Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Problem z reklamacją
Autor Wiadomość
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 24 Lis 2015, 13:15   Problem z reklamacją

Hej,

Może jest tutaj ktoś, kto ma doświadczenie w wyegzekwowaniu reklamacji.

Pokrótce. Rok temu w Jeepie mojej rodzicielki umarła półoś przedniego mostu. Wymiana i wszystko git. Po pół roku normalnej jazdy (nieterenowej) znowu się wysrało. Dzwonię do sklepu, czy mają na to jakąś gwarancję, czy mogę to zareklamować - mogę. Kupiłem więc u nich kolejną półoś, żeby nie blokować auta, a uszkodzoną część odesłałem do nich z pismem reklamacyjnym, oczekując zwrotu kosztów zakupu. Paczka wyszła kurierem 02.07.2015. Po 3 tygodniach braku kontaktu, zadzwoniłem do nich z pytaniem co i jak. W odpowiedzi dostałem info, że jeszcze nie dostali ekspertyzy z Czech. No spoko. Po kolejnych dwóch tygodniach zadzwoniłem do nich. Tak, tak, reklamacja uznana (niestety nie mam tego na piśmie), już wysyłamy pieniądze. No i tak się bujam z nimi prawie piąty miesiąc, dostając info na zmianę, że kasa już wysłana (nigdy nie mogę się doprosić o potwierdzenie) albo, że już, zaraz wysyłają. Gdyby to było 50, czy 100zł to bym już dawno odpuścił, ale 700zł piechotą nie chodzi :P

Zna ktoś jakiś sposób, żeby ich zmusić do wysłania tych pieniędzy? Z jednej strony mam ochotę straszyć ich już policją, UOKiKiem i innymi wynalazkami, a z drugiej wciąż mam nadzieję, że da się to na spokojnie załatwić. Problemem jest też chyba to, że pomijając wysłane do nich pismo to wszystkie rozmowy były telefoniczne i nie ma żadnego ich potwierdzenia.

Z góry dzięki za wszelką pomoc :)
 
 
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 1021
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Lis 2015, 17:08   Problem z reklamacją

Dzwon do bólu i w czasie rozmowy żądaj wysłania potwierdzenia przyjecia reklamacji ,oraz wysłania potwierdzenia przelewu i nie koncz rozmowy dopuki ci nie wysla, oraz popros ,ze chcesz rozmawiac z szefem tego kogos i jezeli tego nie zalatwia to powiedz ,ze wszystkie dotychczasowe rozmowy nagrywasz,poniewaz uwazasz,ze jestes oszukiwany,lub specjalnie zbywany. Spokojnie, bez nerwow ,ale stanowczo.
_________________
Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM ;)
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Lis 2015, 18:29   Problem z reklamacją

Ewentualnie wyślij im pismo (koniecznie za potwierdzeniem odbioru) w którym domagasz się pisemnej odpowiedzi na reklamację z dnia ... nr ... powołując się na rozmowę telefoniczną z dnia ... godziny .... z Panem/Panią XYZ, w której to uzyskałeś informację o pozytywnym rozpatrzeniu rzeczonej reklamacji i w związku z tym uprzejmie prosisz o potwierdzenie tego na piśmie. Do takiego pisma raczej muszą się ustosunkować również pisemnie, a wtedy będziesz miał już w garści papier.
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
mmbu 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 327
Skąd: WF
Wysłany: 26 Lis 2015, 16:56   Problem z reklamacją

Sprzedający ma 14 dni od otrzymania reklamacji do ustosunkowania się do niej. Jezeli w tym czasie nie poinformował Cię, to znaczy, ze reklamacje uznał. 14 dni bez zwracania uwagi na święta i tym podobne. Listownie liczy się data doręczenia, nie nadania. W Twoim przypadku powinien Ci w terminie chyba 14dni od zakończenia pierwszych 14 dni przelać kasę na konto. Ciebie jako kupujacego/reklamujacego nie interesują w tym momencie spory sprzedawcy z producentem. Nie dopełnił procedury poinformowania Ciebie o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Jezeli by to zrobił miałby możliwość przeciągania wypłaty z uwagi na brak potwierdzenia od producenta.
_________________
jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze

Umiesz liczyć? Licz na siebie...

Moje Allegro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Problem z OC
maciek1224 Ubezpieczenia i rejestracja aut 12 9 Cze 2012, 11:12
Docio
Brak nowych postów Problem
immobilizer
knd Elektryka 5 10 Sie 2007, 00:54
knd
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Problem
Baraccuda Tuning mechaniczny 3 3 Mar 2007, 12:34
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Problem
XXXDZIKIXXX Tuning mechaniczny 2 24 Sie 2007, 22:43
Daras84
Brak nowych postów Problem z CB
Allmag Elektryka 6 24 Kwi 2009, 22:11
diodalodz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.