Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: blok silnika, mk3, silnik

[MK3] Pękniety blok silnika
Autor Wiadomość
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 23 Lut 2012, 10:18   

piotrek1289 napisał/a:
A do układu wsypie proszek uszczelniający i tyle. Powinno to pęknięcie zajść i uszczelnić.
nagrzewnica, chłodnica i inne elementy też pięknie zajdą :jupi:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Lut 2012, 10:28   

Tak, wsyp proszek, załatw sobie chłodnice, nagrzewnice i cała resztę gdzie to gówno osiądzie,,, bo teraz masz tylko pęknięty blok który słabo cieknie jak piszesz,,,

Jak zwykle,,, BJ,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
piotrek1289 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 129
Skąd: DST
Wysłany: 23 Lut 2012, 10:47   

No właśnie myślałem nad wsypaniem proszku, uszczelniło by blok, a później wypłukaniu chłodnicy nagrzewnicy. Ale jak piszecie że nie warto to zakleję tylko klejem i będę obserwował. Tylko muszę poczekać na jakiś ładniejszy dzień.
_________________
Mk1 - czerwona - 1981r. - 1.0 -> R.I.P.
Mk3,5 - czarna - 1995r. - 1.3i
Mk3,5 - zielona - 1995r. - 1.3i -> 1.6 XR2i
WV Golf I - biały - 1981r. - 1.6
WV Golf II - srebrny - 1987r. - 1.3
WV Golf II - granatowy - 1991r. 1.3
Fiat 126p - pomarańcz - 1983r. - 650
MOJE ŚLICZNOTKI!
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Lut 2012, 11:22   

piotrek1289, za dużo reklam oglądasz, tam tez tabletka wędruje w miejsce bólu i tam się rozpada, jak wsypiesz proszek to on osiądzie wszędzie, nie tylko w pęknięciu,,, a wypłuczesz tylko to co nie osiądzie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 23 Lut 2012, 11:30   

JoeMix napisał/a:
Jak zwykle,,, BJ,,,
ale że o co? :P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Lut 2012, 13:52   

Ja coś pisze i potem się okazuje że to samo napisałeś przede mną :9:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Lut 2012, 14:10   

piotrek1289 napisał/a:
A do układu wsypie proszek uszczelniający i tyle
+
Tylko nie proszek !
Są specjalne płyny w serii np K2 , proszki zapychają nagrzewnice i chłodnice a nie uszczelnią bloku.
 
 
 
piotrek1289 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 129
Skąd: DST
Wysłany: 23 Lut 2012, 15:32   

W takim razie będę musiał popatrzeć za jakimś środkiem uszczelniającym w płynie jak będę w sklepie.
A tak z innej beczki. Może ktoś mógłby mi podpowiedzieć czego przyczyną może być problem z kręceniem na gorącym silniku. Przeleciałem wszystko co znalazłem na forum i co sam mogłem wymyślić tzn. Drugi akumulator, zmieniałem kilka rozruszników, zmieniłem przewód od wzbudzenia rozrusznika, sprawdzałem jak się kręci wałem na ciepłym a na zimnym silniku, zmieniłem przewody do rozrusznika, założyłem dodatkową masę, mierzyłem kompresję, miał trochę słabe ładowanie (w granicach 12,8 13v) i myślałem, że może rozładowuje aku więc założyłem alternator od diesla i cały czas nic. Jak się zagrzeje i chce odpalić kontrolki przygasają rozrusznik ledwo się odzywa i tyle a jak chwilę odstoi i przestygnie to odpali. A na pych od strzałka. Już myślałem, żeby mu założyć rozrusznik od diesla, ale musze sprawdzić czy się w ogóle zmieści (diesel ma wydech z tyłu). Może ktoś ma jakieś pomocne uwagi, z góry niezmiernie dziękuję.
_________________
Mk1 - czerwona - 1981r. - 1.0 -> R.I.P.
Mk3,5 - czarna - 1995r. - 1.3i
Mk3,5 - zielona - 1995r. - 1.3i -> 1.6 XR2i
WV Golf I - biały - 1981r. - 1.6
WV Golf II - srebrny - 1987r. - 1.3
WV Golf II - granatowy - 1991r. 1.3
Fiat 126p - pomarańcz - 1983r. - 650
MOJE ŚLICZNOTKI!
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Lut 2012, 17:17   

podaj oznaczenia rozruszników które stosowałeś. Sprawdź luz poosiowy wału korbowego
wyjmij rozrusznik i zobacz stan wieńca koła zamachowego .
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Lut 2012, 19:26   

szczotki i tulejki wymień
dobrze wydmuchaj stojan i wirnik spręzonym powietrzem nasmaruj smarem grafitowym i musi działać
miałem ten sam problem
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
piotrek1289 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 129
Skąd: DST
Wysłany: 24 Lut 2012, 01:13   

Z racji tego, że kilka fiest miałem, kilka albo i nawet kilkanascie rozruszników posiadam jedne w lepszym stanie drugie w gorszym. Przeleciałem wszystkie i na wszystkich jest taki sam problem. Jutro postaram się poszukać oznaczeń i sprawdzę czy od diesla rozrusznik wejdzie.
_________________
Mk1 - czerwona - 1981r. - 1.0 -> R.I.P.
Mk3,5 - czarna - 1995r. - 1.3i
Mk3,5 - zielona - 1995r. - 1.3i -> 1.6 XR2i
WV Golf I - biały - 1981r. - 1.6
WV Golf II - srebrny - 1987r. - 1.3
WV Golf II - granatowy - 1991r. 1.3
Fiat 126p - pomarańcz - 1983r. - 650
MOJE ŚLICZNOTKI!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.