ze jest to winna mechanika ktory 2 tyg temu wymienial krzyżaka i go poprostu nie dokrecil czy problem jest inny prosze o odpowidz.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 13 Mar 2012, 14:55   

a zajrzyj sobie kolego pod maskę i zobacz czy krzyżak obraca maglownicą - prostszego rozwiązania nie znajdziesz :9: :krzesłemgo:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
RychuWG 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 2
Skąd: Cięcina
Wysłany: 15 Mar 2012, 16:07   dsa

wlasnie nie obraca i czy to jest moze wina tego ze krzyżak jest slabo dokrecony???
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 15 Mar 2012, 16:26   

podnieś auto, wyprostuj koła, wyprostuj kierownicę, zdejmij krzyżak i zobacz czy nie ma wytartego wielowypustu, załóż z powrotem jak należy, skręć porządnie, kopnij mechanika w dupę.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
gdereck 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Mar 2012, 16:32   

Obstawiam, że mechanik zerwał gwint w śrubie zaciskającej krzyżak, to dość typowe.
 
 
pawvlon 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 18
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22 Mar 2012, 23:34   

też miałem taki problem :D ale to po tym jak już pękł na skrzyżowaniu po pół roku od wymiany.. takich emocji to dawno nie pamiętam.. jeszcze nadjeżdżający tramwaj.. ale na środku ulicy wymieniony w deszczu przy paru stopniach ponad zerem.. ale kierownica jest o parę ząbków przekręcona, a nie chce tego z powrotem rozkładać.. a chyba będzie trzeba.. może macie inne rozwiązanie?
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 23 Mar 2012, 07:48   

moze by ci sie zgralo przestawienie kierownicy. Zalezy jak bardzo jest krzywo.... Sprawdz...5 min roboty
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
pawvlon 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 18
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31 Mar 2012, 20:24   

niestety. jest tak ze na jest idealnie pomiędzy ustawieniami kierownicy.. trzeba będzie krzyżak rozkręcić
 
 
KrzYchuu 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Sie 2012, 20:35   

Mam luz na kierownicy, czy wymiana krzyżaka spowoduje iż pozbędę się tego luzu?

Czy za luz odpowiadają gumki stabilizacyjne.

Luz podczas jazdy i postoju.
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 11 Sie 2012, 20:49   

Wg mnie krzyżak, otwórz maskę, załatw drugą osobę żeby ruszała kierownicą, Ty złap krzyżaka i poczujesz czy ma luz czy nie, bywa też ze jest luz na krzyżaku w kolumnie kierownicze, u mnie tak było. Więc musisz dochodzić do tego co jest przyczyną.
Stabilizator nie ma nic do luzu na kierownicy.
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 12 Sie 2012, 17:54   

ewentualnie luz może być na samym maglu :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 13 Sie 2012, 00:17   

Też racja, ale wszystko można samemu ocenić poniekąd jeśli się trochę rozumuje działanie poszczególnych elementów samochodu :)
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
pawvlon 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 18
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16 Sie 2012, 20:24   

u mnie nawet nie było potrzeby drugiej osoby bo krzyżak tak hałasował, że było wiadomo co to.. i można to samemu sprawdzić jak się ma długie ręce :hihihi:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 21:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.