Fiesta Klub Polska

Forum FiestaKlubPolska - Strona Główna » Tagi » oswietlenie wnetrza
Tematy oznaczone jako oswietlenie wnetrza
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

[MK7] schemat elektryczny


Witam!

Czy ktoś z Was posiada może schemat połączeń elektrycznych w mk7?
Konkretnie chodzi mi o to, że chcę dodać do mojego auta oświetlenie wewnątrz, które miałoby zapalać się razem z zegarami po otwarciu auta centralnym zamkiem lub uruchomieniu zapłonu. Jestem zielony w temacie, bo nigdy nie robiłem w aucie takich rzeczy, więc jeśli ktoś przez to przechodził, bądź ma linki do tutoriali jak to zrobić, to będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam
11875 6

[MK6] Podświetlenie w schowku By FICUS


Dzięki uprzejmości Użytkownika FICUS. :

"
Sprawa wygląda następująco:
1. Wbijamy się pod plus:



Uploaded with ImageShack.us
2. Wpinamy się pod wyłącznik krańcowy (mój pochodzi z sejaka, duży musi być):


Uploaded with ImageShack.us

3. Z wyłącznika do taśmy LED przyklejonej do schowka. Minus z LEDów idzie na prawą stronę.
Wiem że podświetlenia niewiele widać bo fotki robione w dzień ale działa to fajnie, niezależnie od kluczyka.


Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Mi się takie rozwiązanie bardziej podoba. Rzecz gustu;) "

Ja tylko przeedytowałem - Christopher
11035 19

[MK6] Lampka oświetlenia wnętrza


Witam!

Mam takie małe pytanko, kupiłem fiestkę mk6 z końca 2002 roku i wczoraj jak upychałem ją w nocy do garażu zobaczyłem coś dziwnego - mianowicie w lampie oświetlenia wnętrza oprócz światła głównego i tych bocznych do czytania po prawej i lewej są po 2 dziury, jedne z jakimiś czujnikami zasłoniętymi siatką a drugie emitują słabe pomarańczowe światło, cóż to za dziwo, wie ktoś może??? Przeleciałem instrukcję na szybko, niby na rysunku z opisem tej lampy są te dziury ale ani słowa do czego to ma być...

na rysunku zaznaczyłem o co mnie biega:

5389 6

[MK5] Gdzie jest krańcówka tylnej klapy